Alpinestars tech3 do jakiego moto?

MajorMajtyB#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy te buty nadaja sie do jazdy na codzien motocyklem cbr f4 ? czy one
sa raczej tylko do terenowych moto? nie ukrywam ze super wygladaja i
stad to pytanie ? dzieki
fan99

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <MajorMajtyB#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Czy te buty nadaja sie do jazdy na codzien motocyklem cbr f4 ? czy one
sa raczej tylko do terenowych moto? nie ukrywam ze super wygladaja i
stad to pytanie ? dzieki
fan99

bo wygldaj "normalnie" bo to s buty do enduro a nie jak wszystkie buty na
szlifierki ktre do kompletu powinny by sprzedawane ze zot  torebeczk na
ramiczko i zestawem do makijau:)

Ja wiem e buty na dany typ motoru s projektowane tak aby cos
zoptymalizowa ale dlaczego te buty musz mi przypomina to co widze jak
przypadkiem otworze szafke z butami mojej kobity?

pozdrawiam
rafa
4ip exc

ps. pewnie tym tekstem uraziem milion pincet sto dziewincet ludzi na tej
grupie ale ja mam wiadomo e jak zao swoje ciuch to wygldam jak
kosmita:)

ps.2 co do tematu na scigach si nie znam ale jak bym mia taki motor to
TECH3 byby jedynym rozwiazaniem do przyjcia na nogi:)

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2007-10-27 10:34:30 +0200, "Rafa Tomaszewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

ps.2 co do tematu na scigach si nie znam ale jak bym mia taki motor to TECH3 byby jedynym rozwiazaniem do przyjcia na nogi:)

Najpierw bym polecal sprawdzic, czy w tych butach da sie zmieniac biegi przy pozycji na sportowym moto. Raz jechalem w Diadorach MX3 Sevenka i normalna zmiana biegow w gore byla bardzo ciezka, dobrze ze ten model ma na piecie plastikowy dzyndzel - za jego pomoca bylo latwiej, ale i tak daleko od komfortu.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy - i juz nie oplaca sie sprzedawac :-(
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

JTD #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sat, 27 Oct 2007 13:39:25 +0200, de Fresz napisa(a):

Raz jechalem w Diadorach MX3 Sevenka i
normalna zmiana biegow w gore byla bardzo ciezka, dobrze ze ten model
ma na piecie plastikowy dzyndzel - za jego pomoca bylo latwiej, ale i
tak daleko od komfortu.

Pewnie kwestia wczucia si do butw. Jak ju troch minut si przelata to w
takich butach mona robi kad operacje bez najmniejszych problemw.

--
drz400sm

On 2007-10-27 15:33:10 +0200, JTD <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

IMHO nie, to kwestia innej pozycji na moto oraz innego ustawienia siedzenie-podnozki i podnozek-dzwignia.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy - i juz nie oplaca sie sprzedawac :-(
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

kacpersson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

to by dzialalo jakby w kazdych butach dalo sie jezdzic na wszystkim.
ale sie nie da.
chyba nie bez powodu sa buty na szose i w bloto. tak mi sie wydaje:)

On 26 Pa , 23:28, MajorM#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:
Czy te buty nadaja sie do jazdy na codzien motocyklem cbr f4 ? czy one
sa raczej tylko do terenowych moto? nie ukrywam ze super wygladaja i
stad to pytanie ? dzieki
fan99

Buty nie sluza do napinania sie po miescie i wyrywania na nie
laski !!! generalnie takie posty to obciach nie patrz na to co
zajebiscie wyglada tylko na wygode i urzytkowosc. buty na crosa to
buty w bloto zajebiscie ciezkie z mocna podeszwa. zreszta co tu pisac
nie masz chlopie pojecia i tyle kup sobie szpiliki

Rafal Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
buty na crosa to buty w bloto zajebiscie ciezkie z mocna podeszwa.

zajebiscie ciezkie???????? a co on ma zamiar pakowac tymi butami czy jak?

zreszta co tu pisac nie masz chlopie pojecia i tyle kup sobie szpiliki

moze pojecia nie ma i dlatego pyta, ale za to ma zdrowo rozwinieta estetyke
i jak by chcial szpilki to by sobie kupil trzewiki na sciga a ze ma jaja i
podobaja mu sie ewidentnie tylko meskie buty to pyta a ty jak nie potrafisz
udzielic sensownej odpowiedzi to siedz cicho.
Zeby byla jasnosc widzialem goscia co jezdzil enduro w tych takich super
laczkach na sciga i jak by kto pytal to DA SIE.

pozdrawiam
rafal
4ipl exc

ps. ja w swoich enduro gearne jezdzilem na 600 gsxr i tez sie dalo ino przy
wiekszych predkosciach kask crossowy z daszkiem przeszkadzal, a z biegami
nie mialem zadnych problemw.

On 28 Pa , 11:30, "Rafal Tomaszewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

wiekszych predkosciach kask crossowy z daszkiem przeszkadzal, a z biegami

widocznie taka sami pizedcza jak ty haahhaha

Rafal Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
widocznie taka sami pizedcza jak ty haahhaha

wez troku od kaleson naucz sie pisac, chyba ze masz 8 lat to przepraszam
wszystko przed toba.............

rafal
4ipl exc

premik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sprzedam ci tech 3 nieuzywane... kupilem i okazalo sie ze sa za male...,

Michal

CUBE_ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.eu

premiknapisal

sprzedam ci tech 3 nieuzywane... kupilem i okazalo sie ze sa za male...,

Michal

Jaki rozmiar? Aktualne?

kamerdol papim@FUCKSPAM.o2.pl

[...]

Pomijajc dysusje o gustach chocia poniekd zgadzam si z Rafaem da si
jedzi w takiuch butach na szosowym koniu.
Jedziem na Sidi AllTrack na GS500, Hornecie 900, CBR600 i nie byo
problemw. Aczkolwiek nie jedziem w butch szosowych wic porwnania nie
mam:)) Natomiast musisz wcic pod uwag, e buty Cross a w szczeglnoci
niski model jak Tech3 maja zadanie ochrony nieco przed czym innym - taki but
chroni gownie przed uderzeniem i to robi wietnie - IMO lepiej ni but
szosowy - natomiast mam wtpliwoci co do ochrony w przypadku szlifowania po
asfalcie (nie ma lizgaczy). Wyciem par szlifw w tych butach na asfalcie
ale nie byo szybciej ni 70 km/h nigdy (przegiete piony :)) i nic sie butom
nie stao, ale przy szybszej jedzie trudno powiedzie.

--
Pozdrowienia
Kamil

na górę