[tech?] - GS dymi

jeDrASS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Troszk zaniepokoi mnie dzi GS 500, do mocno dymicy na siwo zaraz po odpaleniu. Praca silnika jak zwykle, czyli na me ucho oki. Po rozgrzaniu si dym znikn.
aha.. niestety stoi pod chmurk.. codziennie uytkowany i bez takich akcji wczeniej.. czy mam zacz szuka mechanika?

--
jeDrASS

jeDrASS pisze:

czy mam zacz szuka mechanika?

Predzej garazu :) Przy takich temperaturach i wilgotnoscijakie sa teraz z rana, stawiam na pare wodna :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

On Fri, 26 Oct 2007 08:50:01 +0200, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Predzej garazu :) Przy takich temperaturach i wilgotnoscijakie sa teraz
z rana, stawiam na pare wodna :)

Ale siwo - to chyba bardziej w strone niebieskiego, znaczy olej. A nie
bialo czyli para ?

jeDrASS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wrote:

Predzej garazu :) Przy takich temperaturach i wilgotnoscijakie sa teraz z rana, stawiam na pare wodna :)

Ale siwo - to chyba bardziej w strone niebieskiego, znaczy olej. A nie
bialo czyli para ?

z par

Watson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jeDrASS wrote:

z par wodn nie zawracabym gitary.. chyba, e moe jej si tyle
nagromadzi i nie wiem, oczyci tumik? ;-)
niestety jednak bliej siwoniebieskiego..

Utrzymuj stan oleju i jezdzij.
Sam napisales ze gdy osiaga temperature prace jest wszytko dobrze.

--
FJR 1300, EXC 400
Wyscigowa licencja A

jeDrASS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Watson pisze:

Utrzymuj stan oleju i jezdzij.
Sam napisales ze gdy osiaga temperature prace jest wszytko dobrze.

ok.. czyli jak wstpnie wydumaem..
thx za info.. poprostu turlam sie codziennie i nie chciaem przez brak wiedzy tech zaatwi mi podry w autobusie.. :-)

--
jeDrASS

jeDrASS pisze:

z par