[Sprzedam] KTM LC4 640 EGS SixDays Enduro '99 65PS - Unikat!

Iceman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sprzedam KTM LC4 640 EGS SixDays Enduro '99 65PS

- Motocykl w limitowanej edycji SixDays 65PS! Unikat. Waga na sucho 128 kg.
- Oryginalny udokumentowany przebieg okoo 4900 km.
- Motocykl na bieco serwisowany u dealera KTM. /dokumenty/
- Bardzo mao uywany ze wzgldu na permanentny brak czasu.
- Nie wymaga wkadu finansowego, przygotowany do sezonu. Wszystkie materiay eksploatacyjne oryginalne od KTM. Bez wad ukrytych. Stan BDB.
- Gotowy do rejestracji, komplet dokumentw.
- Jeden waciciel.

Fabryczne dodatki wersji SixDays '99:

- niebieskie plastiki,
- ganik Mikuni 65 PS,
- aluminiowa osona pod silnik KTM PowerParts,
- handbary KTM PowerParts,
- torebka narzdziowa KTM PowerParts,
- neoprenowe skarpetki na przednim zawieszeniu,
- lepsze ni w serii zawieszenie WP Extreme 50mm,
- zwyka kierownicy KTM PowerParts,
- aluminiowa kierownica Magura o zmiennym profilu,
- przeoenie 16/50,
- motocykl "otwarty" fabrycznie.

Modyfikacje:

- Ukad wydechowy E.A.R SuperTrapp zaoony u dealera w momencie zakupu motocykla

Cena: 12.500 PLN

Wicej informacji pod nr tel. +48 791 91 11 71

skype: Icemanrex, mail: #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Motocykl do obejrzenia w Katowicach.

Zdjcia motocykla:
http://gallery.mac.com/icemanrex#100038&bgcolor=black&view=carouseljs&sel=0

Pozdrawiam,

Iceman

de Fresz defresz@NOSPAM.gazeta.pl

Iceman <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Sprzedam KTM LC4 640 EGS SixDays Enduro '99 65PS

Sieu troche czepne: w zyciu nie widzialem enduro na kolach 17' ;-)

Fabryczne dodatki wersji SixDays '99:

- niebieskie plastiki,
- ganik Mikuni 65 PS,

Przy takiej mocy to on jeszcze powinien miec glowice High-Flo. Ten gaznik to TM-40?
Ta moc ma w papierach, jest wydruk z hamowni czy tylko slowo? ;-)

- lepsze ni w serii zawieszenie WP Extreme 50mm,

A na czym polega jego lepszosc? Bo WP-Ex 50 w tych latach bylo standardem.

- aluminiowa kierownica Magura o zmiennym profilu,

AFAIK standard we wszystkich LC4 po 98.

- motocykl "otwarty" fabrycznie.

Czyli?

Zdjcia motocykla:

http://gallery.mac.com/icemanrex#100038&bgcolor=black&view=carouseljs&sel=0

Ladny ten dotMac ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Iceman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz pisze:
Iceman <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Sprzedam KTM LC4 640 EGS SixDays Enduro '99 65PS
Sieu troche czepne: w zyciu nie widzialem enduro na kolach 17' ;-)

Oczywiscie sprzedaje na kolach enduro + metzzeler sahara 3 lub matzzeler six days jak kto woli.
Kola supermoto Excel+Talon osobno do sprzedania.

[...]

Taka dziwna wersja. Znawcy KTM wiedza co oznaczaja niebieskie plastiki;) HighFlo od 2002 robia.

- lepsze ni w serii zawieszenie WP Extreme 50mm,
A na czym polega jego lepszosc? Bo WP-Ex 50 w tych latach bylo standardem.

Na tym, ze w tym roczniku w serii bylo duzo gorsze Up Side Down 42

- aluminiowa kierownica Magura o zmiennym profilu,

AFAIK standard we wszystkich LC4 po 98.

A to fakt ale nie Magura.

- motocykl "otwarty" fabrycznie.

Czyli?

No czyli 65PS

Zdjcia motocykla:
http://gallery.mac.com/icemanrex#100038&bgcolor=black&view=carouseljs&sel=0

Ladny ten dotMac ;-)

Tez tak mysle.

Pozdrawiam,

Ice

> [...]

> A na czym polega jego lepszosc? Bo WP-Ex 50 w tych latach bylo standardem.

Na tym, ze w tym roczniku w serii bylo duzo gorsze Up Side Down 42

Nie. W latach 98-01 wszystkie LC4 mialy WP 50 w klasycznym ukladzie (nie USD). Zajzyj do
serwisowki albo chociaz na Bikepics.com.

> AFAIK standard we wszystkich LC4 po 98.

A to fakt ale nie Magura.

Wlasnie Magura. W enduro model SX, w SMC model MX. Pozniej tez Renthal, a ostatnio Neken.

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 21 Lut, 17:45, "de Fresz " <defr...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Nie. W latach 98-01 wszystkie LC4 mialy WP 50 w klasycznym ukladzie (nie USD). Zajzyj do
serwisowki albo chociaz na Bikepics.com.

Mylisz sie
--
Big

On 2008-02-23 01:22:50 +0100, robertbig <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

Ale masz jakies zrodla, zeby mi to udowodnic?

Zefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Iceman pisze:
Sprzedam KTM LC4 640 EGS SixDays Enduro '99 65PS

- Gotowy do rejestracji, komplet dokumentw.

Ja kojarz to moto, ogldaem go kiedy :). Jeli stan techniczny si znaczco nie zmieni to faktycznie jest wart uwagi, a ten wydech piknie gada :)
Tylko jedno mam pytanie, bo pamitam, e trzy lata temu ten motocykl te nie by zarejestrowany. Czy w "komplecie dokumentw" jest te dowd rejestracyjny, ktry to jest wymagany do rejestracji po 24 grudnia 2007?

--
Pzdr.
Zefir

Iceman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zefir pisze:
- Gotowy do rejestracji, komplet dokumentw.

Ja kojarz to moto, ogldaem go kiedy :). Jeli stan techniczny si znaczco nie zmieni to faktycznie jest wart uwagi, a ten wydech piknie gada :)

Stan sie nawet poprawil. Motocykl od tego czasu zrobli pareset kilometrow i przeszedl serwis u Waldka. Tam tez pewnie go widziales.

Tylko jedno mam pytanie, bo pamitam, e trzy lata temu ten motocykl te nie by zarejestrowany. Czy w "komplecie dokumentw" jest te dowd rejestracyjny, ktry to jest wymagany do rejestracji po 24 grudnia 2007?

Sa wszystkie dokumenty, nie rejestrowany bo uzywany sporadycnie do "niedzielnych" wypadow na Jure.

Pozdrawiam,

ice

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 21 Lut, 16:57, Iceman <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Sprzedam KTM LC4 640 EGS SixDays Enduro '99 65PS

O ja pierdole.... :))))
Kolejny mistrz tuningi  , ktory za 18 pln wymiata z rynku takie takie
firmy jak ABP chociazby....        :))
Tytko pogratulowac. Czegokolwiek .... Innego wyjscia nie widze..
Respekt ... Meeen...
--
Big ;-)

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 21 Lut, 16:57, Iceman <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Sprzedam KTM LC4 640 EGS SixDays Enduro '99 65PS

- Motocykl w limitowanej edycji SixDays 65PS!

Kolego . Hiperwyczynowy Supercompetiton ma 59 PS . I to powoduje juz
wielkie problemy z trakcja...  Ale  , ty o tym bladego pojecia nie
masz...
Zdaje sie..

>Unikat. Waga na sucho 128 kg.
Niestety 145

- Oryginalny udokumentowany przebieg okoo 4900 km.
Nie watpie

- Motocykl na bieco serwisowany u dealera KTM. /dokumenty/
Albo psuty ;-)   Znam wielu dilerow KTM . I wiekszosc to oszolomy.

- Bardzo mao uywany ze wzgldu na permanentny brak czasu.
Nie watpie.

- Nie wymaga wkadu finansowego, przygotowany do sezonu. Wszystkie
materiay eksploatacyjne oryginalne od KTM. Bez wad ukrytych. Stan BDB.
Byc moze.

- Gotowy do rejestracji, komplet dokumentw.
- Jeden waciciel.
Zajebiscie

Fabryczne dodatki wersji SixDays '99:

- niebieskie plastiki,
Prawda.

- ganik Mikuni 65 PS,
Ten gaziorek powoduje jedynie 49 PS.
Co do dalszej polemiki to  -skoncz Wasc , wstydu oszczedz...
( fakt ze ten model ma zawias SC + kilka extrasow. Ale silnik to
calkowita seria :)     )

- aluminiowa osona pod silnik KTM PowerParts,
Prawda
- handbary KTM PowerParts,
- torebka narzdziowa KTM PowerParts,
Prawda
- neoprenowe skarpetki na przednim zawieszeniu,
Falsz
- lepsze ni w serii zawieszenie WP Extreme 50mm,
I to Panie De Freasz , akurat prawda. Siedzi tu zawias z SC

- zwyka kierownicy KTM PowerParts,
nie w serii

- aluminiowa kierownica Magura o zmiennym profilu,
Prawda

- przeoenie 16/50,
:))))
- motocykl "otwarty" fabrycznie.
A To to . To jest juz mistrzostwo swiata w lamerstwie ....
I taniej nowomowie pseudo znawcow...

Modyfikacje:

- Ukad wydechowy E.A.R SuperTrapp zaoony u dealera w momencie zakupu
motocykla

Musi z Hamburgerowa przyplynal ...
Akurat tak sie sklada ze SuperTrapp jest fajny  ,ale nie do
profesjonalnego tuningu. Bo ma powazne ograniczenia w przebiegu
wytwarzanej charakterystyki mocy...
Rozumisz ??? Cos z tego ???       : D

Cena: 12.500 PLN

Dobre, dobre..

Bigunio

Iceman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

robertbig pisze:
[...]

Znamy sie? Wisz z kim i o czym mowisz?

>Unikat. Waga na sucho 128 kg.
Niestety 145

Przyjez i zwaz.

- Motocykl na bieco serwisowany u dealera KTM. /dokumenty/
Albo psuty ;-)   Znam wielu dilerow KTM . I wiekszosc to oszolomy.

Nie uogolniaj.

[...]

Nie tylko gaznik "mistrzu" Miales ta wersje motocykla? Czy tylko siostra byla i opowiadala.

- neoprenowe skarpetki na przednim zawieszeniu,
Falsz

Fakt, nie skarpetki a neoprenowe oslony ;)

- zwyka kierownicy KTM PowerParts,
nie w serii

Fakt.

[...]

Nikt tu nie mowi o "tuningu" Jest bo jest i jest duzo lepszy niz seria do tego nadaje sie na miasto dlatego w opisie jest wzmianka o tym fakcie.

P.S.
Nie obrazaj obcych bo nigdy nie wiesz na kogo trafisz.

Pozdrawiam,

ice

Rafal K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Iceman" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

P.S.
Nie obrazaj obcych bo nigdy nie wiesz na kogo trafisz.

Pozdrawiam,

e tam, un tak ma i sie nikogo nie boi,
kazdemu moze jebnac,

:P

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 24 Lut, 21:21, Iceman <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
robertbig pisze:

> Kolego . Hiperwyczynowy Supercompetiton ma 59 PS . I to powoduje juz
> wielkie problemy z trakcja... Ale , ty o tym bladego pojecia nie
> [...]

A kto ty jeste dziewczynko ???
Ze takim tonem ?

> Niestety 145

Przyjez i zwaz.
A po co ??

> [...]
> calkowita seria :)   )

Nie tylko gaznik "mistrzu" Miales ta wersje motocykla? Czy tylko siostra

Miaes , siostro wszystkie wersje enduro .. Wystarczy ???

P.S.
Nie obrazaj obcych bo nigdy nie wiesz na kogo trafisz.

????? A na kogo trafilem ??
Ze mam  inne zdanie od twoich ( bredni jak by nie bylo ) to juz jestes
obrazony ?

--
Big

na górę