LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

ubranie ogrzewane 10

2014/08/30 09:59

Witam się. 9

2014/08/31 05:53

enduro dla kobiety 7

2014/08/29 09:10

Patent na stopke boczna? 5

2014/09/01 09:19

Chłodnica Derbi 5

1 AZ 3

2 sebolwg 1

3 Magic 1

4 pk 1

5 WOJO 1

suzuki gsxr 750 srad / opinie

dlugi mgr_dlugi_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

witam wszystkich
ma ktos moze taki motur suzuki gsxr 750 srad roku ok 99. mam zamiar
kupic cos takiego, podoba mi sie z wygladu no i podobno jest calkiem
niezly, ale nie ma to jak opinia od doswiadczonego uzytkownika.
z gory wielkie dzieki
pozdrawiam wszystkich

fv fake_USUN_TO_@_USUN_TO_cybax.com

dlugi wrote:
witam wszystkich

No cześć.

ma ktos moze taki motur suzuki gsxr 750 srad roku ok 99.

Niestety nie mam, ale mam znajomego który ma i widziałem go na zdjęciach.

mam zamiar
kupic cos takiego, podoba mi sie z wygladu no i podobno jest calkiem
niezly,

Mnie się nie podoba z wyglądu, ale uważam że to niezła maszyna.

ale nie ma to jak opinia od doswiadczonego uzytkownika.
z gory wielkie dzieki

Nie jestem co prawda doświadczony, ale nikt się nie pali do odpowiedzi, więc
sobie pozwolę.

To bardzo dobry motocykl torowy, kryjący w sobie niespożyte ilości mocy,
miłych niespodzianek, agresji, stylu i wszystkiego co kojarzy się ze
ścigaczem. Po prostu cód miód. Świetny jako pierwsza i ostatnia maszyna.
Z naciskiem na ostatnia.

Wydaje mi się, że nie masz wiele doświadczenia jeśli chodzi o świat motocykli.
Domniemywam, że byłaby to twoja pierwsza maszyna. Radzę razem z kombinezonem
od razu zamówić trumnę pod kolor. Trudno wybrać początkującemu motocykl który
szybciej zawiezie go na cmentarz. Chyba nawet R1 się mniej do tego nadaje.

PS: ale ja się nie znam..
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL