[SPAM] Sprzedam pozostalosci po mojej R1.

Koczis #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam.

Sprzedam swoj Yamaszke(a raczej to co zostalo), a info w aukcji:

Koczis

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Koczis" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:7d75.00000761.4ca08006newsgate.onet.pl...
Witam.

Sprzedam swoj Yamaszke(a raczej to co zostalo), a info w aukcji:

Dostaa bokiem czy centralnie wjechae w auto?

Koczis #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Maverik napisal:
Dostaa bokiem czy centralnie wjechae w auto?

Gosc wylezdzal z lewej strony z posesji. Udezenie bylo pod powiedzmy 45stopniami
w przednie kolo.

Koczis

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Inead #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Koczis" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:7d75.0000076f.4ca094cdnewsgate.onet.pl...
Maverik napisal:
Dostaa bokiem czy centralnie wjechae w auto?

Gosc wylezdzal z lewej strony z posesji. Udezenie bylo pod powiedzmy 45stopniami
w przednie kolo.

I co nastpna te R1?

BTW: co ci dolegao po tym dzwonie?

Koczis #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

I co nastpna te R1?

Oczywista-oczywistosc :)

BTW: co ci dolegao po tym dzwonie?
Bolala noga i po 3 dniach pojawil sie siniak, ktory po 2 dniach zniknal, a tak
to nic-kombinezon Dainese duzo daje :)

Koczis

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Bartłomiej Kacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Maverik napisal:
Dostaa bokiem czy centralnie wjechae w auto?

Gosc wylezdzal z lewej strony z posesji. Udezenie bylo pod powiedzmy
45stopniami
w przednie kolo.
Na cholere sprzedajesz? Do jazdy sie jednym kole sie nadaje.

--
Bartek
Niebieska9'99

Czesław #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-09-27 13:29, Koczis pisze:

Sprzedam swoj Yamaszke(a raczej to co zostalo), a info w aukcji:

Zomowiska zamknli?

Kaczyńskie Nierzywe #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Czesaw napisa:
W dniu 2010-09-27 13:29, Koczis pisze:

Sprzedam swoj Yamaszke(a raczej to co zostalo), a info w aukcji:

Zomowiska zamknli?

Pono twoja stara na tym zomowisku co zamkneli dawaa dupy i zarazia hifem psa

CUT CUT@CUT.pl

W dniu 2010-09-27 13:29, Koczis pisze:
Witam.

Sprzedam swoj Yamaszke(a raczej to co zostalo), a info w aukcji:

Koczis

Na tyle TU wycenio wrak??

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "CUT" <CUT@CUT.pl> napisa w wiadomoci news:4ca0f0f0$1news.home.net.pl...

Na tyle TU wycenio wrak??

Ja tam moe si nie znam, ale jeli kto ma warsztat (jak ja) to ten wrak za 1500 mona naprawi wieczorami w tydzie. Jeli dostaa rama to w 2 tygodnie. Ale ja akurat mam inne wydatki..
p.s. i teraz pjdzie flejm, ja nie bior udziau

Koczis #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Na tyle TU wycenio wrak??

Tak :(((

Koczis

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

CUT CUT@CUT.pl

W dniu 2010-09-27 22:29, Koczis pisze:
Na tyle TU wycenio wrak??

Tak :(((

Koczis

To wystaw od 1z. Jeli odszkodowanie pochodzi z OC sprawcy to TU musi wyrwna strat. Przykadowo jak sprzedasz za 5000z to musz Ci dopaci do wartoci wyceny wraku.

Oczywicie musisz to uzgodni z TU.

duddits duddits@NOSPAMfz8n.pl

W dniu 2010-09-27 22:29, Koczis pisze:
Na tyle TU wycenio wrak??

Tak :(((

Koczis

Ciekawe na ile wyceni moj FZ6 - kalkulacj mam mie do koca tygodnia.

Tymczasem jak poprzednio Ci pisaem wybraem FZ8 :)
http://fz8n.pl/

--
duddits
FZ8N

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-09-28 10:01, duddits pisze:

Tymczasem jak poprzednio Ci pisaem wybraem FZ8 :)
http://fz8n.pl/

Czy ten WK to nie byl przypadkiem na ursynowie?
Michal V-R
gg 9409047
yje sie raz, pozniej sie tylko straszy

W dniu 2010-09-28 12:02, Micha V-R pisze:
Czy ten WK to nie byl przypadkiem na ursynowie?

Nie, ale z tego co wiem w innych WK w stolicy te wymagaj by podawa
nazw UC gdzie dokonano odprawy. Najgorsze jest to, e nigdzie na
stronach internetowych WK nie podaje tej informacji. Dealerzy te o tym
wymogu nie syszeli.

--
duddits
FZ8N

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-09-28 12:06, duddits pisze:

[...]

Moze to zarzaddenia przez zblizajace sie wybory samorzadowe, znow wymyslili cos, zeby zaistniec przed wyborami, ze cos robia, nie istotne, ze na gorsze, ale robia

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 27 Wrz, 13:29, "Koczis" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Witam.

Sprzedam swoj Yamaszke(a raczej to co zostalo), a info w aukcji:
AZ, bierzemy? Cel wiadomy :)

pzdr, dr
14/525

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "doktorski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

Sprzedam swoj Yamaszke(a raczej to co zostalo), a info w aukcji:

AZ, bierzemy? Cel wiadomy :)

Dla powodzian?

On 2010-09-28, doktorski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
AZ, bierzemy? Cel wiadomy :)

Oszalales? R1 z takim przebiegiem? Przeciez tam to juz pewnie nicasil sie
konczy ;-)

--
Artur
ZZR 1200