[prasa][TG!] mam tylko glowe

kasior #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

artyku na gazecie.
poniekd motocyklowy. smutny i trudny - ale warto przeczytac i pomyle.
http://www.gazetawyborcza.pl/1,75480,3944488.html

a potem http://www.switaj.eu/

2% Kasior & XJ600 '89
skype: freyhouse   GG:871511
id pod prd ! - ICHTYS | VEGE | LINUX
Warszawa PL -> Waterford IRL

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Lut, 11:18, kasior <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
artyku na gazecie.
poniekd motocyklowy. smutny i trudny - ale warto
przeczytac i pomyle.http://www.gazetawyborcza.pl/1,75480,3944488.html

a potemhttp://www.switaj.eu/

Polska to kraj na opak.
Tych co chca i mogli by y , czsto sie nie ratuje.
A tych co nie chc , y "uszczliwia" na sie.
Moe ratunkiem jest zagranie na "opak "wobe naszej "suby
zdrowia" ????
Tylko kto ma sie na arty jesli jest w takim poeniu ?

Zadziwjaja mnie tu dwie rzeczy.
Pierwsza. To niezwyka fascynacja motocyklami tego chopaka.
To jego najprawdziwsza mioc. Jego cae ycie.

Druga . To niektre pode komentarze . Jakie mozna przeczytac odnosnie
jego osoby.
Ja rozumiem, e niektrzy sa z lekka niedorobieni , ale sa granice...

-- -
Big

Konrad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28/02/2007 12:20, robertbig:
[...]

Mnie najbardziej uderzy ten fragment:

"Jeli kto by pomg jemu i rodzicom, to z sdu wycofaby swj wniosek.
- O jak pomoc panu chodzi? - pytamy.
- Gdyby kto zaatwi mi pielgniark przynajmniej na osiem godzin. eby rodzice mogli odpocz. I ebym mg rozmawia z ludmi, duo, jak najwicej."

Abstrahujc od etycznych i psychologicznych aspektw eutanazji myl, e to taka decyzja nie powinna by podejmowana ze wzgldu na to, e w normalnym kraju EU nie ma odpowiednio rozwizanego systemu opieki nad osobami obonie chorymi. Co to jest za wielka filozofia peno etatowa pielgniarka i jaka opiekunka. Jak jestemy tacy bogaci, e nas sta eby wywali 40 melonw na wityni opatrznoci to jakie kilkadziesit tysicy zotych rocznie na opiek to opiek to marne grosze. Ew. O. Rydzyk mgby wykaza si chrzecijaskim miosierdziem i zamieni Maybacha na Volvo a nadwyk przeznaczy "Switaj-a".

Konrad

mc_honda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Konradnapisal

On 28/02/2007 12:20, robertbig:
[...]

Swieta prawda ,jestem z toba,podoba mi sie to

songoku songoku_xxx@NOSPAMwp.pl

straszne rzeczy sie dzieja...
w pewnych momentach jak czytalem artyku to mnie dreszcze przechodziy,
czasami z powodu niezmiennej pasji kolegi do motocykli-widac ze to miosc na
dobre i na zle, to  a czasami dlatego ze takie rzeczy uswiadamiaja mi, ze
tak niewiele brakowalo bym dzielil Jego los :-(((

Pozdro
Songoku na piechote

Dalej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Przeczyta zawsze warto.
Co znaczy TG?

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Dalej"  napisa w wiadomoci ...

TG - thise grppe
przeciwstawne do NTG   nichte thises grupbpe  - gdzie si chwalimy e wiemy
niby co wicej a nie jest to nic co powinno by na tej grupie czyli
zwizanego z motocyklami :)
a teraz powanie

moe wpadniemy  do gocia jak sie nieco poprawi pogoda?? he? s chtni??
eby mu niespodziank zrobi..
na tyle chyba NAS sta?

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

Addriano #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

eby mu niespodziank zrobi..
na tyle chyba NAS sta?

Dobry pomys
Pozdrawiam
Addriano
2xWiEKa 1xZyGzAk

Addriano #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

eby mu niespodziank zrobi..
na tyle chyba NAS sta?

Dobry pomys
Pozdrawiam
Addriano
2xWiEKa 1xZyGzAk

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

moe wpadniemy  do gocia jak sie nieco poprawi pogoda?? he? s chtni??
eby mu niespodziank zrobi..
na tyle chyba NAS sta?
Wiadro (SoldierAK)

A nie bdzie gociowi przykro jak wpadnie kilku(nastu) goci w penym
rynsztunku?
Ja wiem e on wie e ju nie pojedzi, ale jak zobaczy par osb
zrelaksowanych
jazd i do tego rzuci okiem za okno na maszynki to moe nie poczu si
za ciekawie...

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Super Kos '01 :P

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Lisciasty"  napisa ...
[...]

***patrzyem na jego stronce i ju go odwiedzia jaka grupa motocyklowa
,tyle ze nie mg zej/zjecha ale jego ojciec nagra porobi zdjcia itp.
a oni weszli chyba do niego.

Lisciasty mylc ze mu sie przykro zrobi nigdy bymy nic nie zrobili.
Zaoenie jest takie e odwiedzilibymy go nie z LITOCI a dlatego e gociu
ma t sam PASJ co my...

bd mia wicej czasu po czwartku to si dowiem co i jak. ale niczego nie
obiecuj

[...]

Nieno ja rozumiem, w czym rzecz. Tylko tak si zastanawiam, e jak ja
np.
nie mog jaki czas pojedzi i widz jak ludzie migaj, to mnie
trafia,
ale mam wiadomo e niedugo wsid na padak.Zreszt wiesz o co
chodzi.

Moe wpierw by podpyta dyskretnie rodzicw czy kogo znajomego,
jak on si zapatruje na takie wizyty.

[...]

"Lisciasty"  napisa w wiadomoci

[...]

jak wali nieg itp. ide do garau pokocha si z ni :]

Moe wpierw by podpyta dyskretnie rodzicw czy kogo znajomego,
jak on si zapatruje na takie wizyty.

najpierw to si dowiem co o tej 'chorobie' szanse na wydobycie gocia z
mieszkania chod na 1godzin
chodzi mi po glowie jaki mikro piknik,
przebywanie wrd ludzi i motocykli to chyba wane.. moe jakie przypalenie
gumy, ten zapach...a wspomienia zostaj

plan si zrobi, dopracuje to myl e chtni te si znajd.

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

na górę