Brak mocy w Aprili rx 50

Kudi123 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Mam taki problem, e stopniowo spadaa mi moc i predkosc teraz jest slaby i jedzie max 60 km/h.
Czyciem ganik wymienilem swiece teraz wymienie filtr, uszczelki, pierscienie i toki chyba.
Co moe by przyczyn tego i czy pomoze mi wymiana tych rzeczy? Wszystkie czsci s oryginalne nic nie jest zmieniane na 80 i jestem 2 wacicielem.

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu roda, 27 czerwca 2012 13:01:36 UTC+2 uytkownik Kudi123 napisa:
Co moe by przyczyn tego i czy pomoze mi wymiana tych rzeczy?
Napisz to sam tu: http://www.scigacz.pl/Wyslij,wiadomosc,6699x1.html
Ewentualnie zadzwon tu: tel. (22) 621 53 28 wew 103 i popros do telefonu Lovtze.

pzdr, dr
14/525/400

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 27.06.2012 13:01, Kudi123 pisze:
Mam taki problem, e stopniowo spadaa mi moc i predkosc teraz jest
slaby i jedzie max 60 km/h.

no to jest le. Powinien max 45 km/h

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolakw

Szymon Machel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kudi123" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci

Mam taki problem, e stopniowo spadaa mi moc i predkosc teraz jest slaby
i jedzie max 60 km/h.

Jeeli nie masz prawka to zadaj to pytanie policji.

Szymon

Kudi123 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Szymon Machel napisal

[...]

Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac do dzieci 13 letnich...

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
On Jun 27, 8:12pm, Kudi123 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> wrote:
Szymon Machel napisal

> [...]
> Szymon

Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac

Wysano z czytnika cigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

Zanim uzyskasz informacje odpowiedz, prosze,  na pytanie: czy wiesz
dokad wyslales swojego posta? Czy na forum scigacz.pl, czy tez na
usenetowa grupe duskusyjna?

--
Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
szarych komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Zanim uzyskasz informacje odpowiedz, prosze,  na pytanie: czy wiesz
dokad wyslales swojego posta? Czy na forum scigacz.pl, czy tez na
usenetowa grupe duskusyjna?

Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze piszesz do 11-to latka;)
Docen chociaz prawie interpunkcje.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-06-27 21:23, Jacot pisze:
Kefir<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:

[...]

I znowu zero konkretnych odpowiedzi, tylko bicie piany.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

zefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Cicho, to si teraz nazywa praca dla dobra grupy.

--
pzdr.
zefir

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zefir <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2012-06-27 21:58, Magic pisze:
I znowu zero konkretnych odpowiedzi, tylko bicie piany.
Cicho, to si teraz nazywa praca dla dobra grupy.

Czy ktos zabronil Wam udzielic wyczerpujacej odpowiedzi  koledze
zablakanemu?
Mniej obludy zycze;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Jun 28, 8:08pm, Jacot <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
zefir <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
>Cicho, to si teraz nazywa praca dla dobra grupy.

Czy ktos zabronil Wam udzielic wyczerpujacej odpowiedzi koledze
zablakanemu?
Mniej obludy zycze;)

Daj pokoj. Kazdy orze jak mu materii staje. Zawsze latwiej przywalic,
kopnac psa albo ukr .... eeee, lepiej zamilkne.

--

zefir<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:
W dniu 2012-06-27 21:58, Magic pisze:
I znowu zero konkretnych odpowiedzi, tylko bicie piany.
Cicho, to si

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 29.06.2012 09:05, Magic pisze:

I dobrze. Przypominam jednak e powszechn i szanowan tu zasad byo
"nie masz nic do powiedzenia do nie pisz" by Pietrasik. Jeli potrafi
co sensownego napisa w danym temacie to pisz, jeli nie to staram si
milcze eby nie wprowadza baaganu. Odsyanie w kadym temacie do
Lovtzy sensowne w mojej ocenie nie jest, ani merytorycznie, ani
rozrywkowo bo ju si przejado i trci dziecinad. Gadacie o zanianiu
poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

ale zauwazyes, ze w tym przypadku zupenie nie o merytoryczna dyskusje chodzi? Jest taka akcja eby da pitaka...

On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

Je

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Jun 29, 9:05am, Magic <maciejsajeckiCI#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> [...]

rozrywkowo bo ju si przejado i trci dziecinad. Gadacie o zanianiu
poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

Mam inne zdanie. Moge, czy masz monopol na slusznosc?
Drugie: skoro nie zadales sobie odrobinki trudu by poczytac i wciskasz
mi w usta nie moje "gadacie" czy mam nadal uwazac Cie za kolege?
Pytam, gdyz koledzy tak nie robia.

Co do strony merytorycznej: warsztat koca zwinal sie dawno temu, po
kilku miesiacach.

--
Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
szarych
komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

Wyslano z czytnika google

No, we

On 2012-06-29, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  wrote:

No, we

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 29.06.2012 10:28, Magic pisze:

Na razie odwiedzajcy PRM widzi pytania 13-latkw i lekcewaenie i
zadzieranie nosa starszyzny.
Jak dla mnie Sikacz ma jedn zalet - wielu z tych maolatw DZIKI
RZYGACZOWI w ogle dowiaduje si o istnieniu PRM. A pewien ferment przez
nich wprowadzany jest znakomitym antidotum na stagnacj jaka tu od czasu
do czasu panuje. Taki to problem odpowiedzie krtko, acz merytorycznie
i z poszanowaniem rozmwcy ? Od kogo maj si tego nauczy jak nie od
nas ? A jeli sol w oku ma by to, e Sikacz na tym korzysta, to
zapytam - czy my tu jestemy dla kasy ?

ok, widze ze zgaszasz sie na ochotnika do odpisywania na pokaleczone posty uzytkownikw typu Jasiu4566 czy lepszy jest cylinder 80 czy 85 i czemu to nie jedzie. Powodzenia

On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

ok, widze ze zg

Na to akurat jest rada - mo

On 2012-06-29, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  wrote:

Na to akurat jest rada - mo

On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

Nie oczekujesz za duzo od ludzi ktorzy nie potrafia zauwazyc, ze odpisuja
na post z przed 5 lat (a chyba i lepsi sie zdarzali) i jedyne co potrafia
to znalezc pole do wpisywania tekstu, wyrzygac bez interpunkcji
i ortografii swoja chaotyczna mysl i pacnac "wyslij"?

Istnieje co

duddits pawel@NOSPAM.gomoto.tv

On 29.06.2012 11:04, AZ wrote:
No ale fakt jest taki ze nikt praktycznie nie pomaga.

Na mechanice zna si

On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

Filtr zmieni to ze u mnie to bedzie jakos wygladalo a na zewnatrz nadal
smietnik.

No i ? Pewna doza

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-06-29 11:26, AZ pisze:

Ale czemu nie zauwazasz tego, ze problemem nie sa antysikaczowcy tylko Owca
ktory przyszedl ze swoimi zabawkami i kolegami na skuterach do naszej
piaskownicy, powiedzielismy mu, ze nie chcemy sie z nim bawic a on uparcie
twierdzi, ze bedziemy sie z nim bawic czy chcemy czy nie.

Problem zauwa

On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
[...]

W dniu pitek, 29 czerwca 2012 11:57:41 UTC+2 uytkownik AZ napisa:

To zaproponuj cos w zamian bo nikt sie juz z nim nie kloci bo to cham i
arogant wlasnie.
A moze jakis madrala napisalby skrypt forwardujacy w tle posty z sikacza na mejla Owcy i kilku innych osob z redakcji tudziez wysylajacy automagicznie informacje do nadawcy, gdzie napisal i ze jego zgloszenie przekazano juz do wlasciwej osoby. He? Moze wtedy dotarloby, ze to jednak dosc upierdliwe jest...

pzdr, dr
14/525/400

On 2012-06-29, doktorski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu pi

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2012-06-29, doktorski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu pi

On 2012-06-29, Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

To sobie to odfiltruja i tyle. Raczej bez szans.

Jest o wiele prostszy spos

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 29.06.2012 13:53, Marcin N pisze:

Jest o wiele prostszy sposb. Przesta si napina. Grupa jest
publiczna. Narzekacie (niektrzy), jakie te nowoczesne fora s ze, ale
w duchu marzycie (ci sami niektrzy) o tym, eby grup take moderowa i
zabrania pisa niezgodnie z Waszym (niektrych) przekonaniami.

Ty jednak nic nie rozumiesz. Grupa nigdy nie bya moderowana i takich pomysw nie byo. I nie chodzi o jakie tam forum tylko o to konkretne. Z powodu jego zawartoci ktra tu nie pasuje i z powodu sposobu, w jaki jestemy zmuszani czyta jej zawarto. Ja sam decyduje, jakie forum czytam a jakiego nie. I nigdy z tego prawa nie zrezygnuje a filtrowanie nie rozwizuje rda problemu. Ty jak chcesz to pozwalaj sob manipulowa.

--

W dniu 2012-06-29 14:12, Arni pisze:

[...]

Tak, nie rozumiem. Skoro nie jest moderowana, to naley oczekiwa rnych rzeczy, rnych tematw, rnego poziomu, rnej kultury.

Nikt tu nikim nie manipuluje. Co zego w tym, e nastolatek zapyta o co dorosych? Tu - jak mao gdzie - pozna chamstwo dorosych. Szkoda.

--
MN

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 29.06.2012 16:04, Marcin N pisze:

Tak, nie rozumiem. Skoro nie jest moderowana, to naley oczekiwa
rnych rzeczy, rnych tematw, rnego poziomu, rnej kultury.

a wikszosc na tej grupie jako taki poziom trzymaa. Jak kto nie trzyma poziomu to albo wypada albo dawa sie edukowa. Samo skonfigurowanie czytnika newsw byo wystarczajcym egzaminem wstpnym, gimbusy nie miay szans tu sie pokaza. Dopki sikacz nie zacz poziomu masowo zania. Chcesz nie kaganek owiaty to nie, patrz tylko jaki materia do owiecania dostajesz.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolakw

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 29.06.2012 11:47, Magic pisze:

  Problem zauwaam, ale

a) nie podobaj mi si metody walki z nim bo robi  si uciliwsze od samego problemu* i

tylko przez chwile

b) mam si kci z chamem i arogantem zniajc si do jego poziomu ?

mam udawa, e nie widze jak mi kto sra na wycieraczk bo mam wyzszy poziom kultury?

--

W dniu 2012-06-29 13:44, Arni pisze:
W dniu 29.06.2012 11:47, Magic pisze:

b) mam si kci z chamem i arogantem zniajc si do jego poziomu ?

mam udawa, e nie widze jak mi kto sra na wycieraczk bo mam wyzszy
poziom kultury?

Mgby chocia sam na t wycieraczk dodatkowo nie sra.

--
pzdr.
zefir

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 29.06.2012 18:29, zefir pisze:
[...]

no wasnie, Ty udajesz e nie widzisz a wiedzc kto jeszcze wskazujesz falszywie winnego. enujcy jeste

--

W dniu 2012-06-29 18:55, Arni pisze:
[...]

no wasnie,

Co no wanie?

Ty udajesz e nie widzisz

Doskonale widz. Nie wydaje mi si, eby ktokolwiek na tej grupie by jako szczeglnie zachwycony tym co w wikszoci lduje tutaj ze cigacza, ze mn wcznie. Tyle, e wymylilicie sobie przygupaw metod walki, ktra do niczego, oprcz wikszego bajzlu na grupie, nie prowadzi.

a wiedzc kto jeszcze wskazujesz
falszywie winnego.

Czyli kogo?

enujcy jeste

Poczytaj sobie z dystansem swoje wypociny z ostatniego tygodnia i zastanw si czy nie powiniene odnie tego epitetu do siebie. Swoj drog nurtuje mnie pytanie, skd si u Was wzia ta niezachwiana pewno, e jestecie waciwymi osobami aby decydowa o tym kto i skd ma prawo pisa na publiczn skdind grup?

--
pzdr.
zefir

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Uytkownik "zefir"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jsnq0o$j$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Tyle, e wymylilicie sobie przygupaw metod walki, ktra do niczego, oprcz wikszego bajzlu na grupie, nie prowadzi.

Sensowne propozycje juz byly (petycje na sikacza, cancelbooty, oficjalny protest - usenet abuse, etc.) spotkaly sie z negatywnym przyjeciem i haslami w stylu "co to komu ten scigacz szkodzi?".

Mi sie znudzilo, ale motywacje chlopakow rozumiem i troszeczke podziwiam za wytrwalosc.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 02.07.2012 19:52, Ivam pisze:
[...]

jeszcze broni nie zoylimy :)

zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolakw

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Uytkownik "Arni"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jssn7b$4mp$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

hmmmm... alternatywne precle... mogloby byc ciekawie;)

Da rade to zrobic szybko i tak, zeby gazeta.pl (tylko ona przyjmuje wszystko) to widziala?

--

W dniu 02.07.2012 19:59, Ivam pisze:
[...]

da sie, moe nie szybko ale sie da. wobec czasu jaki sikacz zatruwa precla to bdzie ino myk :)
Ale to ostateczno.
Na razie staram sie uywa argumentw merytorycznych, by moe bdzie potrzebne wsparcie precla

--

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mon, 02 Jul 2012 19:53:47 +0200 Arni <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

jeszcze broni nie zoylimy :)
zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

Mona ale to chyba nie tdy droga. To by bya ucieczka przed wrogiem i
oddanie mu swojego terenu.

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 02.07.2012 21:57, __Maciek pisze:
[...]

powiedz to tym ktrzy chc oddac precle walkowerem

--

Uytkownik "__Maciek"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Mona ale to chyba nie tdy droga. To by bya ucieczka przed wrogiem i
oddanie mu swojego terenu.

No i? To nie wojna. Szukalem fajnego miejsca dla siebie i znalazlem, a teraz mam pelno analfabetow. Jak nie da sie inaczej to wole uciec gdzies gdzie poziom zartow (specyficzny dla precli) zostanie zachowany, a i sposob wyslawiania sie pozostanie na rozsadnym poziomie.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mon, 2 Jul 2012 23:05:28 +0200 "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm>
napisa:

[...]

A ja nie jestem za ucieczk, to by bya sabo - oddawanie usenetu
przez jaki idiotyczny portalik ktry si tu podczy. Zdecydowanie
odpada. Poza tym skd pewno e nie podcz si do alt.*?
Zawsze moesz splonkowa posty z sikacza razem z odpowiedziami na nie.

Jest jeszcze kilka moliwoci:

- zrobi akcj typu "wszyscy userzy plonkuj sikacza", nic trudnego,
wszystkie posty sikacza maj NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl -
wystarczy filtrowa po tym i z gowy.

- napisa do Atmana (to stamtd przychodz sikaczowe posty) z
dokadnym wyjanieniem o co chodzi i z prob o odcicie tego feeda,
albo przerobienie go na read only - eby sikacz mg tylko czyta.
Czuje si kto na siach eby im adnie zreferowa temat?

Ew. mona najpierw omwi temat na pl.news.admin, OIMW admini z Atmana
tam zagldaj.

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 03 Jul 2012 01:12:39 +0200 __Maciek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
napisa:

Ew. mona najpierw omwi temat na pl.news.admin, OIMW admini z Atmana
tam zagldaj.

O widz e koledzy mnie ubiegli, temat na p.n.a ju jest, zobaczymy co
z tego wyjdzie...

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Uytkownik "__Maciek"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Jest jeszcze kilka moliwoci:

Aha.

- zrobi akcj typu "wszyscy userzy plonkuj sikacza", nic trudnego,
wszystkie posty sikacza maj NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl -
wystarczy filtrowa po tym i z gowy.

Nie chce mi sie, nie umiem, nie bede nic filtrowal ;)

- napisa do Atmana (to stamtd przychodz sikaczowe posty) z

Aha - jeden przypadek spowoduje, ze odlacza sikacza? Wiekszosc sie nie zbierze, bo posty z sikacza nie przeszkadzaja.

Oficjalne drogi proponowal Arni, nie wiem czy jeszcze jakas zostala.

--

Lovtza #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_scigacz.pl

[...]

Artur, Analogia midzy Tob, a milicjantem nigdy nie bya bardziej uderzajca:)

http://www.youtube.com/watch?v=TuPSvQLH4WQ Pozdr,
Lovtza

zefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2012-06-29, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  wrote:

No, we si jeszcze obra i pozbieraj zabawki. A co do "gadacie" akurat
mam racj co do Ciebie bo w cigu ostatnich 2 tyg mogem by praktycznie
pewien, e w odpowiedziach na pytania z Sikacza zobacz odsyacz w
wykonaniu Twoim i AZ. I zrobio si to dla mnie duo bardziej uciliwe
ni same pytania.
Poza tym jeli mylicie e taka strategia (o ile to jest strategia)
przyniesie efekt w postaci zamknicia rzygacza to miem wtpi - Lovtza
i tak ma te wszystkie posty na forum cigacza, wic to co wypuszczaj na
zewntrz ani go zibi ani grzeje, za to "odsyacze" maja tylko jeden
efekt - zniechcaj ludzi szukajcych informacji na Sikaczu do nas, do
Precli I O TO GWNIE MAM PRETENSJ. Jeli kto jest traktowany jak
ptak tylko dlatego e zada pytanie na forum  (a czsto nie ma pojcia
e to jest pchane dalej i trafia tutaj) to nic dziwnego, e potem w
Polsk idzie fama Precli jako zadufanych dupkw TWA. A wolabym, eby
kojarzono nas z chci pomocy i umiejtnoci dzielenia si olbrzymi
zgromadzon tu wiedz.

Odpisujesz Kefirowi ale pozwole sie ustosunkowac.

Jak moga zniechecac ludzi szukajacych informacji na sikaczu do grupy
pl.rec.motocykle skoro ci szukajacy nawet nie wiedza, ze cos takiego
istnieje i co to jest?

Druga sprawa, czy ktos bedzie ubolewal ze z publicznosci odejda 13
latkowie na skuterach skoro i tak nie maja czego tutaj szukac? No bo
chyba nie maja, nie?

No i nie zauwazasz jednej waznej rzeczy, ze sikacz z precli robi
smietnik. Ktos powazny kto bedzie chcial podyskutowac o motocyklach
po zasubskrybowaniu grupy i ujrzeniu tematow o skuterach i innych
pierdzikach pisanych przez nastoletnich analfabetow stwierdzi, ze
nie ma czego tutaj szukac. IMHO oczywiscie.

A powiedz mi AZ, jaki cel ma ta wasza dziecinada? Bo jeli sdzicie, e po kilku takich akcjach z odsyaniem piszcych ze cigacza do Lovtzy cigacz odepnie prm od swojego forum to jestecie nie tylko dziecinni ale rwnie dramatycznie naiwni. Byo tutaj ju kilka, jeli nie kilkanacie, dyskusji na ten temat i wiadomo, e w tej kwestii porozumienia nie bdzie, bo adne argumenty nie docieraj ani do jednej, ani do drugiej strony. To jedna sprawa, druga jest taka, e tym przypierdalaniem si do postw ze cigacza, bez wzgldu na tre i form posta, robicie gorszy pierdolnik na grupie ni Ci ze cigacza. A metoda jest prosta: ignorowa. Potrafisz pomc - pom, nie potrafisz - nie odzywaj si i nie rb wikszego mietnika ni jest.

--
pzdr.
zefir

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

O TO GWNIE MAM PRETENSJ. Jeli kto jest traktowany jak
ptak tylko dlatego e zada pytanie na forum  (a czsto nie ma pojcia
e to jest pchane dalej i trafia tutaj)

Zagladales kiedys na sikacza? Forum jest dwa przyciski w lewo, opisane
jako forum. Sa dzialy, sa motorowery i inny drob.
Wlaz do prm jest opisany jako "grupy dyskusyjne" wiec trzeba sie
postarac, zeby pomylic.
Tyle ze nie jest to lacze do grup dyskusyjnych tylko bezposrednio do
tej jednej, przy czym oczywiscie nigdzie nie napisano jaka to grupa.

--

W dniu 2012-06-30 01:58, Jacot pisze:
[...]

Nie jest opisane czyli skd maj wiedzie gdzie trafiaj ?

Ja rozumiem motywy i pomys na t akcj, ale chyba nie tdy droga.

--

Uytkownik "Jacot"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Wlaz do prm jest opisany jako "grupy dyskusyjne" wiec trzeba sie
postarac, zeby pomylic.

A jaka roznica? Przeciez i to i to jest forum, tak samo emotki sa, tak samo trzeba sie logowac, tak samo... etc.

przy czym oczywiscie nigdzie nie napisano jaka to grupa.

Nie dawaj pozywki lovtzy, bo to akurat jest napisane, bardzo mala czcionka, ale jest (jak klikniesz ktoregos posta to u gory bedzie nawigacja "Strona gwna >pl.rec.motocykle"

On 2012-07-02, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

[...]

eeee, lepiej zamilkne.

To jest doskonay pomys.

--
pzdr.
zefir

zefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-06-28 20:08, Jacot pisze:
zefir<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:
[...]

Obudy? Ja, jeli si nie znam to si nie wypowiadam. Obudne to s kretyskie reakcje na posty ze cigacza formuowane pod sztandarem walki o "poziom" i "dobro" grupy.

--
pzdr.
zefir

Szymon Machel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kudi123" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl>

Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac
do dzieci 13 letnich...

Masz wicej?

[...]

Tak niedugo bd mia 18 i nie mam kasy narazie na prawko i wieksz maszyne wiec chce to zrobic eby pojedzi tym jeszcze z rok lub 2 lata.

erg #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak niedugo bd mia 18 i nie mam kasy narazie na prawko i wieksz
maszyne wiec chce to zrobic eby pojedzi tym jeszcze z rok lub 2 lata.

I tego sie dzieciaku trzymaj.

Eryk

na górę