Brak tylnych pozycyjnych - CB750 RC04

marcin m3033@WYTNIJseTOwp.pl

Hej,

Wziem si dzisiaj za podczanie owietlenia i wszystko piknie si udao, poza jedn rzecz. Brak mi tylnych pozycyjnych. Stop zawieca si prawidowo, a "sabsze czerwone" te si zawieca, ale tylko kiedy wcz wiata postojowe. Nie wieci kiedy wcz wiata mijania lub drogowe. Nie mam pojcia gdzie szuka przyczyny, wydaje si e wszystko jest podczone jak naley, nic nie wisi luzem ani nic nigdy nie zmieniaem w instalacji.

Acha - wczanie postojowych dziaa mi tylko ze stacyjki, niezalenie od pozycji gwnego wcznika wiate. A stacyjka zacza postojowe tak w 3/4 pooenia kluczyka midzy ON a P, jak przecz na P do "kliknicia" to gasn. Ale to mog przebole, pisz o tym bo by moe to jest jaki trop w sprawie pozycyjnych...

Druga rzecz - kierunki mi strasznie szybko zapindalaj. Zauwayem, e szybciej mrugaj kiedy podczony jest tylko przd, a wolniej kiedy przd i ty. Pomylaem, e by moe mam nieodpowiednie arwki np. za maej mocy, a timing przerywacza zaley od prdu (wstawiem nieoryginalne kierunkowskazy) ?
--
pzdr,
marcin

W dniu 2012-08-29 20:02, marcin pisze: