[film youtube] Na kolanko gieesem?

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ale piknie jedzi ten kierownik gieesem 500:
http://www.youtube.com/watch?v=EhCc3YlRRyY

Ile trzeba wiczy eby tak ogarnia? Jatetakchce! Filmik uwiadomi
mi jakie rezerwy drzemi w niby takiej wolnej maszynie dla pocztkujcych...

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

no patrz.. ile curvow  :o

marcinu marcin73@[wywalto]op.pl

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Ale piknie jedzi ten kierownik gieesem 500:

Nuda Panie ;-))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
marcin73[malpa]op.pl / GG 1364212
Wawa-Bielany zone

Chester #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Ale piknie jedzi ten kierownik gieesem 500:
http://www.youtube.com/watch?v=EhCc3YlRRyY

Ile trzeba wiczy eby tak ogarnia?

Nie bardzo rozumiem o co chodzi? Tata kupill Ci pierwszy motocykl w wieku 30
lat? ;>

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Ile trzeba wiczy eby tak ogarnia? Jatetakchce! Filmik uwiadomi
mi jakie rezerwy drzemi w niby takiej wolnej maszynie dla pocztkujcych...

No obejrzalem....Czlowiek jedzie pomalu, grzecznie, przykladnie
przestrzega przepisow. Co tu Cie tak zafascynowalo? Ze motocykl
sie przechyla jak skreca? Przeciez tam czlowiek normalnie, relaksowo sobie
jedzie... Nie, naprawde nie wiem o co chodzi. Wybacz, piszesz jak
czlowiek nie jezdzacy motocyklem.

Hinek
Deauville i inne..

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hinek wrote:
[...]

Nie wiem w jakim kraju mona po terenie zabudowanym 140 lata.

Co tu Cie tak zafascynowalo? Ze motocykl
sie przechyla jak skreca? Przeciez tam czlowiek normalnie, relaksowo sobie
jedzie... Nie, naprawde nie wiem o co chodzi. Wybacz, piszesz jak
czlowiek nie jezdzacy motocyklem.

Re... lera.. relaksowo? Jakbym si nie wiem jak spi, to takich przechyle
wci si jeszcze boj.

Znaczy si - nie szuka na razie drugiego moto? :-)

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Znaczy si - nie szuka na razie drugiego moto? :-)

Nie
:)

Hinek
Deauville i inne..

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

fv napisa(a):
Hinek wrote:
Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

[...]Filmik uwiadomi
mi jakie rezerwy drzemi w niby takiej wolnej maszynie dla
pocztkujcych...

To, ze jest polecany na poczatek, nie znaczy, ze zaawansowany jezdziec nie moze miec z niego kupy radochy. Wrecz przeciwnie - zawsze twierdzilem i tezy tej bede bronil jak niepodleglosci, ze malo kto potrafi dojsc do granic jego mozliwosci. (I innych wspolczesnych piecsetek.) A na pewno nie dociera do nich wiekszosc ludzi, ktorym piecsetka przestaje wystarczac po roku i przesiadaja sie na tysiaca lub, co gorsza, pomijaja ten jakze satysfakcjonujacy etap motocyklowej przygody od razu siadajac niefrasobliwie na jakis "bardziej meski".

Nie, naprawde nie wiem o co chodzi. Wybacz, piszesz jak
czlowiek nie jezdzacy motocyklem.

Re... lera.. relaksowo? Jakbym si nie wiem jak spi, to takich przechyle
wci si jeszcze boj.

A ja juz sie boje :)
Starosc nie radosc...
;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Maro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Cze, 10:20, zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl>
wrote:
fv napisa(a):
[...]

Odnosnie ostatniej czesci twojej wypowiedzi. Twierdzisz jak zreszta
wiele osob, ze z czasem dorasta sie do wiekszych motocykli. Zwracam
uwage ze znam wiele osob, ktore zrobily i robia odwrotnie. To zalezy
czego oczekuje sie po motocyklu, wiekszy motocykl jest ciezszy i mniej
zwrotny i w moim mniemaniu daje mniej frajdy z jazdy. No tak ale to
zalezy o co komu chodzi w motocyklach. Celowo nie pisze o co chodzi w
jezdzie motocyklem bo dla niektorych nie to jest najwazniejsze.
Zaznaczam tylko ze etapy motocyklowej przygody nie zawsze prowadza do
wiekszych motocykli. To nie jest takie oczywiste jak sie wielu osoba
wydaje.

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Maro napisa(a):
On 1 Cze, 10:20, zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl>
wrote:
fv napisa(a):
[...]

Dlatego suszna jest teza, e od jednego motocykla lepsze s dwa, od dwch trzy etc. Nie ma motocykli uniwersalnych, wic trzeba kupowa takie, ktre najlepiej nadaj si do danych zada. Albo kupowa kolejno rne, w zalenoci od biecego pomysu na jazd.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

> [...]

Twierdzisz jak zreszta
wiele osob, ze z czasem dorasta sie do wiekszych motocykli.

Ja napisalem cos takiego w poscie, ktory zreszta niepoprawnie zacytowales? Serio? Nie wierze :)

Zwracam
uwage ze znam wiele osob, ktore zrobily i robia odwrotnie.

Mnie tej uwagi zwracac nie musisz :)

Zaznaczam tylko ze etapy motocyklowej przygody nie zawsze prowadza do
wiekszych motocykli. To nie jest takie oczywiste jak sie wielu osobOM
wydaje.

A czy ja twierdze, ze jest? :)
Gwoli jasnosci: obecnie jestem na etapie szukania singla do 50KM <600ccm, na ktory zamierzam przesiasc sie z R4 82KM 750ccm. Ktora to rzedoweczka, mam nadzieje, ma u mnie dozywocie :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

zbigi napisa(a):

Gwoli jasnosci: obecnie jestem na etapie szukania singla do 50KM <600ccm,

Nie chcesz MuZ Scorpion ? Taka mala wyscigoweczka z silnikiem z XTZ660. Znajomy ma i chce sprzedac :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Adam Płaszczyca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 05 Jun 2007 11:40:59 +0200, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Nie chcesz MuZ Scorpion ? Taka mala wyscigoweczka z silnikiem z XTZ660.
Znajomy ma i chce sprzedac :)

ILE chce?
--
     ___________ (R)
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122688

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

Kuczu napisa(a):
zbigi napisa(a):

Gwoli jasnosci: obecnie jestem na etapie szukania singla do 50KM <600ccm,

Nie chcesz MuZ Scorpion ? Taka mala wyscigoweczka z silnikiem z XTZ660. Znajomy ma i chce sprzedac :)

Niestety za bardzo ancfaltowy jak dla mnie i kurde chlodzenie woda tyz mi sie troszke kloci ;)
Ale przyznac musze, ze motorek sliczny - pamietam, jakem sie nim zachwycal w zeszlym wieku ;)
Dziekuje :)

Hinek wrote:
[...]

Wydaje Ci si. Przyczep kamerk albo aparat foto i sobie skr wasn jazd, efekty bd podobne.

Znaczy si - nie szuka na razie drugiego moto? :-)

A po co ? :) Mnie po winklach w Bieszczadach najfajniej latao si Bzyczkiem.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
Webpage: http://www.srx250.webpark.pl

na górę