LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

chopper king łoś 50 29

2014/07/24 15:01

Remont kx125 problem 1

2014/07/30 07:58

Olej w głowicy 0

1 Konspirator 17

2 Kuczu 16

4 AZ 11

5 Tmek 11

sprawdzanie naciągu łańcucha

kqazik kqazik_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Na egzaminie. Polega na uchwyceniu łańcucha w połowie długości między kołem
a zębatką przednią i wychylaniu go maksymalnie w górę i w dół. (Amplituda w
zakresie 1,5-3 cm). Dobrze to rozumiem ?

--
pzdr
kqazik

oleczek101_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

może to zależy od konkretnego modelu ale mojego sprzęcika trzeba
postawić na pocznej nóżce i "amplituda" powinna wynosić od 2,5-3,5cm

Pozdrawiam
Igor K
B6

garncarz garncarz[NO SPAM]@o2.pl

mnie uczyli przez egzamem ze 2,0-4,0cm
i że trzeba przynejmniej powiedzieć że wykonuje się ów pomiar przy
obciążonej maszynie

Pozdrawiam
Piotr (GS500)

l l_USUN_TO_@_USUN_TO_l2..2

mnie uczyli przez egzamem ze 2,0-4,0cm
i że trzeba przynejmniej powiedzieć że wykonuje się ów pomiar przy
obciążonej maszynie

a ja bylem w szoku bo jak poszedlem na egzamin to dopiero wprowadzili te
pytania a zdawalem jako pierwszy po zimie w wawie :))
wiec zlapalem za lancuch i pokazuje a egzaminator na to zebym sie nie
brudzil :P

Leszek Gojniczek weletek_USUN_TO_@_USUN_TO_wytnijto.tlen.pl

l pisze:
[...]

miałem dokładnie tak samo :D, zostawić zostawić bo to brudne jest

kqazik kqazik_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

No i po kłopocie. Zdałem ;-).

Tomy M. tomy_USUN_TO_@_USUN_TO_tomy.webd.pl

Użytkownik "kqazik" <kqazik_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał w wiadomości