Brak tabliczki znamionowej

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Hej, to znowu ja :)
Albo komus sie spodobala, albo stracilem ja ostatnio podczas stluczki, tak czy
inaczej zauwazylem ostatnio, ze nie mam na ramie tabliczki znamionowej,
czy w zwiazku z tym powiniennem przewidywac jakies problemy np podczas
przegladu technicznego, albo jakies jeszcze inne o ktorych nie wiem?

Piotr Klimek
Potluczone Suzuki GS500E `94

Piotr Klimek napisa(a):
[...]

No tabliczka byc musi. Jesli jej nie bedzie to bedzie problem na przegladzie. Wtedy Starosta/Prezydent czy kto tam najwazniejszy kieruje moto na nabicie tabliczki zastepczej do najblizszej uprawnionej stacji diagnostycznej.

Odbywa sie to tak:
1. stacja stwierdza brak i robi adnotacje w dokumencie z przegladu
2. Pisze sie wniosek do WK o nadanie zastepczej
3. Wladza wydaje skierowanie na stacje celem wydania zastepczej
3. Stacja wydaje tabliczke zastepcza

Generalnie kupa korowodow i zbednej bieganiny. Lepiej od razu zamowic w serwisie Suzuki oryginalna tabliczke i zamontowac. Ja za taka (wraz z wybitymi oryginalnymi numerami i nitami) zaplacilem 10 euro w Suzuki Deutschland. Ale ja mialem stara na wzor, tyle ze sfatygowana przy demontazu.

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2006-10-31 13:53:32 +0100, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

No tabliczka byc musi. Jesli jej nie bedzie to bedzie problem na przegladzie.

A to zalezy od diagnosty ;-)
U mnie w Kawie nigdy nie bylo tabliczki. Podjezdzam na przeglad, wychodzi facet:
- Przegladzik?
- Tak.
- hmm, swiatla sa, migacze sa, luserka sa - moto stalo z wylaczonym silnikiem - to pan da dowod. A gdzie tabliczka znamionowa?
- Nie ma, To stary model, a kiedys nie wszedzie zakladali.
- Kurde, panie, to masz pan problem! Dobra tam, uznajmy ze byla i odpadla. Juz po przegladzie. Bedzie prosciej. 70 zloty sie nalezy.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Dnia (Tue, 31 Oct 2006 19:00:19 +0100) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Jasne, ze tak sie da... Ale pewnie przy odsprzedazy tez wszyscy beda
krecic nosem na jej brak, wiec chyba sobie to na spokojnie zima zalatwie.

On 2006-11-01 11:14:02 +0100, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net> said:

[...]

Oczywiscie, ze lepiej to zalatwic. Tymbardziej ze problemy moga sie tez pojawic przy napotkaniu gorliwego stroza prawa.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

On 2006-11-01 11:14:02 +0100, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net> said:

[...]

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

de Fresz wrote:

[ciach]

- Kurde, panie, to masz pan problem! Dobra tam, uznajmy ze byla i
odpadla. Juz po przegladzie. Bedzie prosciej. 70 zloty sie nalezy.

Ja miaem odwrotny problem (tabliczka bya, ale za chiny ludowe nie
moglimy z majstrem znale numery nabitego na ramie).

Na szczcie by ludzki czowiek i machn rk...

Potem dopiero znalazem (dziki instrukcji obsugi) - numerek by na
kawaku ramy wystajcym lekko z plastikw i udajcym wanie kawaek
plastikowej karoserii mojego skuterka...

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Dnia (Tue, 31 Oct 2006 13:53:32 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
[...]

Dzieki! Podjade do ASO i zobacze co mi powiedza. Wolalbym uniknac biegania
po urzedach...

Piotr Klimek
Potluczone Suzuki GS500E `94

na górę