AC-Alilanze czy PZU-Yamaha FJR

Witam,
Dojrzewam do momentu e zdecyduje sie na AC na moja drynde FJR z 2004
roku.Tyle ze nie wiem czego zego mog spodziewa (oprcz ceny) po
tych dwch firmach,na co mam zwrci uwag itd.
Za wszelkie wskazwki bd wdziczny.

Pzdr.
Witek

rOBCIo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tyle ze nie wiem czego zego mog spodziewa (oprcz ceny) po
tych dwch firmach,na co mam zwrci uwag itd.

To ja ci powiem ...
w PZU pzy maksymalnych znikach AC 2500,- :[
w Allianz przy maksymalnych znikach 1180,- !!! :))

A posiadam .. co ? ... oczywicie FJR `04 a ubezpieczyem w Czstochowie
Reszta warunkw bez zmian. W Allianz jest jeszcze darmowe minicasco :)

Pzdr
rOBCIo
FJR 1300A `04 niebieski met. (dzisiaj w Wile :)) )

Muti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Wypata w przypadku kolizji:

Allianz:
-Naprawa bezgotwkowa w serwisie na nowych czeciach
-Jak chcesz dosta gotwke i niemasz faktur to niestey tylko 50% waroi
nowych czeci , robocizna normalnie

PZU
-Naprawa bezgotwkowa moliwa ale i tak policz amortyzacje
-Gotwka wedug ich wyceny z amortyzacj

Oglnie musisz si zdecydowac czy chcesz zarobi w przypadku kolizji (PZU)
czy wolisz mie porzdnie zrobiony motocykl (Allianz)

Pozdr.
Muti

MrMetal #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

-- -- - Original Message -- -- - From: <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>

--
Ja od ponad 2lat mam AC w Allianz (wczesniej PZU) i cenowo teraz Allianz jest najlepszym rozwiazaniem. Firmy ubezpieczeniowe rowniez polecaj jako firme godna zaufania.

Pozdro,
met

na górę