LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

pomocy nie wiem o wybrać 4

2014/09/14 18:49

pomocy niewiem co wybrać 3

2014/09/14 18:40

Honda CBF 600N 06r nie odpala 3

2014/09/19 14:44

OPONY w FZR 600 2

1 AZ 11

3 Grzybol 8

4 Magic 7

5 domeczek93 7

Wymiana cylinda w skuterze

RadekNet radeknet_USUN_TO_@_USUN_TO_rejsy-czartery.com

Witam!

Nosze sie z zamiarem wymiany cylindra i tloka w Aprilii SR 50 ccm na wieksza
pojemnosc.
Skuter byl przywieziony jakis czas temu z Wloch, jezdzi dosc sybko (wg GPS
max to ok. 87km/h) i nie chcialbym tego stracic.
Co wybrac, zeby wydac mozliwie malo pieniedzy a polepszyc osiagi i uzyskac
rozsadna jakosc?

Pozdr.
--
Radoslaw Wrodarczyk
Czartery Jachtow (Baltyk, Zatoka Gdanska, Zalew Wislany)

chawison chawison_USUN_TO_@_USUN_TO_neostrada.pl

Użytkownik "RadekNet" <radeknet_USUN_TO_@_USUN_TO_rejsy-czartery.com> napisał w wiadomości
Co wybrac, zeby wydac mozliwie malo pieniedzy a polepszyc osiagi i uzyskac
rozsadna jakosc?

tak sie nie da... jakosc musi kosztowac... sprawdz czy do Twojego skutera sa
zestawy firmy Polini... nic innego bym nie zakladal...
pozdrowienia
chawison

robertbig robertbig_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

On 24 Maj, 18:36, "chawison" <chawi..._USUN_TO_@_USUN_TO_neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "RadekNet" <radek..._USUN_TO_@_USUN_TO_rejsy-czartery.com> napisa  w wiadomo cinews:f34as3$9rt$1inews.gazeta.pl...

> [...]

tak sie nie da... jakosc musi kosztowac... sprawdz czy do Twojego skutera sa
zestawy firmy Polini... nic innego bym nie zakladal...

A dlaczego , dlaczego ??? Powiedz to ciekawe ?
--
Big

DarkDaro d-j1_USUN_TO_@_USUN_TO_hate-spam_gazeta.pl

tak sie nie da... jakosc musi kosztowac... sprawdz czy do Twojego skutera sa
zestawy firmy Polini... nic innego bym nie zakladal...

A dlaczego , dlaczego ??? Powiedz to ciekawe ?
--
Widac o takich tylko slyszal :-)

Mroczny Daro
ZX-6R `02 w kolorze blue

kurczak marek.kurczaczek_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

HMM a Malossi czy BARIKIT  ceny w zasadzie od oko o 450-700 za komplet
ale zawsze jeszcze mo na pomy le  czy innych grat

On 25 Maj, 09:58, "DarkDaro" <d-j1_USUN_TO_@_USUN_TO_hate-spam_gazeta.pl> wrote:

Widac o takich tylko slyszal :-)

Bo raczej na oczy to nie widzia  :-))
--
[...]

V-max znacząco Ci nie wzrośnie natomiast przyspieszenie napewno. Myśle że max do 105km/h Kup kit montażowy cylinder+tłok 70-80ccm do swojego modelu. Pamietaj jednak, że cylinder żeliwny trzeba docierać conajmniej 500-1000km a jeżeli wybierzesz alu wystarczy niekiedy 100 km ale są mniej trwałe i droższe. Resztę wyregulujesz rolkami. Nie zapomnij dolewać wiecej oleju jeżeli to silnik 2T
Tu maja dobre zestawy : http://www.megabet.pl/

Mroczny Daro
ZX-6R `02 w kolorze blue

[...]

Idealem dla mnie bylo by, gdyby skuterek jechal ciut szybciej niz TIRy -
moglbym trzymac ich tempo i nie byc wyprzedzanym.

Z polecanej przez Ciebie strony:
http://www.skuter-plus.pl/?s=towar_detail&id=26&sid=01fbb93ae4077558deb815c58e4c23f8
czy mozna znalezc cos tanszego o rozsadnej jakosci?

Jesli byscie mogli cos polecic w Gdansku ... :)

Pozdr.
--

Crazy Russian duke620_USUN_TO_@_USUN_TO_WYTNIJwp.pl

Idealem dla mnie bylo by, gdyby skuterek jechal ciut szybciej niz TIRy -
moglbym trzymac ich tempo i nie byc wyprzedzanym.

Dokladnie to jest to czego mi brakowalo w poprzednim skuterze.
Rowniez myslalem nad powiekszaniem pojemnosci, ale w koncu wybor padl na
Yamaszke YP125 i jestem bardzo zadowolony.
Spalanie w miescie 3,5 litra, wygodna, predkosc "TIRowa" spokojnie moeze byc
zachowana, a w razie potrzeby i szybciej.
pozdr

C_R
TC 450 supermoto
YP125 do miasta

Użytkownik "Crazy Russian" <duke620_USUN_TO_@_USUN_TO_WYTNIJwp.pl> napisał w wiadomości
[...]

A wszystko chodzi o bezpieczenstwo :) Kto jezdzi "duzym" pewnie nie wie jak
sie czuje skuter w czasie wyprzedzania go przez ciezarowke ;)

Skutera zmieniac nie chce, bo dobrze sie czuje na Aprilii, ale wlasnie
mysle, o cylindrze lub wiekszym silniku.

Pozdr.
--
Radoslaw Wrodarczyk
Czartery Jachtow (Baltyk, Zatoka Gdanska, Zalew Wislany)
Tel.: +48 600-813-505       GG: 117176         Tlen: radek_wr
http://www.rejsy-czartery.com

Kefir k3fir_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Elou!
"RadekNet" <radeknet_USUN_TO_@_USUN_TO_rejsy-czartery.com> wrote in message

A wszystko chodzi o bezpieczenstwo :) Kto jezdzi "duzym" pewnie nie wie
jak sie czuje skuter w czasie wyprzedzania go przez ciezarowke ;)

Jesli naprawde myslisz o bezpieczenstwie to kup wiekszy skuter. Mozliwosci
hamulcow, zawieszenia oraz opon nie sa wazne?

--
Pozdrawiam Artur vel Kefir
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

Użytkownik "Kefir" <k3fir_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Z tego co wiem, Aprilia SR byla puszczana przez producenta z silnikami 50
ccm, 80 ccm i CHYBA 125 ccm. Z identyczna buda.
Jestem laikiem w temacie 2 kolek, ale dla mnie ten skuter sie prowadzi
bardzo dobrze przy wiekszych predkosciach. Prowadzi i zatrzymuje.

Pozdr.
--

On 26 Maj, 17:41, "Kefir" <k..._USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl> wrote:

Jesli naprawde myslisz o bezpieczenstwie to kup wiekszy skuter. Mozliwosci
hamulcow, zawieszenia oraz opon nie sa wazne?

Niekoniecznie większy . Ale to prawda ,że sukutery maja tak skarajnie
dziadowskie zawieszenia.
Że ,nie wyobrazam sobie jeżdżenie szybko, bez tuningu zawiasów.
Byle "góral" lepiej łyka i tłumi nierówności
--
Big

[...]

WIADRO wiadro_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

 "Crazy Russian"  napisał ..

Yamaszke YP125 i jestem bardzo zadowolony.
Spalanie w miescie 3,5 litra,

sprawdzałeś czy ci tak powiedzieli?
który rok tego yp? ma już wyświetlacz na lewym wkaźniku?

YP125 do miasta
 słuszny wybór :)

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon & Yamaha Cygnus
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

[...]

Powiedzieli mi 3 litry w miescie a w ciagu 1 tysiaca jaki przejechalem
srednia mi po miescie wychodzi 3,45 litra na 100km.
YP 125 z 2003 i ma wyswietlacz cieklokrystaliczny z przebiegiem calkowitym,
dziennym oraz zegarkiem.
Jak na razie jestem bardzo zadowolony, no moze poza typowym dla skuterow
poprowadzeniem podstawki centralnej ktora przychacza w szybkich zakretach.
Acha, no i jak ktos sie decyduje na majesty 125 to nie moze zapominac o tym
ze nazwa nie wziela sie z ksiezyca :) Majesty porusza sie majestatycznie i
dostojnie, do zapierniczania polecam aeroxa 100 ccm.

pozdr
C_R
#30 www.supermoto.pl

[...]

najlepszy rocznik, po małej modernizacji,  wcześniejsze maja mniejszą moc, a
późniejsze ograniczoną przez poprawienie emisji spalin. jeśli można- ile
dałeś?  i jaki stan?

celowałem w taką, ale wygrało przyzwyczajenie i stan moto, kupiłem ciut
lżejszy i bardziej oszczędny ;)

[...]

Stan idealny. Od 1 wlasciciela, kupiona w PL salonie, zadnej ryski, az
glupio wyglada :) z ksiazka serwisowa i przebiegiem 12 kkm.
Cena wywolawcza byla 6300, a ile dalem to juz moja tajemnica :)
Jestem cholernie zadowolony
C_R
www.supermoto.pl

[...]

Możesz zadzwonic do Megabeta i  sobie i pogadać z nimi choć watpie aby coś tańszego zaproponowali o tej pojemności. Bywa, że 50ccm jest droższe niż to co znalazłeś.

Jesli byscie mogli cos polecic w Gdansku ... :)

Możesz zadzwonic do Megabeta i zamówić wysyłkę.

I wogóle dlaczego nie zadajesz tych pytań na alt.pl.misc.skutery ?

Mroczny Daro
ZX-6R `02 w kolorze blue

bartosinski kanar_USUN_TO_@_USUN_TO_polbox.com

Nosze sie z zamiarem wymiany cylindra i tloka w Aprilii SR 50 ccm na wieksza
pojemnosc.

Oczywi cie zdajesz sobie spraw  z tego,  e wtedy motorower przestaje
by  motorowerem (w zasadzie, je li teraz jedzie 87 kmh to i tak nim
nie jest). Nie  ebym si  czepia  do rejestracji, corocznych
przegl d

Tytus z Fabryki phuarowana_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Siemka

***Uzytkownik "bartosinski"
Oczywi cie zdajesz sobie spraw  z tego,  e wtedy motorower przestaje
by  motorowerem (w zasadzie, je li teraz jedzie 87 kmh to i tak nim nie
jest).

To ja poprosze info gdzie n.p. w Warsiawce maja na SKP urzadzenia ktorymi
moga sprawdzic czy to skuter czy motocykl...

--
   Tytus

P.S. Jakbys przypadkiem znalazl taka SKP gdzie szef mial wolne i wykaslal
ok. 25 000 na podesty i dodatkowe rolki dla jednosladow to jeszcze poprosze
o pozanie mnie z diagnosta ktory jest na tyle nierozsadny robi takie
przeglady...

DarkDaro d-j1_USUN_TO_@_USUN_TO_hate-spam_gazeta.pl

1) je dzisz czym  na papierach motoroweru, co nie jest motorowerem
2) (by  mo e, ale mog  si  myli ) je dzisz bez uprawnie , tzn. co
najmniej kat. A1
3) niewa ne badanie techniczne, niewa na polisa OC, itp. itd.

Kto Ci to czlowieku sprawdzi? I jeszcze po wypadku mozesz powiedziec, ze blokada ulegla zniszczeniu i nie wiesz dlaczego ! A poszkodowany jest zainteresowany odzyskaniem kasy z Twojego OC a nie podwazaniem jego waznosci.Oczywiscie zachecam do zrobienia A1 i w miare mozliwosci jazdy zgodnie z przepisami.

[...]

Nie chodzi mi tu wcale o badania techniczne i o to, że żadna SKP nie
ma narzędzi służacych sprawdzeniu, czy jest blokada, czy jej nie ma.
Wszystkie moje "ale" są na tzw. "złe czasy". Bo, jeśli zdarzy się
wypadek z winy takiego pojazdy - poszkodowany dostanie kasę z OC, ale
ubezpieczyciel już może mieć motywację do tego, żeby zwrócić się z
regresem i próbować skubnąć kogoś, kto jeździł bez uprawnień, badania
technicznego i de facto ważnego OC (OC było na motorower, a wypadek
spowodował motocykl). Chodzić może o niemały szmal i jeśli
ubezpieczalnia może taki szmal skubnąć - możesz być pewny, że to
zrobi. A mając do dyspozycji wrak skutera można w większości
przypadków bez problemu zweryfikować, czy były założone blokady, czy
był większy cylinder, itp.

Zresztą, w zasadzie nie mam nic do takich przeróbek - pod (bardzo
teoretycznym) warunkiem - że właściciel takiego wynalazku nie zrobi
innym kuku. I jeśli tylko ktoś jest w stanie to sobie (i innym)
zagwarantować - może nawet i 250ccm zarejestrować jako motorower :-)
Czyli pełny tuning i na tor się pościgać.

Pozdrawiam
bartosinski
AN400

[...]

Tak, to prawda. Ubezpieczyciel zrobi wszystko żeby nic nie płacić albo płacić jaknajmniej , wszystko byleby powiększyć swoje zyski. Firmy ubezpieczeniowe zarobiły w zeszłym roku niemałe pieniądze i jeszcze szykują podwyżki. Zysk ten moim zdaniem nie jest uczciwy bo często uzyskany przez oszukaiwanie świadczeniobiorcy ale to już OT. Na szczęście nie słyszałem o wypadku z winy odblokowanego skutera. Może ktoś uczestniczył i napisze?

[...]

Niestety tam, gdzie w grę wchodzą pieniądze, nie ma co liczyć na
"ludzkie" traktowanie. Widać to szczególnie w przypadku usług
ubezpieczeniowych, w których jedno słowo napisane gdzieś w czeluściach
drobnego druku na pięćdziesiątej ósmej stronie aneksu numer
trzydzieści siedem do jakiegoś-tam-regulaminu, który jest do wglądu
gdzieś-tam i obowiązuje z zasady każdego klienta, potrafi narobić
niezłego kłopotu.
Dlatego ja wychodzę z założenia, że nie można dawać szansy na to, żeby
ubezpieczyciel mógł się do czegoś przyczepić. Albo, chociaż zrobić
wszystko, żeby tych szans dać jak najmniej. Uczestniczący w wypadku
odblokowany skuter z większym cylindrem aż prosi się o to, żeby jego
właściciela "skubnąć" regresem za odszkodowanie...

Pozdrawiam
bartosinski
AN400