[Rzesz

Bucz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

potrzebuje jakiejs zlotej raczki ktora pomoze mi odpalic wysokoobrotowy
silnik yamahy (xj 600 87") w takim buggym:

http://firepunch.internetdsl.pl/pomykacze/5.jpg

mam wszystkie potrzebne elementy i goly silnik na ramie
niestety nie jestem w stanie sam sobie z tym poradzic

jesli ktos jest mi w stanie pomoc z rzeszowa lub z okolic to prosze o
kontakt na grupe lub maila

firepunch malpa gmail kropa com

--
Bucz

KJ Siła Słów KJ@noway.com

Bucz pisze:
potrzebuje jakiejs zlotej raczki

Rozumiem, ze masz wiekszosc elektryki od tego moto i schemat ?

Jesli dobrze przelozyles, to nic oprocz zestawu czujnikow bezpieczenstwa - sprzeglo, bieg podnozek ktore gasza silnik przy rozlozonej stopce i zapietym biegu moze Cie blokowac. Trzeba by spiac/rozpiac pare kabelkow dochodzacych do ECU i tylko trzeba wiedziec ktore ON ktore OFF.

KJ

na górę