[spam] kupie enduraka 400 - 450 ccm do 10000pln

wuja mwuj26WYCINANKA@o2.pl

Elo,

WR, LC4 SC, TE, XR itp itd jezdzacy, w dobrym stanie, z papierami. Ten sezon
ma przejezdzic bez problemu. F-tura VAT mile widziana.

pozdr
wuja
xrv

rychoo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

wuja <mwuj26WYCINANKA@o2.pl> napisa(a):

[...]

lc4 400 a 620 to ta sama waga , roznia sie skokiem tloka - a mocy nigdy nie
zawiele

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2008-02-28 14:34:22 +0100, "wuja" <mwuj26WYCINANKA@o2.pl> said:

LC4 SC,
jezdzacy, w dobrym stanie, z papierami. Ten sezon ma przejezdzic bez problemu.

W Polsce bardzo ciezko kupic niezakatowana sztuke SC. Zreszta AFAIK 400 jest niespecjalnie lzejsza od 620. Z tego modelu raczej bym szukal wlasnie 620 "Enduro"/GS/Competition (z podwojnym obiegiem oleju i 11l bakiem). Masa troche utrudnia nauke (szczegolnie agresywniejsza jazde), ale jest do opanowania. Wjedzie wszedze, choc czasem troche wolniej. Na torze meczy 2 razy szybciej niz lzejsze sprzety enduro.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

wuja mwuj26WYCINANKA@o2.pl

LC4 SC,

ok, dzieki za rade.
a WR426?

pozdr
wuja
xrv

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2008-02-29 10:06:47 +0100, "wuja" <mwuj26WYCINANKA@o2.pl> said:

ok, dzieki za rade.
a WR426?

Nie mialem kontaktu, ale szukajac dla siebie sprzeta slyszalem troche plotek ;-)
Generalnie - troche nieudany, przejsciowy model - niektorzy wrecz zalecaja aby przy braku kasy na WR450 brac 400. Ponoc wszystkie WR-ki sa bardzo wymagajace serwisowo, zarowno jesli idzie o czestotliwosc obslugi/napraw, jak i ceny. Ale to wszystko zaslyszane/przeczytane, a ja szukalem raczej maloobslugowego dualsporta.

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "de Fresz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci>> a WR426?

[...]

no i ja tak syszaem, w wr 400 wedug mnie wad jest brak "guzika" i
czuo na manetke przy rozruch ( atwo zala, czasem tylko wymiana swiecy
pomaga ) i zawory na pytkach. Wr 450 ma guzik wic tylko zostaj zawory na
pytakch, wedug mnie wada bo wikszy problem pry regulacji. Z dobrych i
do trwaych motorw to DRZ400 bym poleci chyba motor o silniku nie do
zajechania. Ja testuje 450 exc ktm i jest bardzo fajna pod wieloma
wzgldami, rozwiazania konstrukcyjne z 2004 roku te mi bardzo odpowiadaj
( prostota,prostota i funkcjonalno, rozwiazania w gowicy bardzo fajne).

pozdrawiam
rafa
450exc

wuja mwuj26WYCINANKA@o2.pl

ok, dzieki.

teraz na tapecie jest wr250 - zastanawiam sie jak to wypada gabarytowo w
porownaniu z wr 4xx. mam 190 cm...

pozdr
wuja
xrv

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "wuja" <mwuj26WYCINANKA@o2.pl> napisa w wiadomoci
teraz na tapecie jest wr250 - zastanawiam sie jak to wypada gabarytowo w
porownaniu z wr 4xx. mam 190 cm...

wielkoci jest takie same, kwestia ile waysz no i jest to wiartka w
czteropaku wiec czsty serwis, a przy wr pono do czsty. Jesli szukasz
czego dobrego, trwaego i nie w miar miego to np 400 exc jest dobr
propozycj lub dobra XR 400 to jest super sprzt tylko bez guzika niestety.
Nie wiem ile waysz ale raczej o 250 bym nie myla. Ja mao wae bo 60kg
ale z 250 sobie odpuciem, fakt lekkie to to ale ale ja bym to zarn
ywcem:) to ju wola bym 125 exc a optymalnie 200 exc lekkie, dobre i tanie
w eksploatacji.

Nie wiem do czego ma Ci suy kobya wic ciko doradza.

pozdrawiam
rafa
450exc

DrZ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rafa Tomaszewski pisze:
> [...]
> wzgldami, rozwiazania konstrukcyjne z 2004 roku te mi bardzo odpowiadaj
> ( prostota,prostota i funkcjonalno, rozwiazania w gowicy bardzo fajne).

Witam, absolutnie zgadzam sie co do suzuki DRZ400 e/s/sm  fajny sprzt dla amatora na lene wycieczki, wypady na weekend, bez obawy o awarie.
Potwierdzeniem jest moj egzemplarz drz400s 2003r :-) motocykl kupilem w 2005 r z przebiegiem 12 kkm i stanem jak nowy, od tej pory pojechalem nim przez cale wybrzeze Chorwacji az do Albani 4.5 kkm i jeszcze jakies 10 kkm po Polsce, nastepnie zmiana zebatki i opon i kolejne 18 kkm w terenie(glownie drogi lesne, szutry, pola ale i glebsze bloto sie zdarzalo) i odpukac jedyna awaria "zatrzymujc"w przenoni i dosownie   motocykl w serwisie dwa tygodnie to modu zaponu. Co do serwisu to olej co 6 kkm na drodze, co 3 kkm w terenie i tyle, obecnie zmieniem cho nie byo jeszcze takiej potrzeby jeszcze acuch rozrzdu, regulacja zaworw, olej w lagach i oyska w tzw prolinku. Cay koszt serwisu i czci z oponami, olejem itp to 2800 pln za 4 lata i kup fanu to chyba najtasze w eksploatacji enduro dualsport dla amatora (nie liczc 2t).

Wszystko piknie tylko po tych 4 latach mile i bezproblemowo spdzonych z DRZ-em mam ochot na co bardziej offroad ale tez z rozrusznikiem, zarejestrowane, lejsze o 10-20kg od DRZ400s(130-140kg) i nie tak wymagajce jak wyczynowy sprzt. Moe podsuniecie mi jakie propozycje z pomaraczowej stajni po 2006r, tyle tych modeli i kady pomaraczowy trudno sie poapa :-) interesuje mnie pojemno 250-640ccm. Szczeglnie interesuj mnie te modele wymagajce mniej rygorystycznego serwisu ... jak wiadomo koszty...

Pozdrawiam
Maciej

On 2008-04-11 18:50:13 +0200, DrZ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

Tak, to tylko w Erze ;-)

[...]

Serwis jak w DRZ jest tylko w LC4, ale to nie bedzie lzejsze. Najfajniejsza (najmocniejsza, najlzejsza, najbardziej dojzala) wersja jest SXC, ale tez trzeba uwazac, bo w zaleznosci od rocznika mial pojedynczy obieg oleju (tylko w silniku, wymiana na motogodziny) i podwojny (w silniku i ramie, wymiana ~ jak w DRZ). U Hamerykancow 2001-04 pojedynczy, pozniej podwojny, ale jak bylo w Europie - nie wiem, na pewno byly oferowane obie wersje, niestety nie udalo mi sie ustalic w jakich latach.

A jesli jednak bardziej zdolnosci terenowe i niska masa - EXC400 lub 450, od bodaj 2002 identyczne konstrukcyjnie, roznily sie tylko pojemnoscia, 400 latwiejsza do ogarniecia i kontrolowania, na MasterEnduro wykrecali na niej lepsze czasy niz na 450 i dlatego zostala zwyciezczynia tego plebiscytu. Lub Huska TE450 od 2005/6 - naprawde bardzo przyjemne sprzety, u nas mozna wyrwac w niezlym stanie za 15-16k zl.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

KTM s coraz popularniejsze i trudniejsze do kupna w dobrej cenie. W
maju na stronie www.cwbestbuy.com jest promocja moto KTM. Maj
stosunkowo duy wybr motorw. Ceny nie do pobicia. Ciekaw jestem jak
dugo.

na górę