[NTG] nowa "jakosc"

Piotr Janikowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

- Ty ch*ju!
- ja ciebie te
- odwa sie spotkac mnie w realu to pogadamy
- cienki jestes siurku
- pozal sie u kolegw
- widocznie lepsi
- nie wiem, ale sie wypowiem
- troll
- spierd**
- KF
- sila sily
- jak nie wiesz, to sie wypowiadaj
- google twoim przyjacielem
- netykieta
- watki 100+
- wizerunek
- co na 1-sze moto?
- nie rozumiesz? naprawde nie rozumiesz? Glupis...
- prywatna lista
- ...

Szkoda sensu.

Szkoda, ze szkoda.

pj
GSX1300RZ + 2xIXIL
5424'25.70"N, 1836'35.15"E - use Google Earth!

KJ Siła Słów KJ@noway.com

Uytkownik "Piotr Janikowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

szkoda..

Tak, masz racje, zal ze epitety zupelnie bez polotu.

KJ Sia Sw

Wojciech Misiaszek punio@NIEMA.tkb.pl

On 2006-10-26, KJ Sia Sw <KJ@noway.com> wrote:
Uytkownik "Piotr Janikowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

szkoda..

Tak, masz racje, zal ze epitety zupelnie bez polotu.

Cusz. Jak to mawial moj kolega - nie kazdego stac na obelke typu "synu
hydranta i motopompy".

zima idzie. Latem nie ma czasu.

--
punio
NTV, co dzis krecila kuprem na boki

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wojciech Misiaszek napisa(a):

Cusz. Jak to mawial moj kolega - nie kazdego stac na obelke typu "synu
hydranta i motopompy".

Albo . "Twj syn to ma chyba na imi szrot,  a crka laweta" . :-))

-- -
RobertBIG

Sybi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Janikowski" napisa:
Szkoda sensu.

Szkoda, ze szkoda.

Ty! Co Cie taki nastroj zaduszny wzial?
Ja wiem ze zapadanie w jesienna pore roku dobijajace jest ale damy rade!
Spodnie posklejasz, moto odkupisz i znowu nadejdzie dzien, ze wyjedziemy w
slonce!;))
Sybi
3-miasto
CBR1000F

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Sybi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
[...]

Ototo, zwlaszcza w Krakufie sie uciesza jak sie Pidzej tasma oklei ;-)

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

Sybi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:
Spodnie posklejasz, moto odkupisz i znowu nadejdzie dzien, ze wyjedziemy
w slonce!;))

Ototo, zwlaszcza w Krakufie sie uciesza jak sie Pidzej tasma oklei ;-)

Eee?
Nie kumam kawalu, moge prosic o jakies naprowadzenie;))
Sybi
3-miasto
CBR1000F

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):

Ototo, zwlaszcza w Krakufie sie uciesza jak sie Pidzej tasma oklei ;-)

Mysle ze to NTG, wypierdalaj na priva.

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl