666 dostal serce :) - update fotek

Silnik poskrecany i wrzucony w rame (ciezko bylo ale sie udalo :) )

http://www.bikepics.com/members/Kuczu/83gsx1100/

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Zbychu "Belzi" #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wane zawsze zamieszczaj podwjnie :)

Zbychu "Belzi" napisa(a):
wane zawsze zamieszczaj podwjnie :)

Jedno zostalo usuniete ze wzgledu na blad w tytule :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

blur #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:ei21k5$76n$1news.wp.pl...
Zbychu "Belzi" napisa(a):
wane zawsze zamieszczaj podwjnie :)

Jedno zostalo usuniete ze wzgledu na blad w tytule :)

moe to boxer wiesz :)

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Kuczu napisa:

Silnik poskrecany i wrzucony w rame (ciezko bylo ale sie udalo :) )

http://www.bikepics.com/members/Kuczu/83gsx1100/

no dobra, fajnie wyglda. A kiedy go polakierujesz i na jaki kolor ? ;)))

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Arni napisa(a):

no dobra, fajnie wyglda. A kiedy go polakierujesz i na jaki kolor ? ;)))

Hmmmm, Nie bede w ogole lakierowac :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

MichałCBR michalcbr@SPAMinteria.pl

Uytkownik "Kuczu"
Silnik poskrecany i wrzucony w rame (ciezko bylo ale sie udalo :) )

http://www.bikepics.com/members/Kuczu/83gsx1100/

witkacy!
no zapowiada sie cakiem fajnie :-)
a nie myslaes moze co by zaoyc upside downa?
Wydaje mi sie ze fajnie by sie to komponowalo :-)

Pozdrawiam
MichaCBR
PTb

MichaCBR napisa(a):

a nie myslaes moze co by zaoyc upside downa?
Wydaje mi sie ze fajnie by sie to komponowalo :-)

Myslalem ale...
1. drogo
2. nie komponowalo mi sie to zbytnio z reszta a zwlaszcza z dwoma amorami z tylu
3. wybor padl na przod z turystycznego GSXF1100 olejaka bo bardzo mi sie podobal ten stabilizator miedzy lagami i przedni blotnik :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

na górę