LOGOWANIE | REJESTRACJA

1 Magic 6

2 masti 3

3 Arni 3

4 Zapek 3

5 johnny 3

ustawienie rozrzadu w chinczyku

tadeusz tomczuk www.tato07@_NOSPAM_wp.pl

Poradżcie jak ustawic łańcuszek rozrządu w chinskim 4-suwie  w skuterze Kingway IBIS bo wymieniałem pierścienie tłokowe po 2500 km silnik stracił moc i nie zapalił a nie oznaczyłem polozenia łancuszka względem kola na walku rozrządu. Dziękuje i pozdrawiam

Rafał Tomaszewski srafi_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik "tadeusz tomczuk" <www.tato07@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
Poradżcie jak ustawic łańcuszek rozrządu w chinskim 4-suwie  w skuterze

tłok na góre i zawory zamknięte, obrócic pare razy na sucho czy się nie
spotyka i próbować czy odpali, ale znaków na żadnym kole nie ma ani na dole
ani na górze?

pozdrawiam
rafał
450exc

robertwachala robert14149_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_o2.pl

Rafał Tomaszewskinapisal

[...]

WITAM  MAM PYTANIE ALE   JAK ZAWORY Są ZAMKNIęTE I TłOK KOłO NICH  TO NIE WAżNE JEST CZY OTWORZY SIE OD  WLOTU PALIWA CZY WYLOTU SPALIN????  PROSZE ODPISAC NA GG JAK MOżECIE I JAK SIE ZNACIE :10630017

Arni arni.WYWAL_USUN_TO_@_USUN_TO_Wytnij.motocykle.org

robertwachala pisze:

WITAM  MAM PYTANIE ALE   JAK ZAWORY Są ZAMKNIęTE I TłOK KOłO NICH  TO NIE WAżNE JEST CZY OTWORZY SIE OD  WLOTU PALIWA CZY WYLOTU SPALIN????  PROSZE ODPISAC NA GG JAK MOżECIE I JAK SIE ZNACIE :10630017

zupełnie nieważne, to taka loteria a paliwko musi bardzo uwazac zeby zdązyc na swój zawór zanim sie zamknie
Niestety, my sie tu nie znamy, tak sobie tylko pierdolimy bez sensu. Poszukaj jakiegos forum.

-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

juz wiem co oni tam zrobili, filtrują inteligencje zeby nic sie na liste nie przedostało.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

chorąrzy Czesłąw Torpeda czetorp_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl