Bo mie sie zgiela laga

Frycu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witejcie

Bo ja... eee... ten teges, no znaczy takie sprawe mam. Wziela i mnie sie zgiela laga jedna. Znaczy nie wiem kiedy sie zgiela, ale zgieta jest. Nieco.
I sie tak zastanawiam teoretycznie, bo dupa ze mnie nie praktyk.
Ftos mi kiedys taki patent podpowiedzial, coby ja zapiac na jakes wyciagarkie, reszte "sprzeta" zapiac do czego innego i powolutku wyciagac do stanu wyprostowania.

Czy to wogole trzyma sie kupy? Znaczy ten, sie fcialem wyrazic, ze niby czy to ma wogole prawo zadzialac, bo z ta kupa, to moze lekka przesada.
No. I tyle fcialem. Jakby ktos chcial mnie zjebac, to niech sie nie krepuje. A, i ten, w razie jakby ftos mial madrzejsze pomysly na wyprost, to fsumie jakby mu sie chcialo, to niech tesz napisze.

No, to pzdr, buzi i takie tam
--
+-- -- -- -+
|Born to| Andrzej Frydryczak
|be Fryc| eLeS szessetpindziesiont i jeden garnek
+-- -- -- -+

Frycu pisze:

[...]

Nie da sie :)

[...]

Zdemontuj i wyslij do Tecrolu. Zrobia Ci to w kilka dni i bedziesz mial pewnosc ze jest proste. Nie musisz nawet rozbierac lagi. Oni Ci to rozbiora, na zyczenie wymienia od razu simmering i olej.

Tyle ze ja nie wierze ze laga sie wziela i tak nagle zgiela.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Frycu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu pisze:

Zdemontuj i wyslij do Tecrolu. Zrobia Ci to w kilka dni i bedziesz mial pewnosc ze jest proste. Nie musisz nawet rozbierac lagi. Oni Ci to rozbiora, na zyczenie wymienia od razu simmering i olej.

A ten, a chalupniczym znaczy sposobem pseudokowalskim jakims? Znaczy zeby jednak samemu?

Tyle ze ja nie wierze ze laga sie wziela i tak nagle zgiela.

Ale bo ona sie wcale nagle zgiela wlasnie. Tak mi sie widzi, ze ona sie zgiela, jak se na jednym takim winklu postanowilismy z zona sie jednak na kfilke polozyc i potem jak jusz wstalismy i podnieslismy znaczy ten teges maszinu, nawet bardzo nie poczula, aby sakwa otpadla i lusterko jedno, i potem jusz se jak smigalem, to jakos tak bardziej w jedna strone chyba... isie nawet nie gapilem bardzo, dopiero tera se tak stanolem i mowie - trza sie brac i robic, bo wstyd, tak jak sie stej stolycy wynioslek, to nomalnie kufa ja wiem? chyba fcale nie jezdzilem jusz. A to grzech jest smiertelny, zeby zamknac maszyne w garazu i nawet    na rypki se komarow w miche nie nalapac. no.

+-- -- -- -+
|Born to| Andrzej Frydryczak
|be Fryc| eLeS szessetpindziesiont i jeden garnek
+-- -- -- -+

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***Uytkownik "Frycu" Ale bo ona sie wcale nagle zgiela wlasnie. Tak mi sie widzi, ze ona sie
zgiela, jak se na jednym takim winklu postanowilismy z zona sie jednak
na kfilke polozyc

Got damned...to juz nawet leski sie przewracaja???

--
       Tytus
te najszybsze

Frycu pisze:

A ten, a chalupniczym znaczy sposobem pseudokowalskim jakims? Znaczy zeby jednak samemu?

Chalupniczo to sobie mozna dlugopisy skladac.

[...]

Pisz chlopie po polsku. Ja Cie prosze. Tego nie idzie czytac.

Tyle co zrozumialem to to ze sie wyjebales. Znaczy
sama z siebie sie nie zgiela. Niekoniecznie tez musi byc krzywa laga. Lagi sie mogly przestawic w polkach, mogly tez sie zgiac same polki. Trzeba sprawdzic caly przod. Przednia os tez.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

pampol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Pisz chlopie po polsku. Ja Cie prosze. Tego nie idzie czytac.
Ano nieidzie :)

Lagi sie mogly przestawic w polkach, mogly tez sie zgiac same polki.
A jak sprawdzic, ze polka jest krzywa?

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "pampol" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Pisz chlopie po polsku. Ja Cie prosze. Tego nie idzie czytac.
Ano nieidzie :)

Lagi sie mogly przestawic w polkach, mogly tez sie zgiac same polki.
A jak sprawdzic, ze polka jest krzywa?

poluznic sruby w pkach, pierdyknc przodem o ziemie letko, jesli nic nie
pogiete to same sie uo. Skrci ruby, jedzi.

b.

Watson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Dodam tylko jakby nie jazy, ze twarde jadro widzy grupowej zostalo Ci w
kilku postach przekazane.
Gdyby mial jednak opory w rozkrecaniu padaki. Skieruj swe kroki do
"grupowych" warsztatw/

--
Wats.
Sie miele.

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Frycu pisze:
Kuczu pisze:

[...]

Po pierwsze nie masz pewnoci e to sama laga. Moga pj pka, oka ...
Po drugie, operacja nie jest droga, a sprawdz Ci cae przednie zawieszenie.
Po trzecie - nie dziaduj na czym co Cie moe zabi.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.