Blokada skrzyni na "2" w SV650

micklu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Siemka
dojedajc do skrzyowania zredukowaem do "1" jako e jechaem z 20 km/h a wiato si zmienio zmieniem wrzuciem na "2" z uyciem sprzga bez adnego zgrzytu po okoo 50m musiaem si zatrzyma by ustpi pierwszestwa i ju nie mogem zrzuci na luz ani przeczy na „3”.  Sprzgo dziaa silnik dziaa nic nie chrupie nic nie rzzi a moto ma tylko „2” masakra jaka.
Prbowaem przy zgaszonym silniku popychajc moto do przodu i do tyu dokona zmiany i z sprzgem i bez i skutek identyczny dalej mam tylko „2” zapit na sztywno :-(.
Moe kto wie ki ciort mnie dopad i co mona z tym zrobi?

Z gry dziki.

KillJohn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu roda, 29 padziernika 2014 20:54:24 UTC+1 uytkownik micklu napisa:
[...]

Rozbierz mechanizm zmieniacza - to si powinno da zrobi bez wycigania silnika i zobacz co si dzieje, to moe by pierdoa, aczkolwiek nie a taka jak jednemu gociowi ktremu kamyk wpad midzy korpus silnika a popychacz dwigni i zablokowa zmienianie biegw ;-)

KJ

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "micklu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl> napisa w wiadomoci news:a3ec9f25492bbe623bf058f0dfd77f5f$1grupy.scigacz.pl...
Siemka
dojedajc do skrzyowania zredukowaem do "1" jako e jechaem z 20 km/h a wiato si zmienio zmieniem wrzuciem na "2" z uyciem sprzga bez adnego zgrzytu po okoo 50m musiaem si zatrzyma by ustpi pierwszestwa i ju nie mogem zrzuci na luz ani przeczy na &#8222;3&#8221;.  Sprzgo dziaa silnik dziaa nic nie chrupie nic nie rzzi a moto ma tylko &#8222;2&#8221; masakra jaka.
Prbowaem przy zgaszonym silniku popychajc moto do przodu i do tyu dokona zmiany i z sprzgem i bez i skutek identyczny dalej mam tylko &#8222;2&#8221; zapit na sztywno :-(.