A tak si

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Ja tam cay czas mam jakie sytuacje, bo lubi si wciska midzy samochody
i bawi na drodze :P W korku skuterem najlepsze zabawy, bo mona midzy
puszkami zawraca i wgl. Nieza zabawa, tylko trzeba myle. Najlepsze to
byo jak po lewym jechaem (w koreczku :) ) oczywicie stoj na siedzeniu,
kiery nie trzymam :D:D i w dziur wjechaem bo zajem si odmachaniem do
laski, ktra prawie orgazmu dostaa :) . Skuter to ledwo opanowaem :P a
jakbym szybciej jecha to bym si adnie w kogo wbi :)"

http://skutery-forum.pl/21354.htm#141398

http://motogof.tumblr.com/

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-07-29 09:30, Adam Wysocki pisze:

http://skutery-forum.pl/21354.htm#141398

trza miec fantazje, dziadku!

newrom mlodzieniaszek

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Zipp shock #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Adam Wysocki napisal

[...]

I niestety przez takich ludzi inni kierowcy uwaaj, e kady kto jedzi jednoladem to bezmzgi idiota...

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 29.07.2013 14:04, Zipp shock pisze:

[...]

Takich ludzi? Znaczy si maolatw snujcych idiotyczne fantazje? ;->

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.

na górę