[OT] perforacja

michał #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

... jak by ktos zna jaki link, lub mia jakies informacje to prosze
o kontakt.pozdrawiam

G.S. "Polo" #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "micha" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
.... jak by ktos zna jaki link, lub mia jakies informacje to prosze
o kontakt.pozdrawiam

                      _______________________
     ________|                                             |___
     ________                                               ___
                     |_______________________|

nie ma za co

Polo

michał #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Lut, 13:12, "G.S. \"Polo\"" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

to chyba jaki art hehe, chodzi mi o co bardziej konkretnego:> ale
dziekije:)

micha pisze:

to chyba jaki art hehe, chodzi mi o co bardziej konkretnego:> ale
dziekije:)

Pucha z przelotowa rura perforowana wewnatrz. Przestrzen pomiedzy rura a pucha wylozona wata szklana.

Prosze bardzo :)

Harley Davidson FXR-C

michał #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

perforowana, tzn taka z dziurami??

micha pisze:
perforowana, tzn taka z dziurami??

No taka jest definicja perforacji :)

Harley Davidson FXR-C

mam taki tampon z waty do tlumika dlugosci 40cm srednica 110mm
mam jakby co nowy i uzywany - jednego z nich sie chetnie pozbede
mam tez 2 puchy - nowy carbon i troche uzywany czerwony chrom,
wszystko j.w.

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu pisze:
micha pisze:
perforowana, tzn taka z dziurami??

No taka jest definicja perforacji :)

Kuczu a orientujesz sie moe czy sowo perforacja pochodzi od sowa defloracja, czy odwrotnie? :D

Krzysiek K.M.C.
gsx600f

donia #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. pisze:
Kuczu pisze:
micha pisze:
perforowana, tzn taka z dziurami??

No taka jest definicja perforacji :)

Kuczu a orientujesz sie moe czy sowo perforacja pochodzi od sowa defloracja, czy odwrotnie? :D

w kadym z nich jest racja ;>

--
pzdrv
donia i VyFRotka 800

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Lut, 13:19, "micha" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
perforowana, tzn taka z dziurami??

Tu masz troche podobny tlumik
http://lib.store.yahoo.net/lib/rodi/images.insideExhaust1.gif

michał #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

moze powiem o jaki moto chodzi; 600rr.
i tak: naogldaem si juz ronych wydumek na zagranicznych forach i
mniej wicej wiem jak to zrobi eby byo ok, ale chcia bym np
zobaczy przekrj przez wydech akrapovic-a albo jaki inny, eby moc
porwna i jeszcze si zastanowi.
pozdrawaim

michał #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

bo najgorzej to co spier***i.:)lepiej sprawe przemyle 1000 razy
ni poniej narzekac.

micha pisze:

[...]

No to Cito opisalem. Roznica w brzmieniu zalezy glownie od przekrojow i rodzaju wytlumienia. Czasem dochodzi db-killer w postaci rurki komplikujacej lekko przeplyw gazow wewnatrz.

Harley Davidson FXR-C

na górę