Avenue Carnivore cz

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

.... nie bedzie tu publikowana.

Chetni (znani mi) moga sie zglaszac na priv.

Chetni nie znani mi musza poczekac az zmienie zdanie, albo wykazac sie sprytem.

#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ Sia Sw

Jackare #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

To ja bym chcia. Pierwsza czc bya dobra :)
--
Jackare

Uytkownik "KJ Sia Sw" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:erljnh$d0n$1mx1.internetia.pl...

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2007-02-23 02:22:39 +0100, KJ Sia Sw <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

... nie bedzie tu publikowana.

Ze zacytuje klasyka: "I po co ten lans?"
:-P

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz wrote:

Ze zacytuje klasyka: "I po co ten lans?"

To ja tez zacytuje: widocznie sa jakies powody.

KJ Sia Sw

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ Sia Sw <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

de Fresz wrote:

Ze zacytuje klasyka: "I po co ten lans?"

To ja tez zacytuje: widocznie sa jakies powody.

Aaa, chyba ze tak

--
Pozdrowionka
Jacot M10