[KUPIE] Golas do 7-8k PLN Wa-wa

AnalBlast #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc,

Pierwszy moj post na grupie, mimo ze sledze od dawna. Witam wiec i pozdrawiam.

Poszukuje sprzetu jak w temacie, sprzet dla mnie do codziennego dojezdzania do roboty i sporadycznych wypadow weekendowych "gdzies dalej". W zwiazku z tym, ze "wspol-uzyszkodnikiem" rzeczonego bajka ma byc moja zona w gre wchodzi jedynie sprzet w miare poreczny i nie za ciezki, dodatkowo nie za wysoki, gdyz jestem kurduplem, a zona tez nie jest zbyt wysoka :-)

Stad na starcie odpadaja wszystkie miejskie enduro (mimo, ze bylby to chyba najlepszy typ) i w zasadzie pozostaja jakies cywilizowane naked'y - 400-750 ccm typu CGS 500, CB 500, FZS 600, GSF 600N, ER-5 itd.

Stad wiec prosba; gdyby obil sie komus o uszy godny polecenia sprzet w tej cenie w Wawie lub okolicach, prosilbym o jakies namiary.

Pozdrawiam,

Wojtek

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 26 Lut, 20:16, AnalBlast <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Czesc,

Pierwszy moj post na grupie, mimo ze sledze od dawna. Witam wiec i
pozdrawiam.
6, tu doktorski;

- 400-750 ccm typu CGS 500, CB 500, FZS 600, GSF 600N, ER-5 itd.
Z tej listy najpopularniejsze wsrod kobiet to CB500 i GS500. FZ jest
IMO troche zbyt narowisty a GSF ciezkawy. Tak czy inaczej musicie sie
do kazdego przymierzyc bo nawet ksztalt kanapy moze miec wplyw na
komfort i poczucie pewnosci.

pzdr, dr
K12S/525

AnalBlast #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-26 21:15, doktorski pisze:

[...]

Jest dokladnie jak piszesz, dlatego szukam czegos z Wa-wy lub okolic, aby moc zone przymierzyc do sprzetu, bez dluzszych wycieczek :-) Tak jak zaznaczylem 90% czasu moto bedzie pewnie uzytkowane przeze mnie do dojazdow do pracy, wiec narowisty moze czasami byc :-) Sam do tej pory ujezdzalem rusa z zaprzegiem, wiec komfort i poczucie pewnosci jest dla mnie terminem dosc abstrakcyjnym...

Pozdr.

Wojtek

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 26 Lut, 21:38, AnalBlast <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

wiec narowisty moze czasami byc :-) Sam do tej pory
ujezdzalem rusa z zaprzegiem, wiec komfort i poczucie pewnosci jest dla
mnie terminem dosc abstrakcyjnym...
Pytanie jak gleboko w dupie masz opinie/samopoczucie/bezpieczenstwo
zony. W sumie zona nie rodzina, wiec feel free. :)

pzdr, dr
K12S/525

Esox #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

doktorski wrote:
[...]

wiesz, sadzac po nicku, to nie wiem czy to Twoja cieta riposta byla na
miejscu....

E.

AnalBlast #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-26 22:45, doktorski pisze:

Pytanie jak gleboko w dupie masz opinie/samopoczucie/bezpieczenstwo
zony. W sumie zona nie rodzina, wiec feel free. :)

Troche sie chyba nie zozumielismy. Gdybym mial jej opinie, tam gdzie sugerujesz nie kupowalbym sprzetu "pod nia". Ona sama po przymiarce do Bandita 600 stwierdzila ze jej pasuje, mimo ze sam jej to moto odradzam, wlasnie ze wzgledu na spora wage.

Nie szukam wiec raczej rady co kupic (a gdybym szukal, to przeszukalbym sobie archiwum grupy), a raczej informacji o godnych uwagi maszynach, spelniajacych podane kryteria, o ktorych byc moze ktos slyszal :-)

Pozdr.

Wojtek

LukeB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wojtek,

A obczajaliscie ta XJ600 u MotoRakowskiego?
Podsylalem link Agnieszce.
http://www.motorakowski.pl/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=137&Itemid=54
To niedaleko, w Konstancinie. Odn sprzedawcy - wsrod moich znajomych
byly brane 3 turystyczne moto od niego i byly ok. Czy nie lezy wam ten
motong?

Pozdro,
--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

AnalBlast #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Czesc Lukaszu, nie spodziewalem sie Ciebie tutaj :-)

Dywersje Agnieszce pokazywalem, ale oboje uznalismy ze jest troche zbyt bezplciowa i nijaka :-)

Jutro jedziemy do G. Kalwarii obejrzec Suzuki Freewinda z tego linka:

http://moto.allegro.pl/item934584687_suzuki_freewind_xf_650_city_enduro_idealny.html

Nie wiem jak bedzie z odlegoscia siodla od gleby, ale przekonamy sie organoleptycznie.

Pozdr.

Wojtek

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Raf #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-27 18:38, Ivam pisze:

Freewind jest bardzo fajna maszynka:) Tylko troszeczke slabawy silniczek.

Freewind to taka winka morska - ani morska, ani winka. Silnij od DRki, ale jaki taki bez ycia. Plastiki tracisz po pierwszej glebie, a byle kawaek kosztuje ileset. Kos ma tak skonstruowan, e trudno to postawi stabilnie - lubi si przewrci ot tak. Ani toto w teren, ani na szuter, ani w tras. Prdko przelotowa to maks 110-120, na wicej nie pozwala ani niemrawy silnik (albo raczej le zestrojona skrzynia), ani mizerna owiewka.
Ma jeden plus: wietnie sobie radzi z dzirawymi i penymi kolein drogami :) I na tym koniec zalet.

--
Adams
R1100RT, '95, >200 kkm

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "Raf" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:hmbrda$ttg$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Ma jeden plus: wietnie sobie radzi z dzirawymi i penymi kolein drogami :) I na tym koniec zalet.

Nie mialem - tylko jezdzilem;)

Wydawal mi sie idealnym rozwiazaniem do miasta - wystarczajaco dynamiczny (acz nie powalajacy), pozwala przejechac przez kraweznik, dziure w jezdni, itp. przy tym wydaje sie tani w utrzymaniu - silnik od DR'ki OIDP raczej do kosztownych w eksploatacji nie nalezy (tam chyba tylko jakies problemy z glowicami byly, ale nie pamietam za dobrze). Jesli bym kupil to 100% nie jako moj jedyny motocykl. Raczej jako substytut dla jezdzidla jakim dla niektorych na wsi jest chinski skuter;).

--
pzdr:
Ivam

AnalBlast #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Freewind to taka

Adams #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-27 21:44, AnalBlast pisze:

A czy ja napisalem, ze szukam czegos do latania po krzakach, albo zapitalania "czysta na gumie"? Moto ma byc sprzetem do miasta z mozliwoscia spokojnej turystyki weekendowej i okazyjnym pierwszym moto zony :-)

Nie, po prostu napisaem, to co pamitam z kliku dni ujedania freewinda :) Kupisz gmole i bdzie malina, w sam raz do polatania po miecie :)
Do turystyki weekendowej, jak to nazywasz, wg mnie zupenie si nie nadaje. Jeeli jeszcze planujesz jedzi we dwjk, moe jeszcze jaki kufer, to bdzie mczarnia. Ani to nie przyspieszy, ani nie zahamuje, a wiatr bdzie Wami ostro szarpa >110kph.

[...]

Faktycznie, plus zupelnie nieprzydatny - ulice mamy w Wawie rowne jak stol :->

A czy ja napisaem, e nie nadaje si do Warszawy? ;)
Jak dla mnie na pierwsze moto, do latania po miecie, polecibym FJR. :))

--
Adams
R1100RT, '95,>200kkm

AnalBlast #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-27 20:21, Raf pisze:

Freewind to taka

LukeB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daj znac jak kupisz to polatamy. A wogole to bylo kupic Trampka. :D

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

AnalBlast #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-03-01 08:38, LukeB pisze:
Daj znac jak kupisz to polatamy. A wogole to bylo kupic Trampka. :D

Ciezko byloby kupic nieskatowanego Trampka w takiej cenie, poza tym Agnieszka musialaby ze soba nosic stolek, zeby na niego wsiasc.

Sprawdz maila :-)

Pozdr,

Wojtek

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Raf pisze:

Ma jeden plus: wietnie sobie radzi z dzirawymi i penymi kolein drogami :) I na tym koniec zalet.
Drugi plus to taki, ze da sie na winklach poprzycierac podnozki.. pasazera :) i chyba daje rade WolnaWinda calkiem niezle co nie Watson? ;P

Rogal
Tiger1050
http://www.rogal.riders.pl

na górę