[SPRZEDAM] Supermoto Husqvarna SM 610 S z 2002 roku

Ciemak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witejcie Ludkowie! :-)

Sprzedam Husqvarne SM 610 S z 2002 roku.
Jest to typowe prawdziwe supermoto, a nie zabawka z wygladu.
Pod wzgledem technicznym jest to wyrafinowany i prestizowy motocykl:
-hamulce Brembo,
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-zawiechy: przod MARZOCCHI, tyl SACHS, pelna regulacja
-tytanowy uklad wydechowy (nie sama koncowka) - ladnie gada :-)

Roznica w stosunku do panujacej generacji Huski SM 610 to obecnie glownie
inne plastiki i kilka dodanych KM.
Jak dla mnie jednak ta generacja jest jednak najladniejsza takze na tle
konkurencyjnych motocykli.
Zdjecie pogladowe:
http://www.bikepics.com/pictures/038678/

Z tego co wiem to ten egzemplarz jest jedynym sprzedanym oficjalnie w
Polsce.
Posiada pelna dokumentacje, ksiazke serwisowa, fabryczna instrukcje i 2
komplety kluczykow, takze faktury zakupu.

Od ok. maja 2003 roku (wtedy po raz pierwszy zobaczylem ten motocykl) Huska
nie byla uzywana!
Byla motocyklem testowym owczesnego importera i zostal tylko raz dany do
testow dziennikarzowi.
Tehnicznie jest jak nowa maszyna, wszystko fabryczne! Optycznie ma pare rys,
ale po wymianie typowych enduro plastikow tez nie bedzie sladu.

Motocykl zostal niedawno zarejestrowany i przeszedl gruntowny przeglad.
Przedwczoraj (sobota, 16.12.2006r.) Huska dostala nowy olej full syntetyk
Castrol GPS!

Zainteresowanym odpowiem na wszelkie pytania -dane ponizej.

pozdrawiam,
Maciek - Ciemak
email: c i e m a k WYTNIJTO@ wp . pl
tel.:503-380-404
lub poprzez formularz kontaktowy (sluzbowy): www.moto-man.pl /kontakt

Maciej Darocha #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ciemak napisa(a):
Sprzedam Husqvarne SM 610 S z 2002 roku.
Jest to typowe prawdziwe supermoto, a nie zabawka z wygladu.
Pod wzgledem technicznym jest to wyrafinowany i prestizowy motocykl:

A ja mam pytanie z innej beczki, ale zwizane z tematem ;-)

Widziaem kiedy zdjcia pojazdu - czego w rodzaju motorynki -
zrobionego z piy acuchowej. Byo to mae, miecio si do
baganika samochodu. Czy kto z Was to kojarzy? Zgubiem linka i
troch auj . . .

Maciej 'Qbak' Darocha

Ciemak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witaj!

Uytkownik "Maciej Darocha" napisa:

A ja mam pytanie z innej beczki, ale zwizane z tematem ;-)
***Taaaaa? Mala prowokacja? ;-)

Widziaem kiedy zdjcia pojazdu - czego w rodzaju motorynki -
zrobionego z piy acuchowej. Byo to mae, miecio si do
baganika samochodu. Czy kto z Was to kojarzy? Zgubiem linka i
troch auj . . .
****A co Husqvarna ma do pily lancuchowej? :-D
hm... w sumie lancuch ma... Moze wykorzystam przy docinaniu choinki, jednak
dalej nie wiem skad to skojarzenie ;-)
Choc fabrycznie to idealnie tnie asfalt i... losi na supersportach w miescie
;-)

pozdrawiam
Maciej 'Qbak' Darocha

****a pozdrawiam, pozdrawiam :-)
Maciek - Ciemak

Huska SM 610'02 - SPRZEDAM
Suza DR 650 RSE' 96 - SPRZEDAM

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Ciemak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
..
****A co Husqvarna ma do pily lancuchowej? :-D
hm... w sumie lancuch ma... Moze wykorzystam przy docinaniu choinki, jednak
dalej nie wiem skad to skojarzenie ;-)

Ciekaw jestem czy jak wpiszesz w google husqvarne to opowiedza Ci
wiedzej o motocyklach czy o pilach?:)
lancuchy w pilach H. z reguly nie sa tej firmy:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Maciej Darocha #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ciemak napisa(a):
****A co Husqvarna ma do pily lancuchowej? :-D

H? Serwis http://www.husqvarna.pl jest zaskakujco monotonny ;-) Nie
ma nic o motocyklach! :-D

W midzyczasie znalazem par takich pojazdw "w guglach", ale nie
ten, o ktry mi chodzio. Prosz si nie denerwowa ;-)

Maciej 'Qbak' Darocha

na górę