LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Kawasaki KXF 250 4t 5

2016/09/22 16:06

Wał Korbowy 3

2016/09/22 21:11

Woj.Lubuskie 0

2016/09/21 14:13

Jakie SuperMoto 125 polecacie? 0

2016/09/21 19:10

Docieranie 0

1 Budzik 12

2 masti 9

4 xlRasta 5

5 N1 4

suzuki gsxr 750 srad / opinie

dlugi mgr_dlugi_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

witam wszystkich
ma ktos moze taki motur suzuki gsxr 750 srad roku ok 99. mam zamiar
kupic cos takiego, podoba mi sie z wygladu no i podobno jest calkiem
niezly, ale nie ma to jak opinia od doswiadczonego uzytkownika.
z gory wielkie dzieki
pozdrawiam wszystkich

fv fake_USUN_TO_@_USUN_TO_cybax.com

dlugi wrote:
witam wszystkich

No cześć.

ma ktos moze taki motur suzuki gsxr 750 srad roku ok 99.

Niestety nie mam, ale mam znajomego który ma i widziałem go na zdjęciach.

mam zamiar
kupic cos takiego, podoba mi sie z wygladu no i podobno jest calkiem
niezly,

Mnie się nie podoba z wyglądu, ale uważam że to niezła maszyna.

ale nie ma to jak opinia od doswiadczonego uzytkownika.
z gory wielkie dzieki

Nie jestem co prawda doświadczony, ale nikt się nie pali do odpowiedzi, więc
sobie pozwolę.

To bardzo dobry motocykl torowy, kryjący w sobie niespożyte ilości mocy,
miłych niespodzianek, agresji, stylu i wszystkiego co kojarzy się ze
ścigaczem. Po prostu cód miód. Świetny jako pierwsza i ostatnia maszyna.
Z naciskiem na ostatnia.

Wydaje mi się, że nie masz wiele doświadczenia jeśli chodzi o świat motocykli.
Domniemywam, że byłaby to twoja pierwsza maszyna. Radzę razem z kombinezonem
od razu zamówić trumnę pod kolor. Trudno wybrać początkującemu motocykl który
szybciej zawiezie go na cmentarz. Chyba nawet R1 się mniej do tego nadaje.

PS: ale ja się nie znam..
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL