LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

jakie moto wybrac 4

2014/10/01 04:53

Honda vfr 750 1991 nieodpala 1

2014/09/25 20:46

jakiego crossa do 3 tysięcy 1

2014/09/26 12:29

Yamaha Tzr 2010 Moc 1

2014/09/26 22:18

zakup złoma biorącego olej 1

1 wolek87 3

2 okonek89 1

3 KillJohn 1

4 AZ 1

przerejestrowanie motoroweru

Alex alpines_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Witam
Kupiłem ogara 205 w b. dobrym stanie. W dowodzie jest wpis że badanie
techniczne - bezterminowo. Słyszałem że przy przerejestrowaniu konieczne
jest nowe badanie tech. Czy to prawda? Ile ono kosztuje, i jakie koszty
poniosę odnośnie wydania nowego dowodu pojazdu jednośladowego:)
Pozdrawiam
JD

KIBIC a_USUN_TO_@_USUN_TO_a.a

Użytkownik "Alex" <alpines_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał

Kupiłem ogara 205 w b. dobrym stanie. W dowodzie jest wpis że badanie
techniczne - bezterminowo. Słyszałem że przy przerejestrowaniu konieczne
jest nowe badanie tech. Czy to prawda?

Nie.

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl

[...]

wszystko zalezy jak stary masz dowod rejestracyjny do tego ogara. teraz
wymagaja duzo wiecej informacji niz bylo w starych dowodach (np przed 91r)
Jesli masz taki stary dowod to moze byc konieczny przeglad z uzupelnieniem
danych (koszt ok 60zł) Jesli nowy dowod i wbite bezterminowo to masz
bezterminowo i pani w urzedzie przepisze to do nowego DR. Koszt rejestracji
ok 150zł.

--
Pozdr Scyzoryk

Corolla e11 1.6 PMS edition