125/50

tomko39 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Witam,

Mam problem poniewa nie wiem czy lepiej jedzi 125 bez prawka czy 125 zarejestrowan na 50. Jakie konsekwencje wi si z tymi obiema opcjami ? Prosz o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

przeczytaj przepisy i zdaj A1

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

ernst #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-08-31 o 11:38, tomko39 pisze:
[...]

Czy to jest 125 czy 50 jak nie masz uprawnie, to 500 z.
Jak spowodujesz wypadek z wasnej winy, to ubezpieczyciel puci ci w skarpetach. Jak bdzie przy tym trwae kalectwo, to do koca ycia bdziesz chodzi w skarpetach.

Gof #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Artur Gatty <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Wtedy oprcz konsekwencji za brak prawa jazdy zostanie Ci zatrzymany dowd
rejestracyjny z zakazem kontynuowania jazdy, zostanie te powiadomiony UFG i
zapacisz co ok. 3000z kary za brak OC na motocykl.

W sumie ciekawe czy dowal jeszcze zarzut za faszowanie dokumentw.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Gof #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

tomko39 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Mam problem poniewa nie wiem czy lepiej jedzi 125 bez prawka czy 125
zarejestrowan na 50. Jakie konsekwencje wi si z tymi obiema opcjami ?
Prosz o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

Pomyliy Ci si "forumy"...

--

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Nie suchaj tych straszcych tutaj. miao jedzij, ale przerb od razu 500 na 50. 125 to ju troch obciach.

--
MN

Grzegorz Rogala alagor@SPAMFEgo2.pl

W dniu 2015-09-01 o 11:38, Marcin N pisze:
[...]

Nie ma takiej formy "jedzij" jest jed :P
Litr, najmniej litr! od r1!

--
Pozdr!
Rogal