LOGOWANIE | REJESTRACJA

1 Konspirator 17

2 Kuczu 16

4 Tmek 11

5 masti 10

usuwanie kleju po naklejkach

K.M.C. kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl

qrwa no niczym nie schodzi, zadna chemia nie dziala. Labell off, beznyna: zwykla ekstrakcyjna, lakowa, rozcienczalnik, WD40, nawet pieprzony aceton rozpuszcza owiewki, ale kleju nie rusza.

W morde jeża pomóżcie, bo zlapie papier na 120 na plótnie!

Krzysiek K.M.C.

Wolf wo1f_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

sproboj olejem roslinnym, ja swego czasu mialem na szybie w moto slady po tasmie ktora przylepilem ogloszenie o sprzedazy, tez nie wiedzialem czym to ruszyc, az dziewczyna mi podpowiedziala z olejem ;)

pozdrawiam
Wolf^-^
FZ 750

K.M.C. kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl

Wolf napisał(a):
sproboj olejem roslinnym,

nie dziala podobnie jak WD40 które też jest tłuste :-)

Krzysiek K.M.C.

tech.Wheelman wheelman_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik "K.M.C." <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisał w wiadomości

Wolf napisał(a):
sproboj olejem roslinnym,

nie dziala podobnie jak WD40 które też jest tłuste :-)

Zamaluj gesta farba, pedzlem. Nie bedzie znac.

www.ryciak.com - amatorskie filmy.
gg:4331408

Small Sparrow o2.pl_USUN_TO_@_USUN_TO_small.sparrow

K.M.C. wrote:
[...]

pozdr

Moja metoda to spray do kokpitu/deski rozdzielczej samochodu. Jak narazie nigdy mnie nie zawiodl. Radze sprobowac.

--
pozdrawiam,
Michal

slawek.f slawek.f_USUN_TO_@_USUN_TO_ANTpoczta.fm

Użytkownik "K.M.C."  napisał w wiadomości
[...]

Plastmal. W ostatecznosci tempo lub automax lekkoscierny

Slawek.f

Hero Hero_USUN_TO_@_USUN_TO_dkfhsakfla.pl

W morde jeża pomóżcie, bo zlapie papier na 120 na plótnie!

Witam,

Ja używam w takich przypadkach oliwki dla dzieci :-)

Pozdro
Hero

szauek lukaszsz_USUN_TO_@_USUN_TO_wytnij_to.wp.pl

K.M.C. wrote:
[...]

Platen clean czy jakoś tak. Płyn do czyszczenia rolek w kopiarkach i
drukarkach. Działa.
18 zeta za malutki pojemniczek. Jak podjedziesz do Olsztyna - pryśniecie za
darmo;-)

szauek

K.M.C. kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.gazeta.pl

On 17 Kwi, 23:37, "szauek" <lukaszsz_USUN_TO_@_USUN_TO_wytnij_to.wp.pl> wrote:
Platen clean czy jakoś tak. Płyn do czyszczenia rolek w kopiarkach i
drukarkach. Działa.
18 zeta za malutki pojemniczek. Jak podjedziesz do Olsztyna - pryśniecie za
darmo;-)

dobra, dzis zaopatrzylem sie jeszcze w zmywacz wurtha, jakis siuwaks
3M, rozpuszczalnik nitro i cosik do czyszczenia kopiarek. Efekty
opisze. Kazano mi sie jeszcze zaopatrzyc w gumowe kółko na wiertarke
jak wszystko inne nie zda egzaminu. Tak doradzili mi w lakierni.

Krzysiek K.M.C.
gsx600f mad edition

Makus maciej.zbrzezniak_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Ja proponuje niezawodny i sprawdzony DYNKS, na jakąś materiałową
szmatkę i do ataku.

robertbig robertbig_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

On 18 Kwi, 15:41, Makus <maciej.zbrzezn..._USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com> wrote:
Ja proponuje niezawodny i sprawdzony DYNKS, na jakąś materiałową
szmatkę i do ataku.

I to jest zwycięzca tego konkursu !
Oklaski proszę .......!
A ty Makus.
Wygrałeś   DARMOWE uczestnictwo  , w 3 preclowych dyskusjach o dupie
maryny.
Gratulacje.
- -- -
-
Biguś

Krzysztof Niewiarowski czupur_n_USUN_TO_@_USUN_TO_tlen.pl

[...]

Polecam krążek do ściągania kleju po naklejkach. Produkuje go firma BOLL,
APP, możesz to kupić w sklepach chemicznych lub motoryzacyjnych. Używałem na
samochodzie - działa bez zarzutu (tylko niskie obroty wiertarki bo sobie
zrobisz krzywdę, albo owiewce). Pozdrawiam. K.N.

maverik cz3rwony_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

[...]

jst specjalny spray do takiej operacji, nie pamietam nazwy, smierdzi na 3/4e
warsztatu przez 3 dni, ale nie kazde oryginaly rusza, niezastapione jest
nitro, nie w przypadku barwionego klaru, po nitro jednak musisz spolerowac
klar 2000 i G3, pozdr.

Arek
www.adm-motocykle.pl

On 18 Kwi, 20:46, "maverik" <cz3rw..._USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> wrote:
> [...]
nitro, nie w przypadku barwionego klaru, po nitro jednak musisz spolerowac

Doszedłem do tego sam, szkoda, ze nie napisałeś wcześniej. Reasumując
jedyne co działa na klej suzuki, to rozpuszczalnik nitro, wtedy mozna
ja w miare bezkolizyjnie usunąć np platikową szpachelka. Wszystkie 3M,
wurthy mozna sobie o kant tylka potluc.

Krzysiek K.M.C.
gsx 600f dark zero

Marcin Gardeła diobeu_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

K.M.C. napisał(a):
[...]

Z tego co piszesz to coś mi tu śmierdzi. Po prostu uważam za niemożliwe taką trudność w usunięciu głupiego kleju. Może ten klej jest przykryty bezbarwnym? Może to nie klej? Bardzo to dziwne.
diobeu

Krzysztof Kowalski kkowalski_USUN_TO_@_USUN_TO_email.net.pl

K.M.C. napisał(a):
qrwa no niczym nie schodzi, zadna chemia nie dziala. Labell off, beznyna: zwykla ekstrakcyjna, lakowa, rozcienczalnik, WD40, nawet pieprzony aceton rozpuszcza owiewki, ale kleju nie rusza.

Witam

Tylko nafta ( o ile jeszcze gdzieś można kupić )

Krzysztof
VZ-800 --
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.motocykle

bednarz5 bednarz5_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

K.M.C.napisal

[...]

Witam!

Czytałem Wasze rady bo też mam w kółko problem z klejem po naklejkach. Mój problem polegał na tym: sprzedaje gry a niektóre sklepy w których je kupuje naklejają pier.. naklejki. Otóż dzisiaj przypomniał mi się sposób który podpowiedziała mi koleżanka odnośnie usuwania naklejki z nr rejestracyjnym pojazdu z przedniej szyby samochodu. Wystarczy podgrzać naklejkę, oczywiście najlepiej usunąć tyle ile się da powiedzmy paznokciem - ja tak robie a później podgrzać np, żelazkiem, potem ściągać szmatką aż zejdzie wszystko. W moim przypadku mam do czynienia z różnym klejem na plastikowych pudełkach a jak przed chwilą sprawdziłem - jest to metoda na tyle zadowalająca że przy dodatkowym użyciu jakiegoś prostego rozpuszczalnika np. do lakieru do paznokci powinniście pozbyć się wszystkiego z każdej powierzchni. Mniejsze przedmioty można podgrzewać nad kuchenką gazową lub elektryczną.

P.S. Tylko się nie poparzcie :)

Pozdrawiam i mam nadzieję że komuś moja rada się przysłuży.

Kefir kefir_spamfe__USUN_TO_@_USUN_TO_riders.pl

Elou!
"bednarz5" <bednarz5_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl> wrote in message news:c83fedbf833aad5d19ad4c785400dc84$1grupy.scigacz.pl...
K.M.C.napisal

[...]

Czytałem Wasze rady bo też mam w kółko problem z klejem po naklejkach. [...] przy dodatkowym użyciu jakiegoś prostego rozpuszczalnika np. do lakieru do paznokci powinniście pozbyć się wszystkiego z każdej powierzchni.

Brawo, Mistrzu. Zamiast takiej rady potraktuj tworzywo/-a sztuczne zmywaczem do paznokci i napisz co Ci wyszlo.

Acha

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

Spider A.J. neolith_USUN_TO_@_USUN_TO_toWywal.gmx.net

"Kefir" <kefir_spamfe__USUN_TO_@_USUN_TO_riders.pl> wrote

Brawo, Mistrzu. Zamiast takiej rady potraktuj tworzywo/-a sztuczne
zmywaczem do paznokci i napisz co Ci wyszlo.

Jak To Kefiru, nie lubisz matowych szyb?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

Spider A.J. pisze:
Jak To Kefiru, nie lubisz matowych szyb?

Na preclach pisali ze da sie wypolerowac

Harley Davidson FXR-C

Spider A.J. neolith_USUN_TO_@_USUN_TO_toWywal.gmx.net

"Kuczu" <p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl> wrote

Jak To Kefiru, nie lubisz matowych szyb?
Na preclach pisali ze da sie wypolerowac

"Łatwiej kijek pocienkować, niz go potem pogrubasic."

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

"Kefir" <kefir_spamfe__USUN_TO_@_USUN_TO_riders.pl> wrote in message news:gf8oi6$8me$1news.onet.pl...
[...]

Jako ze pora warsztatowa, pozwole sobie na dopisek: bardzo skutecznym srodkiem do usuniecia resztek kleju po zerwanej naklejce "Motocykle sa wszedzie" (bez uszkadzania, matowienia, lakieru) okazala sie terpentyna balsamiczna, dostepna w sklepach z farbami jako rozcienczalnik do niektorych farb.
Wczesniej uzywalem benzyny ekstrakcyjnej lecz wymagalo to zdecydowanie wiekszej cierpliwosci. Moze wlasnie tego Ci zabraklo ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

kesek asdf_USUN_TO_@_USUN_TO_go2.pl

Witam

Do tych celów najlepiej nadaje się suszarka. Z rozpuszczalników, które
nie ruszą lakieru ani tworzywa sztucznego a zaatakują klej podobno
tylko terpentyna daje radę. Problem jest z dostępnością tego (sklepy
dla artystów?).

Kesek

maverik biuro_aerograf_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Użytkownik "bednarz5" <bednarz5_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> beznyna: zwykla ekstrakcyjna, lakowa, rozcienczalnik, WD40, nawet
> pieprzony aceton rozpuszcza owiewki, ale kleju nie rusza.

suszarka + umiejetne uzycie nitro, pozniej papier 2000 i G3, nastepnie
polerka mechaniczna, nie sprawdza sie w przypadku lakierow bezbarwnych
barwionych bejca (XX i podobne),

pozdr.

Tmek golf1410wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

bednarz5 wrote:
K.M.C.napisal

[...]

Jesli jest to klej, ktory sie wciaz klei zastosuj metode na plaster.

Czyli bierzesz kawalek tasmy klejacej, im szersza tym lepsza. Moze to byc
tasma papierowa do malowania, albo srebrna, albo izolacyjna albo jeszcze
jakas inna. Istotnym jest jedynie aby klej z niej latwo nie schodzil - jak z
szarej pakowej. Ta srednio sie nadaje.

I teraz, przyklejasz ta tasme na klej ktory chesz usunac. Odklejsza i znow
przyklejasz. Po kilku razach usuniesz caly klej. Szybko i bez paprania sie z
rozpuszczalnikami i innymi takimi.

pozdro
Tmek

Spider A.J. neolith_USUN_TO_@_USUN_TO_toWywal.gmx.net

"Tmek" <golf1410wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl> wrote
I teraz, przyklejasz ta tasme na klej ktory chesz usunac. Odklejsza i znow
przyklejasz. Po kilku razach usuniesz caly klej. Szybko i bez paprania sie
z rozpuszczalnikami i innymi takimi.

Jesli to dziala to ja proponuje nobla
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Spider A.J. wrote:
[...]

Jesli klej ktory chcesz usunac klei sie, nie jest zaschniety to dziala.
A najlepiej sie sprawdza przy klejach glutach, ktore sie ciagna, rozmazuja i
zejsc nie chca.

pozdro
Tmek

POLECAMY