[spam] Kupie GS500 lub CB500 do 5000pln

wuja mwuj26WYCINANKA@o2.pl

elo,

jak w temacie. Ma chulac bez problemu, moze byc do rejestracji w Polsce.

wuja
xrv

Tomasz Piłat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wuja pisze:
elo,

jak w temacie. Ma chulac bez problemu, moze byc do rejestracji w Polsce.

wuja
xrv
Witam kupuj cb 500 a nie gs
cb jest chodzone ciecza

On Thu, 28 Feb 2008 14:47:35 +0100, Tomasz Piat <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

cb jest chodzone ciecza

To wady juz znamy, a zalety ma jakies ?

Pozr
Triumph ST 955i '00 - sprzedam newrom na poczta onet.pl
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M578607
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl

Witam kupuj cb 500 a nie gs
cb jest chodzone ciecza

no i??

Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

evil #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

a do gs'a jest wicej czci i s tasze :]

--
evil
gg 2185 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wuja mwuj26WYCINANKA@o2.pl

hehehe widze ze na przestrzeni lat nic sie na preclach nie zmienilo - 5
odpowiedzi i zadna nie w temacie :) no ma to swoj urok....

pozdr
wuja
xrv

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl

a moze GSX 550 :D

Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550 (sprzedam)
http://www.bikepics.com/members/scyzoryk/87gsx550/

wuja mwuj26WYCINANKA@o2.pl

a moze GSX 550 :D
jesli to mialoby byc dla mnie to why not ale to dla niewiasty wiec musi byc
bezobslugowe :) - sam rozumiesz :)

pozdr
wuja
xrv

On Thu, 28 Feb 2008 15:17:34 +0100, "wuja" <mwuj26WYCINANKA@o2.pl>
wrote:

jesli to mialoby byc dla mnie to why not ale to dla niewiasty wiec musi byc
bezobslugowe :) - sam rozumiesz :)

Bandyta 400 ? Jak bys bral pod uwage to daj znaka, 'czytalem w
internecie' o jednym takim do wziecia.

[...]

"

ps. "  to znak

pozdr
wuja

Lewis lewisa@[fuck_it]poczta.onet.pl

jak w temacie. Ma chulac bez problemu, moze byc do rejestracji w Polsce.

A mojego bandziorka nie chcesz? ;)

Lewis
red GSF 400 na sprzeda

wuja mwuj26WYCINANKA@o2.pl

A mojego bandziorka nie chcesz? ;)

Rzuc jakies info na priv + fote  - dla kobiet najwazniejszy jest kolor...

pozdr
wuja
xrv

Lewis lewisa@[fuck_it]poczta.onet.pl

Rzuc jakies info na priv + fote  - dla kobiet najwazniejszy jest kolor...

Czerwony ;)
Szerzej opisze za jakie 2 godzinki narazie musze pdzi na wykad.
Lewis
red GSF 400 na sprzeda

wuja mwuj26WYCINANKA@o2.pl

Czerwony ;)
Szerzej opisze za jakie 2 godzinki narazie musze pdzi na wykad.

To pasi bo wchodza w gre dwa na "czy": czarny i czerwony

Czekam na info.

Pozdr
wuja
xrv