[SPAM] sprzedam nowe kurtki HJC RACING

foks fokzWYTNIJ@op.pl

Czesc, korzystajac ze swietego prawa "jednego spamu miesiecznie" oglaszam,
ze mam do sprzedania dwie, nowiutkie kurtki HJC RACING. Dostalem je jako
prezent, niestety obie sa za duze, do tego mam wrazenie, jakby to byla
bardziej kurtka na skuter sniezny / quada / motocykl crossowy / enduro do
smigania przy niesprzyjajacej aurze. Niestety kurtka nie posiada zadnych
ochraniaczy ani miejsc na nie, ale jest ciepla i dosyc "zimowo" wykonczona
:)
Zapraszam do aukcji:
http://www.allegro.pl/item169448126_nowa_nieuzywana_kurtka_hjc_racing_rozmiar_l_bcm.html

http://www.allegro.pl/item169448121_nowa_nieuzywana_kurtka_hjc_racing_rozmiar_m_bcm.html