-fenomenalne og

Art #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witajcie
sam juz nie wiem czy to art, czy zamierzone dziaanie...
Chyba bdy maj przyciaga uwag, zarwno te techniczne jak i
ortograficzne....
Nawet terminator tak dokadnie nie potrafi przewidzie przyszoci jak data
na zdjciach
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7908600

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Art" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]
baa...i co za futurystyczna pisownia
Motocyk
na ftrysku.
limitowana wersia.
motocyk
ruwniesz
adkoci
3 kluczyni do niego?
Napent
ruwniesz jak nowy?.
przyje
ruwniesz posiada wywietlacz paliwa.
zewntsznej
adkoci

i po emy t wojne 5 lat prowadzili..........
huck

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

huck pisze:
[...]
[...]
baa...i co za futurystyczna pisownia

iiitam, lepsze to:

Rok produkcji: 2000, 9 700 km

pj
gsx1300r

[]v[]artec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

(pj) pisze:
Rok produkcji: 2000, 9 700 km

Bo to z Woch, uywany przez kobiet na niedzielne wypady do Mugello.

--
Martec - Jelenia Gra
..:: GSF 600S '00

Easy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "huck" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:go3qc8$1eo$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

jacek i po cos ty po te xj jechal jak na miejscu masz takie cacko ;)

--
Easy
Zielona Dziura

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ten "ftrysk" mnie frapuje ..., "napent ruwniesz"
moe to Czesio sprzedaje?

kejdżej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25 Lut, 16:45, "Art" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

haha, a co to jest "wywietlacz paliwa" bo nie wiem :(

Azbest #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ale za to o ile wiecej ludzi widziao jego ogoszenie!!
moze to taki marketing:)

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kejdej pisze:
haha, a co to jest "wywietlacz paliwa" bo nie wiem :(

Taki rodzaj rzutnika ... wywietla paliwo np. na cianie w garau

na górę