LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Kawasaki KXF 250 4t 4

2016/09/22 16:06

Wał Korbowy 3

2016/09/22 21:11

Jakie SuperMoto 125 polecacie? 1

1 Budzik 12

2 masti 9

4 xlRasta 5

przerejestrowanie motoroweru

Alex alpines_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Witam
Kupiłem ogara 205 w b. dobrym stanie. W dowodzie jest wpis że badanie
techniczne - bezterminowo. Słyszałem że przy przerejestrowaniu konieczne
jest nowe badanie tech. Czy to prawda? Ile ono kosztuje, i jakie koszty
poniosę odnośnie wydania nowego dowodu pojazdu jednośladowego:)
Pozdrawiam
JD

KIBIC a_USUN_TO_@_USUN_TO_a.a

Użytkownik "Alex" <alpines_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał

Kupiłem ogara 205 w b. dobrym stanie. W dowodzie jest wpis że badanie
techniczne - bezterminowo. Słyszałem że przy przerejestrowaniu konieczne
jest nowe badanie tech. Czy to prawda?

Nie.

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl

[...]

wszystko zalezy jak stary masz dowod rejestracyjny do tego ogara. teraz
wymagaja duzo wiecej informacji niz bylo w starych dowodach (np przed 91r)
Jesli masz taki stary dowod to moze byc konieczny przeglad z uzupelnieniem
danych (koszt ok 60zł) Jesli nowy dowod i wbite bezterminowo to masz
bezterminowo i pani w urzedzie przepisze to do nowego DR. Koszt rejestracji
ok 150zł.

--
Pozdr Scyzoryk

Corolla e11 1.6 PMS edition