LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Siema jaki to model Yamahy? 2

2014/04/18 10:59

Co kupić? 1

1 Kuczu 11

2 mmaurycy 9

5 DanY336 7

umowa kupna-sprzedazy polsko-niemiecka pomozcie !!!

ted ted220_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Witam!

Prosze jakas dobra dusze o podeslanie umowy kupna-sprzedazy pojazdu w jezyku polskim i niemieckim. Popotrzebuje pilnie. Z gory dziekuje.

pozdr

ted

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

ted pisze:

Prosze jakas dobra dusze o podeslanie umowy kupna-sprzedazy pojazdu w jezyku polskim i niemieckim. Popotrzebuje pilnie. Z gory dziekuje.

A google nie ma ? Bo mi pokazalo sporo tego :)

A tu jest niezla: http://www.biurotlumaczy.pl/pliki/umowa.doc

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Marek B redywywalto_USUN_TO_@_USUN_TO_noe.net.pl

ted pisze:
Witam!

Prosze jakas dobra dusze o podeslanie umowy kupna-sprzedazy pojazdu w jezyku polskim i niemieckim. Popotrzebuje pilnie. Z gory dziekuje.

napisz po polsku nie trzeba be;dzie do t?umacza jechac'
pozdrawiam
Marek
crf 250x - a ?oz.yska se dzisiaj wymienie;, bo nikt nie chce kupic' :))

SmoOoleK mistsz1988_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Uzytkownik "Marek B" <redywywalto_USUN_TO_@_USUN_TO_noe.net.pl> napisal w wiadomosci
ted pisze:
napisz po polsku nie trzeba be;dzie do t?umacza jechac'
pozdrawiam
Marek
crf 250x - a ?oz.yska se dzisiaj wymienie;, bo nikt nie chce kupic' :))

Nie bedzie trzeba:) Wiem, bo sprawdzalem. Oszczedzasz xxPLN za tlumaczenie
umowy.

Jakub Mikusek niusy_USUN_TO_@_USUN_TO_WYTNIJ.mikusek.org

On 2007-10-05, ted <ted220_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl> wrote:
Witam!

Prosze jakas dobra dusze o podeslanie umowy kupna-sprzedazy pojazdu w
jezyku polskim i niemieckim. Popotrzebuje pilnie. Z gory dziekuje.

Na motocykl.org jest dwujęzyczna. Wystarczy poszukać.

Pozdrawiam,
J.

--
Suzi GN125 - było
Beemer F650GS - jest

efferalgan500 admin_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_h69.pl

tednapisal

[...]

Najprościej pobrać z http://www.munet.pl

Arczi arcziballWYTNIJTO_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

googlasz umowa polsko niemiecka sprzedazy auta i masz juz;)

pozdrawiam