LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Prądnica w Motorynce 22

2014/08/25 14:02

ubranie ogrzewane 9

2014/08/30 09:59

Witam się. 9

2014/08/31 05:53

enduro dla kobiety 6

2014/08/29 09:10

proszę o rady 4

1 AZ 19

2 Kuczu 16

3 Johnny 13

4 Magic 12

przerejestrowanie motoroweru

Alex alpines_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Witam
Kupiłem ogara 205 w b. dobrym stanie. W dowodzie jest wpis że badanie
techniczne - bezterminowo. Słyszałem że przy przerejestrowaniu konieczne
jest nowe badanie tech. Czy to prawda? Ile ono kosztuje, i jakie koszty
poniosę odnośnie wydania nowego dowodu pojazdu jednośladowego:)
Pozdrawiam
JD

KIBIC a_USUN_TO_@_USUN_TO_a.a

Użytkownik "Alex" <alpines_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał

Kupiłem ogara 205 w b. dobrym stanie. W dowodzie jest wpis że badanie
techniczne - bezterminowo. Słyszałem że przy przerejestrowaniu konieczne
jest nowe badanie tech. Czy to prawda?

Nie.

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl

[...]

wszystko zalezy jak stary masz dowod rejestracyjny do tego ogara. teraz
wymagaja duzo wiecej informacji niz bylo w starych dowodach (np przed 91r)
Jesli masz taki stary dowod to moze byc konieczny przeglad z uzupelnieniem
danych (koszt ok 60zł) Jesli nowy dowod i wbite bezterminowo to masz
bezterminowo i pani w urzedzie przepisze to do nowego DR. Koszt rejestracji
ok 150zł.

--
Pozdr Scyzoryk

Corolla e11 1.6 PMS edition