[sprzedam] yamaha xj600n, rok '96, dobrze wyposa

jeszua #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

bry,

i jeszcze raz, chocia najwyraniej net nie jest dobrym medium...

yamaha xj600n
1996 rok
przebieg 40,5k mil - nie ronie, bo od czerwca mam nastpc
czarna, te koa i zegary, jak wyglda dokadniej wida tu:
http://www.bikepics.com/members/jeszua/96xj600s/

z wyposaenia dodatkowego: wysoka, wska szyba - jak dla mnie taka si
najlepiej sprawdza w tym motocyklu, gmole, stela givi pod 3 kuferki
monokey, alarm o ktrym zapomniaem napisa ostatnio  ;)

historia: kupiem 2,5 roku temu z wrocawia (pochodzenie preclowe).
polataem... niewiele. wzgldy finansowe i osobiste - w kadym razie
nie zrobiem wicej, ni kilka tysicy. w tym czasie (rok temu albo
teraz) zrobione zostay: oczywicie olej i wiece, bo to norma, olej w
lagach, simmeringi, regulator napicia (bo gubia adowanie), siakie
inne regulacje i tego typu przegldowe sprawy. aha, kupi jeszcze nowy
aku, bo stary pad w czasie przestoju. innymi sowy bez ciemy mog
sprzedawa - zrobiem co byo do zrobienia, eby kupiec nie mia mi za
ze, e wpakowaem go na min. nawet nie myl, jak na tym finansowo
wyjd, przy obecnych cenach xj-tek :/
estetycznie pozostawia niestety conieco do yczenia, jak wida na
fotkach

stoi w krakowie, do wzicia od zaraz

cena wywoawcza: 6900
aha, jeszcze jedno: kupujcy zwolniony z opaty skarbowej!

do. jeli jakie pytania - wali na priva

jeszua

na górę