BMW R1150R-czy kto

Slawek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam.
Jako do tej pory tylko czytaem grup, teraz mam powd aby co napisa.
Ot zamierzam kupi moto jak w temacie i chciabym zasign waszych opinii
na jego temat.
Generalnie bd jedzi raczej w okolicach miasta i jakie dusze wypady
(ale to rzadko). Co o sobie: nie jedziem na moto od ok 9 lat, 181
wzrostu, ok. 75 kg wagi.
Chyba tyle....

pozdr
Sawek

Kefas kefas123WYTNIJTO@poczta.onet.pl

[...]

Ja migaem takim czym przez 2 dni jaki czas temu jak brat przycign takie
cu na handel. Wraenia miaem bardzo pozytywne, generalnie fajnie mi si miga
na BMW (wyjtkiem jest sportowy model z silnikiem boksera).

Zawieszenie fajnie grao, przypieszenie bardzo przyjemne.
Dla mnie wad jest to, e to golas jest. Ja preferuj sprzty chociaby z
powiewkami.

Pozdrawiam
Kefas + TDM 850 '92
Wa-wa zone

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

--

Uytkownik "Slawek"  napisa w wiadomoci
[...]

Sprzt bardzo fajny,prowadzi sie jak po kresce,mimo wystajcych cylindrw
nie ma problemw z przeciskaniem si w korkach(kierownica jest
szersza),jeli kupisz dobry egzemplarz na pewno nie bedziesz aowa,na
duzszy wypad te si nadaje,s do niego dedykowane oryg kufry,na pewno
bdzie braa nieco oleju,ale to normalne w bawarkach.

Monster
BMW R1100S

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2008-04-18 08:23:02 +0200, "Slawek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Co o sobie: nie jedziem na moto od ok 9 lat, 181
wzrostu, ok. 75 kg wagi

IMHO troche za ciezki i za mocny jak na taka przerwe. Ja bym Ci sugerowal pokulac sie jeden sezon na czyms lzejszym i slabszym - ot tak, dla przypomnienia i dokladniejszego okreslenia swoich potrzeb - bo moze sie okazac ze raczej bedziesz szukal czegos bardziej obudowanego ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Slawek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

No wanie troch si tego obawiam, chocia z drugiej strony to tak naprawd
cakowitej przerwy nie miaem. Troch jedziem sprztami kolegw,
aczkolwiek bardzo sporadycznie i w zasadzie to byy tylko takie przejadki.
Ale swojej maszyny nie miaem rzeczywicie przez prawie 9 lat.
Natomiast jeli chodzi o "obudowanie" to raczej nie...wanie taki styl mi
odpowiada najbardziej.

pozdr
Sawek

On 2008-04-21 10:23:47 +0200, "Slawek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

No wanie troch si tego obawiam, chocia z drugiej strony to tak naprawd cakowitej przerwy nie miaem. Troch jedziem sprztami kolegw, aczkolwiek bardzo sporadycznie i w zasadzie to byy tylko takie przejadki.

Inaczej jezdzi sie na sporadycznej przejazdzce nieswoim sprzetem, a inaczej na wlasnym regularnie.

Natomiast jeli chodzi o "obudowanie" to raczej nie...wanie taki styl mi odpowiada najbardziej.

Nie mow hop. Troche pojezdzisz, moze zasmakujesz w dalszych wyjazdach i przekonasz sie, ze to owiewki nie sa wcale takie glupie, choc nie wygladaja ;-)

[...]

No wanie moe troch poczekam bo mj kumpel kupuje na dniach now BM-k
LT. Tylko, ze to na moje potrzeby troch za duzy sprzt. On ma w zamiarach
wypady po Europie, dlatego taki sprzt jest jak najbardziej na miejscu.
Nie wiem, moe jak go zobacz i si przejad to zmieni zdanie.

[...]

Hej

A nie zastanawiae si nad np. R 1150 RS ewentualnie  R 1150 RT.
Masz tu i boksera i owiewki.

Pozdrawiam
Kefas + TDM 850 '92
Wa-wa zone

On 2008-04-21 10:23:47 +0200, "Slawek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

inż. Mamoń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

***Czesc

Slawek wrote:
Witam.
Jako do tej pory tylko czytaem grup, teraz mam powd aby co
napisa. Ot zamierzam kupi moto jak w temacie i chciabym
zasign waszych opinii na jego temat.

***Tu masz moje wrazenia z krotkiej traski na R1150R
http://tinyurl.com/3jlrk6
Tu masz emila do wlasciciela ww. beemki sezerp1 at gmail.com

Mamo
#_USUN_TO_@_USUN_TO_#