[spam] cbr 1000 f dual '93

coyot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witkacy

sprzedam mojego duala rocznik 1993 przywieziony z hameryki 136 KM przebieg
48000 mil suzy mi gwnie do turystyki /norwegia, szwecja, dania,
sowacja, wgry, rumunia, chorwacja, czarnogra/ nie sprawia adnych
problemw, jedyne co musiaem wymieni od 2003 roku to regulator
/przyrdzewia mi na masie i go spalio/ i stacyjke /pusciy luty w stacyjce,
przyczyn nie znam/ i oczywicie to co przy jedzie sie zuzywa, oponki,
acuch /wiey komplet wymieniony 2000 km temu/ filtry, wiece, olej,
cena 12500 - do negocjacji

604406203 - coyot

--
                 coyot