--
pzdr smoq __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4194 (20090628) __________

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2009-06-28 23:25:11 +0200, "smoq" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Nie wyobrazam sobie kasku klasy XR1000 ktory by parowal, wiec moze w amerykanskiej wersji szybka jest pokryta antifogiem? Ktos wie?

AFAIK nie jest. Mona zrobi sobie apgrejd, wywierci 2 otworki i zamontowa pinlocka, a mona po prostu kupi europejsk szyb.
Aha i przy hamerykanckim  kasku si moesz zdziwi - maj troch inne rodki (inny model gowy). No i skorupa te jest inna, ale za to lejsza o cae 50 g.
No i ja u siebie nie zauwayem robienia si szpary pomidzy antifogiem, a szyb.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

WojtekW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz pisze:
On 2009-06-28 23:25:11 +0200, "smoq" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

Potwierdzam podwjnie:
- oryginalny pinlokowy antyfog pasuje i nic nie odstaje,
- mona samemu zrobi otworki i te jest malina.

Wojtek

Tadek / Motostore tadek@NOSPAMmotostore.pl

de Fresz wrote:
[-- -]
Aha i przy hamerykanckim  kasku si moesz zdziwi - maj troch inne
rodki (inny model gowy). No i skorupa te jest inna, ale za to lejsza o
cae 50 g.
[-- -]

Pomajdralo Ci sie. Srodki kaskow sa takie same jak europejskie (japonskie sa
inne).
A skorupa europejska jest LZEJSZA od SNELL-owej (Jap i USA).

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.

Ktoś Nazwiskowiec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Pomajdralo Ci sie. Srodki kaskow sa takie same jak europejskie (japonskie sa
inne).
A skorupa europejska jest LZEJSZA od SNELL-owej (Jap i USA).

Wazylem wersje amerykanska RF1000 i wersje europejska XR1000 na wadze
kuchennej - ich waga jest calkowicie identyczna.
Nie wiem skad bierze sie ciagle powtarzanie glupot, ze amerykanskie
wersje sa ciezsze, albo i lzejsze od europejskich, projektowane na
inne twarze, itp. - to chyba jakas propaganda sprzedawcow, bo roznic
poza atestami i minimalnie w wyposazeniu miedzy nimi nie ma.

Krokiet

Ktos Nazwiskowiec wrote:

Wazylem wersje amerykanska RF1000 i wersje europejska XR1000 na wadze
kuchennej - ich waga jest calkowicie identyczna.

Takie same rozmiary? Bo jest tez roznica wagowa pomiedzy rozmiarami. Z
grubsza rzecz biorac S, M powinny wazyc tyle samo, L jest ciezsza o ok. 50g,
XL o ok 70-80g.

[...]

Te "glupoty" to oficjalna informacja producenta. Wersja SNELL'owa powinna
byc ciezsza o ok 50g, ja jednak nigdy nie robilem osobiscie porownan (nawet
na wadze kuchennej).  A srodki w wersji japonskiej naprawde sa inne - to
osobiscie sprawdzalem (zreszta De Fresh byl swiadkiem i wspoltesterem).

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Cze, 23:59, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:

No i ja u siebie nie zauwayem robienia si szpary pomidzy
antifogiem, a szyb.

Mam dwie szybki jedna "czysta" druga przeciemniana (z niedawno
zalozolnym pinlockiem). "Czysta" uzywam czesciej i w ostatnich ulewach
zauwazylem szpare.

Podejrzewam ze sa na to dwa powody:
- poniewaz prawie niesciagalem pinlocka i ten plastik sie legko
odksztalcil;
- dawno nie mylem szybki i pinlock'a i sie nie kleil jeden drugiego.

Po wykonaniu obydwu czynnosci tak jakby szparka zanikla przynajmniej
sie zmniejszyla. Ale znowu stety nie trafilem w zadna ulewe wiec 100%
przekonany nie jestem czy pomoglo.

Moze byc tez tak ze pinlock ma swoja zywotnosc. A moze byc tez tak ze
trafilem na felerny exemplarz.

Pozdrav.
Gonzik.

na górę