A propos lisa

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Watson jedziesz krzakami czy przyczepk ?
Chyba pojedziemy z Zonzim ale autem .....

felkowski , ten felkowski

2 x CB 750 four K7 ale to gada..
DRZ400E

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

felkowski napisa(a):
Watson jedziesz krzakami czy przyczepk ?

watsonXXX@riders.pl

(wytnij XXX)

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

Michu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 31 Oct 2006 20:21:25 +0100, "felkowski"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

DRZ400E

A te drz400e to z Rogalem w promocji gdzie nabyliscie?

Pozdro 600
Michu

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A te drz400e to z Rogalem w promocji gdzie nabyliscie?

nie do konca kumam

--
felkowski , ten felkowski

2 x CB 750 four K7 alez to gada..
DRZ400E

Michu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wed, 1 Nov 2006 10:35:04 +0100, "felkowski"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A te drz400e to z Rogalem w promocji gdzie nabyliscie?
nie do konca kumam

Rogal w bloto poszedl i lata na drz400e. Ty widze tez zmieniles koze
z klx na drz400e, czyli takie same moto jak Rogalowe. No to sie pytam
czy przypadkiem razem nie kupowaliscie w jednym miejscu obu sprzetow?

Pozdro 600
Michu

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A te drz400e to z Rogalem w promocji gdzie nabyliscie?
nie do konca kumam

[...] No to sie pytam
czy przypadkiem razem nie kupowaliscie w jednym miejscu obu sprzetow?

Tej, spiskowiec, slyszales o zbiegach okolicznosci?

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie wiedzialem ze Rogal tez zostal zainfekowany ....
Magik zabral mi "moje pl" cwiary, a jak wiadomo zycie nie lubi przni no i
tak przszedl zlty jesienny lisc ;->
W pierwszych porwnaniach lepiej jednak wypada zielsko. Tam gdzie zazwyczaj
przechodzilo, no gra za drugim razem, zlte zapada sie po siedzenie ;-<

--
felkowski , ten felkowski

2 x CB 750 four K7 alez to gada..
DRZ400E zlty jesienny lisc

Uzytkownik "Michu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witek :)

Uytkownik "felkowski" wrotki:
W pierwszych porwnaniach lepiej jednak wypada zielsko. Tam gdzie
zazwyczaj przechodzilo, no gra za drugim razem, zlte zapada sie po
siedzenie ;-<

Przyzwyczaisz si ;) ATSD to myl e to kombinacja sabej kostki, o czym
mwi wirek, z wiksz moc - atwiej si wkopuje.

PS. Szprychy zmienione ?
PPS. Jakbyco to moesz wzi Klexa.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak naprawd to taki "lans".
Gwna wina ley po stronie "byda 4x4".
Jak jedziesz wod i wpadasz w lej po bombie to chyba tylko ubot sobie
poradzi.
Jak wida na miano ubota tylko wiara sobie zasuguje. Tylko nia przedarem
przez "potworka passage" o wasnych siach.
Co do szprych to jeszcze nie przywiezem motora ale s wiodoki.......
A pozatym szmaciarze mawiaja: Nie pomoe dobra dka, gdy za sterem kawa
f.....
pozdrawiamlski

--
felkowski , ten felkowski

2 x CB 750 four K7 ale to gada..
DRZ400E

[...]

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

felkowski napisa(a):

W pierwszych porwnaniach lepiej jednak wypada zielsko. Tam gdzie zazwyczaj przechodzilo, no gra za drugim razem, zlte zapada sie po siedzenie ;-<
myhyhy, trzecie wyciagniecie z garazu a to efekt:
http://www.rogal.riders.pl/tmp/bloto/16.jpg
http://www.rogal.riders.pl/tmp/bloto/17.jpg
sie klamot tak zassal, ze go ciagnikiem wyciagalem :)

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 02.11.2006 Grzegorz Rogala <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

myhyhy, trzecie wyciagniecie z garazu a to efekt:
http://www.rogal.riders.pl/tmp/bloto/16.jpg

Pobrudziles wode w tej studni :(

pozdr
newrom ;)
--
Transalp XL600v - sprzedam. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M282167
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski napisa(a):

Pobrudziles wode w tej studni :(
O przepraszam, to w ramach zemsty za to ze bloto pobrudzilo mnie :)
Z reszta obok bylo legowisko borsuka marokanskiego ktory przylatuje do Polski na okres zimy odpoczac od upalow pustyni. I borsukowi nie przeszkadzalo..

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 03.11.2006 Grzegorz Rogala <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

O przepraszam, to w ramach zemsty za to ze bloto pobrudzilo mnie :)

Bosz, a jak Co Zbigi nadepnie na noge to ja w pysk dostane ? ;)

Z reszta obok bylo legowisko borsuka marokanskiego ktory przylatuje do
Polski na okres zimy odpoczac od upalow pustyni. I borsukowi nie
przeszkadzalo..

A poczestowal papierosem ? Bo jak mu nie przeszkadza to czestuje, ale ze
spokojny z niego gosc to jak mu przeszkadza to nie pyszczy tylko fajek nie
wyciaga.

PS. jak ja Wam zazdroszcze eudurakow :(
--

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Czego, kufra?! Kto mnie tu wyzywa nadaremno? ;)

[...]

Nie wyciagal, bo wiedzial, ze Rogal rzucil palenie, potem picie, a potem wszystko na "pe". Wiesci szybko w swiecie sie rozchodza ;)

PS. jak ja Wam zazdroszcze eudurakow :(

A my tobie STringow ani troche! :P

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzegorz Rogala napisa(a):
felkowski napisa(a):
[...]

Zassalo sie biedactwo? A takie letkie i poreczne mialo byc! :P
Jednak chyba koncepcja team spirytu lub/i maszyny prostej bardziej do mnie przemawia nizli oszczednosc 33% wagi :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zbigi napisa(a):

Zassalo sie biedactwo? A takie letkie i poreczne mialo byc! :P
bo jest letkie i poreczne, tylko jak ktos nie umie jezdzic to wiesz, silnik gwizda ino kierowca piz.. ;>
Gdybym przelecial nad tym bagnem w calosci a nie tylko przodem to bym nie mial milych wspomnien z 3h zabawy w rozgrzebywanie bagna do ktorego wplywa rzeczka, pana z ciagnikiem itp :)

Jednak chyba koncepcja team spirytu lub/i maszyny prostej bardziej do mnie przemawia nizli oszczednosc 33% wagi :)
A tu nie rozumiem. Lekkie jest, mocne jest, bak sie zalozy wiekszy, zapakowac na tyl troche rzeczy mozna i naprzod marsz. :)

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzegorz Rogala napisa(a):
zbigi napisa(a):

Zassalo sie biedactwo? A takie letkie i poreczne mialo byc! :P

bo jest letkie i poreczne, tylko jak ktos nie umie jezdzic to wiesz, silnik gwizda ino kierowca piz.. ;>

Juz nie badz taki skromny :)

Gdybym przelecial nad tym bagnem w calosci a nie tylko przodem to bym nie mial milych wspomnien z 3h zabawy w rozgrzebywanie bagna do ktorego wplywa rzeczka, pana z ciagnikiem itp :)

No, to wyobraz sobie, ze jestes juz 10h na nogach - po prostu padniety jak kawka. No i po prostu zmeczenie zwyciezylo.

[...]

Koronnym argumentem za DR350 vs XT600 byla wlasnie lekkosc i porecznosc - ze niby dzieki temu zwieksza sie prawdopodobienstwo przeskoczenia miejsc dla XT600 nie do przeskoczenia.
Po pierwsze primo: Nie zamierzam pakowac sie w takie miejsca.
Po drugie primo: Jezeli juz takie miejsca sie trafia, to nawet wyczynowe pomaranczowe pod zawodowcem nie przeleci z marszu. A wtedy tylko tim spiryt poslugujacy sie maszynami prostymi* ratuje :)

* maszyna prosta = bloczek(bloczki)+lina :)

[...]

Jaki skromny? Stwierdzam fakt, jakbym umial to bym sie nie utopil. :)
Ale kolejne doswiadczenie zaliczone - samemu w bagnie jest ciezko ;)

No, to wyobraz sobie, ze jestes juz 10h na nogach - po prostu padniety jak kawka. No i po prostu zmeczenie zwyciezylo.
No wlasnie bylem, moze nie po 10h a po 5.. :)
I umarlem :)

[...]
hyhy. myslisz, ze celowo sie utopilem? to byla malutka blotnista kaluza na trasie miedzy zwirownia a domem.
Pare kkm od domu mialbym inne nastawienie.
Za to gdyby byl wlasnie team to by sie recznie latwiej wyciagnelo lekka maszyne niz ciezka nie? :)

Po drugie primo: Jezeli juz takie miejsca sie trafia, to nawet wyczynowe pomaranczowe pod zawodowcem nie przeleci z marszu.
aaa tam, przeleci przeleci. Wiecej gazu i wszystko sie przeleci :>
nawet jak brzydka.. ups ;>

A wtedy tylko tim spiryt poslugujacy sie maszynami prostymi* ratuje :)

* maszyna prosta = bloczek(bloczki)+lina :)

tak. lina musi byc, w takich sytuacjach niezastapiona.

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

kocyx kocyx@WONriders.pl

Grzegorz Rogala wrote:

[...]

A ty wez mnie zacytuj swoja instrukcje, co ile masz wymieniac olej, robic
zawory itp przy jezdzie enduro i pelnej (nie homologacyjnej) mocy?:) Bo mnie
sie jakos wierzyc nie chce, ze to beda tysiace kilometrow, a nie godziny.
Nie w DRZ-E.
K.

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kocyx napisa(a):

[...]
Jak dobrze, ze Ty nie wierzysz :)
W manualu pisze, jest napisane
pierwsza zmiana oleju po 1kkm, kazda nastepna co 6kkm
zawory 24kkm.
Z doswiadczenia serwisu dzielimy podane wartosci na 2
+ rozrzad wymiana pi x oko 20kkm.
Jedyna roznica oprocz osprzetu czyli pierdol w stylu migaczy, stopow , miedzy E a reszta jest wyzszy stopien sprezania czyli wieksza moc.
Wot filozofia, z roznych for  w sieci wyczytalem, ze DR-Z400E jest wybitnie ciezko popsuc :)
No ale nie jest to KTM czy tam Husqvarna, czy tam Yamaha - wiadomo, nie jest profi znaczy sie nie nadaje do jezdzenia i jest do dupy :>
Ale ja mam to gdzies i jezdze :)
I bez obaw jestem w stanie przygotowac ten motocykl do wyjazdu na 10-15kkm. Bo to nie bedzie 10-15kkm toru motocrossowego tylko lajtowa jazda lekkim offroadem z przypadkowymi wizytami w bagnach, pustyniach, rzekach itp :D

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

kocyx kocyx@WONriders.pl

Grzegorz Rogala wrote:

[...]

Prawda?:)

[...]

A kto tak powiedzial? Ja sie tylko zastanawiam jak to jest, ze w suzuki
meczony 50konny silnik 400ccm ma okres miedzyobslugowy okolo 50 motogodzin,
a we wszystkich innych markach silniki o wiekszej pojemosci i podobnej mocy
maja serwis co 10-16mh. Dziwie sie tylko, wolno mi, nie?:)
A jaka masz moc podana w homologacji? Bo przy mocy homologowanej to ja tez
mam serwis co 5kkm:)

[...]

Z bagazem, utrzymywaniem stalego obciazenia, w upale (masz wentylator?)
itepe, lajtowa dla takiego motocykla zaiste:)
No i bardzo chce zobaczyc gdzie spakujesz 9 litrow oleju na te 15kkm:)
Kocus

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kocyx napisa(a):

Jak dobrze, ze Ty nie wierzysz :)

Prawda?:)
Zima idzie, czas na flejm.

A kto tak powiedzial?
Ja.

[...]
No ja tez sie dziwie, nie mam na kim polegac tylko na serwisie ktory troche tych motocykli sprzedal i serwisuje i mi podal co nastepuje
olej pierwsza zmiana po 500. Nastepne w zaleznosci od palowania jak tor i napieranie nonstop po odcieciu to 1km a jak normalna jazda przelajowa to 3kkm a jak normalna jazda drogami w stylu szutr i zadnych ekscesow to do 6kkm.

A jaka masz moc podana w homologacji? Bo przy mocy homologowanej to ja tez
mam serwis co 5kkm:)
hm homologacja to ta kartka z laserowki co ja dostalem zeby moc zarejestrowac? ;) JakbyCito, 46KM.

Z bagazem, utrzymywaniem stalego obciazenia, w upale (masz wentylator?)
itepe, lajtowa dla takiego motocykla zaiste:)
spokojnie nienerwowo, plan posiadania wentylatora tez jest wliczony, tak samo zalozenie wylacznika swiatla. Poza tym jeszcze trzeba zbiornik zalozyc wiekszy, jest troche roboty.

No i bardzo chce zobaczyc gdzie spakujesz 9 litrow oleju na te 15kkm:)

nie biore nawet litra. no moze pol na dolewke ;)
nie ma takiej opcji, zeby nie mozna bylo dostac oleju nawet na koncu swiata :)

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

kocyx kocyx@WONriders.pl

Grzegorz Rogala wrote:

Prawda?:)
Zima idzie, czas na flejm.

To po likendzie:)

A kto tak powiedzial?
Ja.

To wiele tlumaczy.

[...]

Ciekawe. To moze i ja tak moge?

A jaka masz moc podana w homologacji? Bo przy mocy homologowanej to
ja tez mam serwis co 5kkm:)
hm homologacja to ta kartka z laserowki co ja dostalem zeby moc
zarejestrowac? ;) JakbyCito, 46KM.

Ehe, taka, z pieczatka. I normy halasu spelnia, i wszystko? Ci chinczycy z
suzuki musi kosmitow zlapali:)

[...]

A wylacznik swiatla po co?

[...]

No, zalezy jeszcze jakiego.
K.

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kocyx napisa(a):

Prawda?:)

Zima idzie, czas na flejm.

To po likendzie:)
Tylko jaki temat? lancuch i wal byl, buza - fjr byla, oleje byly, wymysl cos co?

A kto tak powiedzial?

Ja.
To wiele tlumaczy.
no.

Ciekawe. To moze i ja tak moge?
ja tam nie wiem, ja jezdze, pozniej sie bede zastanawial.

hm homologacja to ta kartka z laserowki co ja dostalem zeby moc
zarejestrowac? ;) JakbyCito, 46KM.

Ehe, taka, z pieczatka. I normy halasu spelnia, i wszystko? Ci chinczycy z
suzuki musi kosmitow zlapali:)

hm, normy spelnia, i wszystko nawet jest dopuszczona do ruchu, migacze? stop? lusterka? licznik? hm jakos zabraklo, pewnie ukradli..

A wylacznik swiatla po co?

po to, ze po przekreceniu kluczyka w stacyjce od razu sie zapala, wolalbym miec mozliwosc wylaczenia go jak _ja_ chce :)

nie ma takiej opcji, zeby nie mozna bylo dostac oleju nawet na koncu
swiata :)

No, zalezy jeszcze jakiego.
silnikowego, SG.

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

kocyx kocyx@WONriders.pl

Grzegorz Rogala wrote:

Zima idzie, czas na flejm.

To po likendzie:)
Tylko jaki temat? lancuch i wal byl, buza - fjr byla, oleje byly,
wymysl cos co?

Huska vs DRZE w zastosowaniach miedzykontynentalnych?:)

Ciekawe. To moze i ja tak moge?
ja tam nie wiem, ja jezdze, pozniej sie bede zastanawial.

Jak pekniesz? Tasma oblep:)

[...]

Jaki importer taka homologacja:)

A wylacznik swiatla po co?

po to, ze po przekreceniu kluczyka w stacyjce od razu sie zapala,
wolalbym miec mozliwosc wylaczenia go jak _ja_ chce :)

Aha. No ja mam, uzywam czasem, jak juz nie mam sily kopac:)

nie ma takiej opcji, zeby nie mozna bylo dostac oleju nawet na koncu
swiata :)

No, zalezy jeszcze jakiego.
silnikowego, SG.

A o jakiej lepkosci?
K.

[...]

Banalne, po przykreceniu obydwu motongow do rakiety ss20 kady z nich staje sie motocyklem miedzykontynentalnym ;)

ja tam nie wiem, ja jezdze, pozniej sie bede zastanawial.

Jak pekniesz? Tasma oblep:)
no ba. powertape rulez

hm, normy spelnia, i wszystko nawet jest dopuszczona do ruchu,
migacze? stop? lusterka? licznik? hm jakos zabraklo, pewnie ukradli..

Jaki importer taka homologacja:)
A na cholere mi te szpeje w lesie. Urwe popsuje zniszcze. A tak nie ma sie co psuc.

A wylacznik swiatla po co?

po to, ze po przekreceniu kluczyka w stacyjce od razu sie zapala,
wolalbym miec mozliwosc wylaczenia go jak _ja_ chce :)
Aha. No ja mam, uzywam czasem, jak juz nie mam sily kopac:)
Ee Radeczku, mnie chodzilo o _wylacznik_ swiatla a nie wylacznik motocykla czy tam rozrusznik ktore posiada rzeczona DRZeta.

nie ma takiej opcji, zeby nie mozna bylo dostac oleju nawet na koncu
swiata :)

No, zalezy jeszcze jakiego.

silnikowego, SG.

A o jakiej lepkosci?
od 10W40 do do pelnych 60 bez W. Ale to chyba tylko w stanach.
Zima nie jade ;)

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

kocyx kocyx@WONriders.pl

Grzegorz Rogala wrote:
[...]

Zajrze do pudelka ze szpejami, ale nie przypominam sobie, zeby byla jakas
rakieta razem z lusterkami i migaczami.

[...]

Lasem bedziesz te 15kkm jechal?
Zreszta, nie to mialem na mysli. Bardziej to, ze z taka moca to drz raczej
szans na spelnianie warunkow homologacji nie ma...:)

[...]

No mnie tez. Wylaczam swiatla, zeby starczylo pradu na krecenie po zalaniu:)

No, zalezy jeszcze jakiego.

silnikowego, SG.

A o jakiej lepkosci?
od 10W40 do do pelnych 60 bez W. Ale to chyba tylko w stanach.
Zima nie jade ;)

Eee, zara, a 60 to nie na lato wlasnie? Na zime to zero.
K.

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kocyx napisa(a):

Zajrze do pudelka ze szpejami, ale nie przypominam sobie, zeby byla jakas
rakieta razem z lusterkami i migaczami.
hehe, pudelko ze szpejami, jak w charleju ;) ja mam do motocykla
kluczyki dwa oraz fakture wraz z ksiazeczka gwarancyjna ;)

Lasem bedziesz te 15kkm jechal?
Zreszta, nie to mialem na mysli. Bardziej to, ze z taka moca to drz raczej
szans na spelnianie warunkow homologacji nie ma...:)
ja to troche tej homologacji nie rozumiem, przyznam bez bicia, ze to drugi motong a wlasciwie trzeci ktory ma homologacje z czapy :)
Jak rejestrowalem Freewinda to mialem homologacje od DR650SE
jak rejestrowalem z Lysym ZR7 to nie bylo polowy homologacji i pieczatek na niej. Teraz Pan obejrzal podumal i klepnal w komputer jak mu podyktowalem typ model i dane :)

Ee Radeczku, mnie chodzilo o _wylacznik_ swiatla a nie wylacznik
motocykla czy tam rozrusznik ktore posiada rzeczona DRZeta.
No mnie tez. Wylaczam swiatla, zeby starczylo pradu na krecenie po zalaniu:)
a to nie zrozumialem. Tak wylacznik swiatla byc musi :)

od 10W40 do do pelnych 60 bez W. Ale to chyba tylko w stanach.
Zima nie jade ;)
Eee, zara, a 60 to nie na lato wlasnie? Na zime to zero.
No napisalem Ci tak, zebys nie pomyslal, ze bede szukal w pizdziejewie gornym oleju 10W60... Wystarczy wszystko od 10W40 przez 20W40,  40, 50, i 60 _bez_ W :) Ale takie oleje typowo letnie to afryka i stany, w ewropie nie widzialem.

Rogal GSX1300R
http://www.rogal.riders.pl

Jacol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik kocyx napisa:
Grzegorz Rogala wrote:
od 10W40 do do pelnych 60 bez W. Ale to chyba tylko w stanach.
Zima nie jade ;)

Eee, zara, a 60 to nie na lato wlasnie? Na zime to zero.

Kocus, ale do wloszki, to 30 bez wzgledu na pore roku. SAE 30.
O, ten:
<http://www.husqvarna.pl/?url=%2Fnode2178%2Easp%3Fpid%3D3%26cid%3D205%26frames%3Dfalse>

--
pozdrawiam,
Jacol & T695 & SN41A

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kocyx napisa(a):
Grzegorz Rogala wrote:
nie ma takiej opcji, zeby nie mozna bylo dostac oleju nawet na koncu
swiata :)

No, zalezy jeszcze jakiego.

silnikowego, SG.

A o jakiej lepkosci?

A o wlasciwej :P
Generalnie, przewidujac traske na 2...3 wymiany oleju warto IMO wziac jedna porcyjke ze soba, a reszte kupowac na biezaco.
Na cepeenach czy zaprawkach ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zbigi napisa(a):

A o jakiej lepkosci?

A o wlasciwej :P
hyhy prawidlowa odpowiedz :)

Generalnie, przewidujac traske na 2...3 wymiany oleju warto IMO wziac jedna porcyjke ze soba, a reszte kupowac na biezaco.
Na cepeenach czy zaprawkach ;)

Skoro jedna wymiana oleum to zatrwazajace 1,8l... to ja moge wiezc te 2l oleum ze soba :)

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzegorz Rogala napisa(a):
zbigi napisa(a):

A o jakiej lepkosci?
A o wlasciwej :P

hyhy prawidlowa odpowiedz :)

:)

[...]

Lachy nie robisz :) Ale widzisz, jak sie twoj worek powoli rozrasta?
Miesieczny wyjzd na zadupia, to IMO nie to samo, co weekendowe latanie ofrodem, gdzie wystarczy komorka do zony czekajacej z laweta i ewentualne drobne dla pana od ciagnika ;)

[...]

Lachy nie robisz :)
brzydze sie ;P

Ale widzisz, jak sie twoj worek powoli rozrasta?
nadal sie miesci w normie.
Ale tak jak juz rozmawialismy, im mniej tym lepiej.

Miesieczny wyjzd na zadupia, to IMO nie to samo, co weekendowe latanie ofrodem, gdzie wystarczy komorka do zony czekajacej z laweta i ewentualne drobne dla pana od ciagnika ;)
Rzona nie ma lawety, radzic sobie samemu radze ;)

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

kocyx kocyx@WONriders.pl

zbigi wrote:

[...]

Do tego zmierzalem:) Ja mam wpisana lepkosc 10w60. Znajdziesz taki na
zaprawce?:)
K.

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzegorz Rogala napisa(a):
kocyx napisa(a):
[...]

Ufff... zaczynasz rozsadnie gadac ;)

[...]

Ze przepraszam jak? Ja? Ochlon Zbysiu :)

Rogal
GSX1300R
DR-Z400E
http://www.rogal.riders.pl

Michał Demczuk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

felkowski napisal:

[...]

Bo masz "szosowa" opone :). E-09 to nie jest opona w prawdziwy teren.

Pozdr..

--
Micha Demczuk (Zwirek) z pracy
Czerwony TDM i szkolna stajnia

Watson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

felkowski wrote:
Watson jedziesz krzakami czy przyczepk ?
Chyba pojedziemy z Zonzim ale autem .....

Wiecie ma byc +1 do +2 plus snieg.
Krzakami samemu 30km to letki hardcore.
Wychodzi ze wezme autko Biedronki z haczykiem.
No i raczej wybieram sie w niedziele rano.
Moze w sobote Zwirka odwiedze, ale to jeszcze do obgadania.

--
Watson   [Pomaraczowe] [Tytanowe] Felkowski Zoty Braincap

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja mam 60 ale mi brakuje dwch rzeczy:
kompana,
i dopuszczenia do ruchu
( do lasu mam jakie 15 km przez city)
cho i to daje rady ostatnio syszaem o takiej tablicy EXC 450L czy jako
tak ... Kuwa, jakie to miasto

felkowski , ten felkowski
2 x CB 750 four K7 ale to gada..
DRZ400E ty jesienny li, bo die gelb ubot to jeszcze nie

Uytkownik "Watson" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

-- Pozdrawiam felkowski , ten felkowski 2 x CB 750 four K7 ale to gada.. DRZ400E ty jesienny li, bo die gelb ubot to jeszcze nie Uytkownik "Watson" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:eiaqc9$okk$1atlantis.news.tpi.pl...

> [...]

i dopuszczenia do ruchu
( do lasu mam jakie 15 km przez city)
cho i to daje rady ostatnio syszaem o takiej tablicy EXC 450L czy jako

i tak mam to wysztko w dupie co piszesz nie?
piomay

> [...]

  Pozdrawiam felkowski , ten felkowski 2 x CB 750 four K7 ale to gada.. DRZ400E ty jesienny li, bo die gelb ubot to jeszcze nie Uytkownik "Watson" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:eiaqc9$okk$1atlantis.news.tpi.pl...

Piomey ty masz jaki kompleks czy c ...................................

[...]

A nie, Napisalem Ci w poprzednim poscie Cos, nie znalazles tego?

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

naprawde ?

Uytkownik "piomay" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
felkowski napisa(a):
[...]

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

felkowski napisa(a):
naprawde ?

dobre- cytuje: "i tak mam to wysztko w dupie co piszesz nie?
piomay "

--
Krzysiek K.M.C Pock
"Kady kiedy umrze, ale nie kady przecie y"

N1 Slavek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

felkowski napisa(a):
i dopuszczenia do ruchu
Trasa Gdask bdziesz jecha, czy inym hajejem? Starzejesz sie :-)
Zawsze po botku byo...

pozdr

P.S. Jak bdzie +15 C, to i ja pojad ... W niszej temperaturze, to mi Borygo w chodnicy krzepnie.

--
......N1 Slavek -- -> Nuovidvor circa flurium Narev......
...2-oo..efjota 1100,kateem 620, skuterek lead 90 ......

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

N1 Slavek napisa(a):
P.S. Jak bdzie +15 C, to i ja pojad ... W niszej temperaturze, to mi
Borygo w chodnicy krzepnie.
tak se tlumacz tylko kto tu sie starzeje ;P

pozdrawiam
Mika
FZ6S/XR250R

na górę