[ZIELONY] Prosze o porade w sprawie rejestracji sprowadzonego motocykla.

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam, zakupiem niedawno motocykl Yamaha XTZ660 Tenere, motocykl
sprowadzony z woch, nie wiem co mam po koleji robi. Posiadam
dokument co si chyba nazywa "targa" ? i chyba jaki certyfikat/akt
wasnoci z hologramem oraz czyst umowe sprzeday w dwoch jzykach.
Co mam po kolei robi, jak ju zauwaylicie
jestem pocztkujcy w temacie rejestracji sprowadzonego motocykla.

Licze na wasz pomoc.

Pozdrawiam,
Ferago

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2007-02-16 19:13:13 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Witam, zakupiem niedawno motocykl Yamaha XTZ660 Tenere, motocykl
sprowadzony z woch,

Co mam po kolei robi,

Zajzec do archiwum:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/topics?hl=pl&lr=

wpisac: rejestracja motocykla (plus np. z zagranicy, z UE itp)
i czerpac wiedze ;-)

Temat byl naprawde walkowany do obzygania.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 20:02, de Fresz <defr...@NOSPAMgazeta.pl> wrote:
On 2007-02-16 19:13:13 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

> [...]

wpisac: rejestracja motocykla (plus np. z zagranicy, z UE itp)
i czerpac wiedze ;-)

Temat byl naprawde walkowany do obzygania.

Ten link jest chyba nie dokoczony.

On 2007-02-16 21:23:25 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Zajzec do archiwum:http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/topics?hl=pl&lr=

Ten link jest chyba nie dokoczony.

Chyba??? Znaczy ze nawet nie zadales sobie trudu, zeby w niego kliknac? Bosz...

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2007-02-16 21:23:25 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Chyba??? Znaczy ze nawet nie zadales sobie trudu, zeby w niego kliknac? Bosz...

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

Wez mnie nie wkur.. za przeproszeniem, sam najpierw kliknij i
sprawdz..., link przenosi do listy aktualnych tematw na grupie

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 07:49, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> Chyba??? Znaczy ze nawet nie zadales sobie trudu, zeby w niego kliknac? Bosz...

> [...]

Chyba - poniewaz nie wiem o co Ci chodzio, czy napisae to z ironia
dajc mi link prowadzcy do listy aktualnych tematw na grupie
sugerujc abym sam sobie poszuka, czy te chciae doprowadzi mnie
do konkretnego tematu co Ci sie nie udao.

On 2007-02-17 07:49:46 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Zajzec do
[...]

Jesli u Ciebie tak  krucho ze spostrzegawczoscia, to moze lepiej daruj sobie jazde na motocyklu? ;-)
W prawym gornym rogu masz okno do wpisania tekstu, ktory chcesz wyszukac..

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2007-02-17 07:49:46 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

> [...]

sobie jazde na motocyklu? ;-)
W prawym gornym rogu masz okno do wpisania tekstu, ktory chcesz wyszukac..

Nie pouczaj mnie, daruj sobie taka pomoc bo mi sie niedobrze robi.

On 2007-02-17 11:39:36 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

Faktycznie sobie daruje, bo taka sierota jak Ty nie rokuje nadzieji na socjalizacje. Baj baj.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2007-02-17 11:39:36 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

> Nie pouczaj mnie, daruj sobie taka pomoc bo mi sie niedobrze robi.

Faktycznie sobie daruje, bo taka sierota jak Ty nie rokuje nadzieji na
> [...]

No to sie ciesze ze juz przestaniesz pisac, wsiadaj na Hunde i wio.

Arni arni.WYWAL@motocykle.org

FeRaGo napisa(a):

[...]

A cieszysz sie ze Ty bedziesz pisa tylko nikt Cie nie bedzie czyta?
Wlasnie trafiles do wora u wielu osb, gdybys nie zrozumial przeslania z ostatniego zdania de Fresza.

--
Sawomir urawski - Arni
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arni <arni.WYWAL@motocykle.org> wrote:

A cieszysz sie ze Ty bedziesz pisa tylko nikt Cie nie bedzie czyta?
Wlasnie trafiles do wora u wielu osb, gdybys nie zrozumial przeslania z
ostatniego zdania de Fresza.

Skutki "bezstresowego wychowania"?:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 19:19, Arni <arni.WY#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
FeRaGo napisa(a):

> [...]

Sawomir urawski - Arni
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 2,4 DT diesel pozbawiony wad i przyspieszenia

strasznie sie wzruszyem.

Arni arni.WYWAL@motocykle.org

FeRaGo napisa(a):
strasznie sie wzruszyem.

mam w dupie to czy sie wzruszyles czy nie. Jestes jeop i mimo
tumaczenia aluzj i tumaczenia wprost nie mozesz zrozumiec, e aby uzyskac odpowiedz na pytanie naley najpierw ruszyc dupe i poszukac w googlu, potem mozna zadac pytanie na grupie ale nalezy wozyc w to odrobine wysiku i je sensownie sformuowac. Potem jak sie dostaje jakies wskazowki to nalezy z nich skorzystac a nie sie rzucac ze nie podali na tacy pod nos.
Len jest gorszy od zodzieja bo zodziej to przynajmniej cos robi.

PEES: naucz sie wycinac cytaty i stopki.
--
Arni         Toru

On 2007-02-16 21:23:25 +0100, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Chyba??? Znaczy ze nawet nie zadales sobie trudu, zeby w niego kliknac? Bosz...

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

A ty chciaem pokierowac mnie do konkretnego tematu, tak ?

DomN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 19:13, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Witam
ja wczoraj skonczylem moja rejstracje moto z wloch :)
1. tumacz 300zl za dowod i akt wlasnosci
2. US 155zl
3. przeglad 116zl
4. WK 190zl
5. PZU 126zl

DomN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 20:26, "DomN" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

co znaczy skonczylem <gupek> mam tablice i pozwolenie czasowe, na
twardy dowod musze jeszcze czekac 2 tygodnie :(

PS. takie pytanie bo to byla tez moja pierwsza rejstracja czy jak ide
wymienic pozwolenia czasowe na stay dowod rejstracyjny to cos jeszcze
place czy juz nic tylko odbieram dowod i do widzenia??

RS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

PS. takie pytanie bo to byla tez moja pierwsza rejstracja czy jak ide
wymienic pozwolenia czasowe na stay dowod rejstracyjny to cos jeszcze
place czy juz nic tylko odbieram dowod i do widzenia??

Jak juz za blachy zaplaciles to koniec z wydatkami (na ile pamietam).

pozdrawiam
RS

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

PS. takie pytanie bo to byla tez moja pierwsza rejstracja czy jak ide
wymienic pozwolenia czasowe na stay dowod rejstracyjny to cos jeszcze
place czy juz nic tylko odbieram dowod i do widzenia??

jesli w papierach bdzie wszystko OK , to tylko odbierzesz DR i do widzenia
bez pacenia

Polo

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Liczyem na obszerniejsz odpowied. Nie piszcie skrutami bo nie wiem
o co chodzi. Napiszcie mi gdzie i z czym mam sie wybra.

Dziki.

D@rek daramWYTNIJ@2com.pl

.....najlepiej id z mam do piaskownicy albo na sanki   :)))))

Darek ( ziemia obiecana ) ta od Reymonta
www.moto-bikers.pl

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 21:44, "D@rek" <daramWYT#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
....najlepiej id z mam do piaskownicy albo na sanki   :)))))

Darek ( ziemia obiecana ) ta od Reymontawww.moto-bikers.pl

Oczywiscie reklamowac sie nie zapomniales..., czytaem o takich
burakach.

[...]

Co ten telefon mia oznacza i dlaczego nie chciae normalnie
rozmawia? Ten telefon tylko utwierdzi mnie  wprzekonaniu ze mam
doczynienia z burakiem, naprawde. Zareklamowales sie, zachowales sie
jak spammer i jeszcze z patologicznymi tekstami do mnie wyskoczyes...
ze co niby chciales pokazac? Chora gatka, mysle ze masz ogolnie
problem ze soba. Nikt normalny tak sie nie zachowuje, nie wiem jakie
sprzety masz w tej swojej firmie ale proponuje zaopatrzyc sie w sprzet
do uprawiania burakow, bardziej do ciebie pasuja, moglbys wyrobic
ciekawa renome. Moze sam mieszkasz z mamusia i masz z tym zwiazane
kompleksy.

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sat, 17 Feb 2007 15:10:35 +0100, FeRaGo <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  napisa:

Chora gatka, mysle ze masz ogolnie problem ze soba.

gaDka.

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 18 Lut, 12:47, Captor <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]
napisa:

> Chora gatka, mysle ze masz ogolnie problem ze soba.

zdarza sie, dzieki

DomN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 21:33, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Liczyem na obszerniejsz odpowied. Nie piszcie skrutami bo nie wiem
o co chodzi. Napiszcie mi gdzie i z czym mam sie wybra.
Dziki.

czego nie wiesz??
1. bierzesz papiery wloskie i idziesz do tumacza przysieglego ja za
dowod i akt wlasnoci placilem 300zl
2. robisz ksera najlepiej wszystkich papierow jakie masz po 2sztuki
3. bierz orginalny dowod, kopie itp papiery i idziesz do US - Urzd
Skarbowy 150zl + 5zl znaczek
4. pierwszy przeglad techniczny 116zl zrob znowu ksera tych
dokumentow
5. WK - Wydzial Komunikacji dajesz pani papiery skaladasz 2 wnioski
ktore na miejscu dostaniesz i placisz 190zl
6. idziesz do PZU badz innego ubezpieczyciela i ubezpieczasz ja
placilem 126zl
7. czekasz tak jak ja w tej chwili na staly dowod rejstracyjny mojego
Horneta

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 21:50, "DomN" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

placilem 126zl
7. czekasz tak jak ja w tej chwili na staly dowod rejstracyjny mojego

Dziki DomN

Kiełek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "DomN"

[...]

no ja sie z tym nie zgodze(chyba ze u mnie w miescie to jakos inaczej).
Do US trzeba juz isc z pierwszym przegladem..

[...]

Ps. Koledze FeRaGo radze troche sie uspokoic, bo z takim temperamentem nie
poradzisz sobie, w naszych wspanialych urzedach.

Kieek

DomN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 21:15, "Kieek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
no ja sie z tym nie zgodze(chyba ze u mnie w miescie to jakos inaczej).
Do US trzeba juz isc z pierwszym przegladem..

ja tak mialem ze poszedlem do US i nie potrzebowalem przegladu, tylko
dowod z tlumaczeniem, akt wlasnosci z tlumaczeniem, i umowa ktora
mialem w 2 jezykach, moze pani w okienku nie wiedziala ze jeszcze
musze jej pokazac przeglad? teraz mnie to wali byle dostalem VAT-25 i
mi Horneta zarejstrowali :D

na górę