LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

2stroke 6

2014/10/20 16:09

awaria licznika R6 2003 2

2014/10/22 19:33

Moto na kat. am 1

2014/10/19 17:13

potrzeba porady:) 1

1 KillJohn 14

2 snoopek 11

3 Arni 10

4 Kuczu 8

suzuki gsxr 750 srad / opinie

dlugi mgr_dlugi_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

witam wszystkich
ma ktos moze taki motur suzuki gsxr 750 srad roku ok 99. mam zamiar
kupic cos takiego, podoba mi sie z wygladu no i podobno jest calkiem
niezly, ale nie ma to jak opinia od doswiadczonego uzytkownika.
z gory wielkie dzieki
pozdrawiam wszystkich

fv fake_USUN_TO_@_USUN_TO_cybax.com

dlugi wrote:
witam wszystkich

No cześć.

ma ktos moze taki motur suzuki gsxr 750 srad roku ok 99.

Niestety nie mam, ale mam znajomego który ma i widziałem go na zdjęciach.

mam zamiar
kupic cos takiego, podoba mi sie z wygladu no i podobno jest calkiem
niezly,

Mnie się nie podoba z wyglądu, ale uważam że to niezła maszyna.

ale nie ma to jak opinia od doswiadczonego uzytkownika.
z gory wielkie dzieki

Nie jestem co prawda doświadczony, ale nikt się nie pali do odpowiedzi, więc
sobie pozwolę.

To bardzo dobry motocykl torowy, kryjący w sobie niespożyte ilości mocy,
miłych niespodzianek, agresji, stylu i wszystkiego co kojarzy się ze
ścigaczem. Po prostu cód miód. Świetny jako pierwsza i ostatnia maszyna.
Z naciskiem na ostatnia.

Wydaje mi się, że nie masz wiele doświadczenia jeśli chodzi o świat motocykli.
Domniemywam, że byłaby to twoja pierwsza maszyna. Radzę razem z kombinezonem
od razu zamówić trumnę pod kolor. Trudno wybrać początkującemu motocykl który
szybciej zawiezie go na cmentarz. Chyba nawet R1 się mniej do tego nadaje.

PS: ale ja się nie znam..
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL