LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Którego crossa wybrać ?? 5

2014/10/29 14:48

"chicken strips" na oponach 3

2014/10/26 21:05

Elektryka w GPZ 600R Ninja 2

2014/10/27 19:24

Na dobry początek 2

2014/10/29 15:06

Blokada skrzyni na "2" w SV650 1

1 KillJohn 16

2 snoopek 11

3 Arni 10

4 Kuczu 8

przerejestrowanie motoroweru

Alex alpines_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Witam
Kupiłem ogara 205 w b. dobrym stanie. W dowodzie jest wpis że badanie
techniczne - bezterminowo. Słyszałem że przy przerejestrowaniu konieczne
jest nowe badanie tech. Czy to prawda? Ile ono kosztuje, i jakie koszty
poniosę odnośnie wydania nowego dowodu pojazdu jednośladowego:)
Pozdrawiam
JD

KIBIC a_USUN_TO_@_USUN_TO_a.a

Użytkownik "Alex" <alpines_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał

Kupiłem ogara 205 w b. dobrym stanie. W dowodzie jest wpis że badanie
techniczne - bezterminowo. Słyszałem że przy przerejestrowaniu konieczne
jest nowe badanie tech. Czy to prawda?

Nie.

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl

[...]

wszystko zalezy jak stary masz dowod rejestracyjny do tego ogara. teraz
wymagaja duzo wiecej informacji niz bylo w starych dowodach (np przed 91r)
Jesli masz taki stary dowod to moze byc konieczny przeglad z uzupelnieniem
danych (koszt ok 60zł) Jesli nowy dowod i wbite bezterminowo to masz
bezterminowo i pani w urzedzie przepisze to do nowego DR. Koszt rejestracji
ok 150zł.

--
Pozdr Scyzoryk

Corolla e11 1.6 PMS edition