Allegro - nie moje ale opis fajny:)

Qlfon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Qlfon pisze:
Nie chce ktos RSV?
http://moto.allegro.pl/item720117358_aprilia_rsv1000_r_2004_2007.html
:)

faaajny, ale kolo nie odpowiada na maile, telefonu nie wystawi. zero kontaktu, wic tylko fajny :) ale moe nie do sprzedania :)

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Qlfon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

gildor pisze:
Qlfon pisze:
[...]

No.. po 9tce fajna kontynuacja by byla.... RSV nie mialem przyjemnosci ale na Falco calkiem sporo a silnik bodajze ten sam - git sprzet.

--
Qlfon, Krakw

Qlfon pisze:
gildor pisze:
Qlfon pisze:
[...]

niestety ja te nie, ale... Miiikooooaaaaaj!
ale karoseria szyta na mnie

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

gildor napisa(a):
ale karoseria szyta na mnie

masz hemoroidy?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisa(a):
ale karoseria szyta na mnie

masz hemoroidy?

wanie jeszcze nie.

--
[...]

chcesz, to kolega ma troche na zbyciu

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisa(a):

masz hemoroidy?

wanie jeszcze nie.

chcesz, to kolega ma troche na zbyciu

wole osobicie nabyte

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci

Witam

Moge Ci jeszcze jednym zx glowe zawrocic?
W BB znalazlem kolejnego i ja na fotkach niczego sie nie moge dopatrzec,
ale moze Twoje oko cos dostrzeze?
Jakby co to ten adres jest aktualny?
Wiem, ze to i tak wrozenie z fusow ale moze...

Bartek
szukam zx9
Ave1,8
EL

Tytus z Fabryki fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl

Siemka

***"gildor"
faaajny, ale kolo nie odpowiada na maile, telefonu nie wystawi.

Mowisz i masz - juz za chwile mozesz dzwonic...
Dopadl kolesia kryzys wieku sredniego - w bememwu zaczyna celowac, ja
pierdole to juz chyba ta hadecja byla by lepsza.
Z tego co wiem to RSV jest u niego od nowosci kupiona u dealera.

--
    T i te
(te najszypsze)

Bishop #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witka

"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
Qlfon pisze:
[...]

....cos zle lukasz Panie "Lukasz".....Mj telefon 695 876 300.......jak wol
na dole lezy...

Pozdro
Bishop
Dr BIG Red
Wawa-Wola

Qlfon pisze:
[...]

masz problemy orientacyjne, kolego:

allegro: Dodano 2009-08-28 14:13
PRM: Date: Fri, 28 Aug 2009 11:43:38

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

swibno #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://www.allegro.pl/ite..._oryginalu.html

Uytkownik "Qlfon" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:4a97a41b$1news.home.net.pl...

swibno pisze:
http://www.allegro.pl/ite..._oryginalu.html

yyyy. zupenie nie wiem co mam powiedzie. jestem zszokowany. moesz sam klikn w swj link i opowiedzie nam co miae na myli pokazujc nam tu to?

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

swibno #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://www.allegro.pl/item722734516_kawasaki_gpz_1000_rx_sam_zobacz_malo_oryginalu.html

sorrki za poprzedni link

Uytkownik "swibno" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:h78bhu$l5j$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

***Uytkownik "Qlfon"
Nie chce ktos RSV?

To moto mojego kolesia...nawet nie wiedzialem ze chce sprzedac...
Jakby ktos zainteresowany to moge skontaktowac...
Dryfuje koles, cos ostatnio o HDecji wspominal...

--
    T i te
(te najszypsze)

Arni arni@NO.spam

przyczepke juz ma.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Tytus z Fabryki pisze:
[...]

podelij jaki namiar i skd on mniej wicej jest

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

na górę