[SKUTER] Piaggio MP3 - Wawka

PB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ma ktos takie cacko w wawce? Chcialbym moc sie blizej zapoznac, tym
bardziej ze zacytuje:

"2009: Piaggio MP3 LT Trjkoowiec

Piaggio zaprezentowao nowy model trjkoowego skutera MP3 LT. Dobra
wiadomo jest taka, i do kierowania tym pojazdem wystarczy prawo
jazdy kategorii B

Piaggio rozszerza ofert, po prezentacji modelu Piaggio MP3, przyszed
czas na MP3 LT - pierwszy skuter powyej 125cm3 ktry mona prowadzi
posiadajc tylko prawo jazdy kategorii B. Nowy MP3 LT bazuje na
standardowym MP3 i jest kierowany do ludzi cenicych sobie wygod
podrowania w miejskich korkach, lecz nie posiadajcych prawa jazdy
kat. B.

Pojazd bdzie wyposaony w silnik 250cm3 lub 400cm3."

Wiec nie bede musial robic zbednego mi PJ kat. A. (uprzedzajac
dyskusje - zbednego bo nie mam zamiaru ani checi uczyc sie zmiany
biegow - kocham automaty i nie bede tego zmienial;-)

Ewentualnie wie ktos gdzie w wawce (poza Rosoa) jest salon jakis
gdzie maja MP3 i mozna nim pojezdzic???

Piotr Biegaa          Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

PB pisze:

Ewentualnie wie ktos gdzie w wawce (poza Rosoa) jest salon jakis
gdzie maja MP3 i mozna nim pojezdzic???

Uhma Bike na Wlczyskiej (Chomiczwka).

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

PB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sat, 01 Nov 2008 10:59:11 +0100, na pl.rec.motocykle, Magic
napisa(a):

Ewentualnie wie ktos gdzie w wawce (poza Rosoa) jest salon jakis
gdzie maja MP3 i mozna nim pojezdzic???

Uhma Bike na Wlczyskiej (Chomiczwka).

o dzieki, jakos ich nie wzialem pod uwage - podskocze w poniedzialek
do nich.

DarkDaro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

do kierowania tym pojazdem wystarczy prawo
jazdy kategorii B

A czym rni si standardowy MP3 od modelu LT oprcz pojemnoci ? Dla mnie
wygladaj niemal identycznie.

--
PZDR
Mroczny Daro

PB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sun, 2 Nov 2008 18:00:17 +0100, na pl.rec.motocykle, DarkDaro
napisa(a):

A czym rni si standardowy MP3 od modelu LT oprcz pojemnoci ? Dla mnie
wygladaj niemal identycznie.

homologacj. Wszystko zalezy od importera.

Piotr Biegaa          Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Łukasz K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wasnie tez nie wiem . moglby ktos to wytlumaczyc?

--
ukasz Kubsik
kl. Ib

PB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 4 Nov 2008 12:14:07 +0100, na pl.rec.motocykle, ukasz K
napisa(a):

wasnie tez nie wiem . moglby ktos to wytlumaczyc?

w PoRD stoi jasno ze motocykl to jednosladowy pojazd samochodowy - lub
z bocznym wozkiem - wielosladowy. Nic wiecej nie ma. Wiec importer
majac na skladzie cos co jest wielosladowe a nie ma bocznego wozka -
moze to skierowac do homologacji jako samochod lub jako motocykl
jednosladowy. I jako motocykl jednosladowy homologowal to poczatkowo.
Teraz odkryl ze sporo ludzi nie ma A (jak ja) i nie ma ochoty go robic
(jak ja) bo chca jezdzic na czyms zwinnym z automatem (jak ja;-).

A poniewaz nasza definicja motocykla w PoRD jest zgodna z konwencja
wiedenska - wiec w innych krajach jest podobnie jesli chodzi o
definicje motocykla.

Ot i wszystko.

Piotr Biegaa          Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

na górę