LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Jaki skuter 125 79

2014/04/20 08:22

Siema jaki to model Yamahy? 4

2014/04/18 10:59

brak iskry kx250 3

2014/04/23 12:24

Hamulce Hornet 900 3

1 Hinek 19

2 Kuczu 15

3 masti 13

4 Mateusz NSR 11

5 Adam Wysocki 10

piaskowanie - pistolet do piaskowania

HONDACX hondacx_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

Witam.
Tak sobie siedzę i myślę że powinienem coś wymalować jednak troszkę rdzy się wkradło i dostęp utrudniony tak więc piaskowanie tu potrzebne, ale nie wiem co za urządzenie mam zastosować (pistolet do piaskowania czy pisakarnię całą). Mam mały kompresor do 8 bar i wydolnością 250l/m (co takich wiele w sklepach). Niektórzy mówią że zrobić piaskarkę a niektórzy iż kupić taki za 50-70 PLN i po woli w ciągu dnia to i ramę i koła wypiaskuję. Oczywiście można kupić za 2000 PLN kompresor cudeńko i piaskarkę za 2000 PLN i w ogule drogo wyjdzie. Można zawieść do zakładu ale po co jak można samemu i więcej satysfakcji ;-)))
Co myślicie o takiej piaskarce za kilka złotych a może ktoś ma własne pomysły - słyszałem że możan zrobić ze starej butli gazowej tylko jak ?????
Pozdrawiam --

Marcin Kasprzyk agrupa_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

witam.

Mam taki najbardziej syfiasty pistolecik do piaskowania. Jakieś drobne
elementy piaskowałem i dawało radę :)
jak masz cierpliwość to kupuj i piaskuj :)

--
Pozdr.
Marcin vel Marcinek

HONDACX hondacx_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

Marcin Kasprzyknapisal

Mam taki najbardziej syfiasty pistolecik do piaskowania. Jakieś drobne
elementy piaskowałem i dawało radę :)
jak masz cierpliwość to kupuj i piaskuj :)

A może coś więcej, bo to jakoś enigmatycznie zabrzmiało i dlaczego syfiasty - co się działo i jak Ci to szło ?
Można jaśniej ???????
Bo jakoś strasznie się ciemno zrobiło !!!!

Arni arni.WYWAL_USUN_TO_@_USUN_TO_WYTNIJ.motocykle.org

HONDACX pisze:
[...]

takim pistolecikiem próbowałem wypiaskowac fitr powietrza od samochodu. Nie był mocno zardzewiały. Poszła kupa piachu (kupowanego do piaskarek własnie) a efekt mizerniutki. tym pistolecikiem mozna sobie szkiełko matowac a nie czyscic blache. Probowalem tez na starej aluminiowej feldze, efekt podobny. Wyszlo ze szybciej jest papierem sciernym a najlepiej wychodzi opalanie palnikiem na butle gazową.
Ewentualnie piaskowanie na prawdziej piaskarni (zlecone lub zrobionej samemu) tylko trzeba uwazac zeby z gruboscią piasku nie przesadzic

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

maverik cz3rwony_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Użytkownik "HONDACX" <hondacx_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
?????

bez kompresora srubowego albo dobrego tlokowego zapomnij o piaskowaniu, tu
jest potrzebne stale cisnienie ok 5 bar i kosmiczna wydajnosc, mam
piaskarke, mam pistolet ale na moich 2ch kompresorach 100 L taniej wychodzi
oddac do piaskarni,
pozdr.

senekkorzenna senek_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_autograf.pl

HONDACXnapisal

[...]
;-)))
Co myślicie o takiej piaskarce za kilka złotych a może ktoś ma własne
pomysły - słyszałem że możan zrobić ze starej butli gazowej tylko jak ?????
Pozdrawiam

Myślę że czekasz na taką informacje:jak Ty to kalkulujesz ,pistolet,suchy piasek pomieszczenie i prąd ?przecież za parę zł.wypiaskują Ci to profesjonalnie.Oni robią to w pomieszczeniach zamkniętych i naprawdę dokładnie
a Ty jak masz zdolności lakiernicze to tylko to pomaluj.

HONDACX hondacx_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

Ale jak to sam zrobię to będę mógł się pochwalić iż sam to zrobiłem i może nawet coś porobię przy autku.

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

HONDACX pisze:

Co myślicie o takiej piaskarceza kilka złotych

Mam pistolecik do piaskowania z Allegro za ok. 60 pln. Moj maly kompresorek byl za slaby ale juz kompresor u kumpla w lakierni (V2, zbiornik 250 litrow, 11 bar) dawal rade i za pomoca tegoz pistoleciku wypiaskowalem caly silnik w GSX i kilka innych detali. Do aluminium uzywam bardzo drobnego piasku kwarcowego kupowanego w markecie budowlanym ale juz most napedowy w Bronko piaskowalismy piaskiem z piaskownicy przesianym przez sitko. I tez dalo rade. Ten sam pistolecik wypiaskowal rame i kupe klamotow od Intrudera. Jedyne co musialem dorobic to nowe koncowki pistoletu bo te oryginalne byly ze zbyt miekkiego metalu i zuzywaly sie zbyt szybko. Ale poniewaz tokarke posiadam to nie bylo problemu. Teraz zdobylem wiekszy kompresor - 60 litrow i ok 9 bar, sprezarka V2. Z jego pomoca piaskuje sobie rozne drobne elementy z aluminum i stali i nie ma wiekszego problemu z wydajnoscia, zwlaszcza ze dostajacy sie wszedzie piasek i tak wymaga robienia czestych przerw na wydobycie go z oczu i uszu. Komory do piaskowania nie posiadam, jedyne udogodnienie jakie czasem stosuje to karton po TV w ktorym piaskuje niektore czesci.

Harley FXR-Custom Evolution 80 cui
+ GSX (666 Project) na wydaniu

Mystik mystik_USUN_TO_@_USUN_TO_PROTECTIONpo.onet.pl

Czesc

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:flgj5p$osa$1news.wp.pl...

Co myślicie o takiej piaskarceza kilka złotych

Mam pistolecik do piaskowania z Allegro za ok. 60 pln.....

Taaaaa. Do tego tylko jeszcze "tylko" musi kupic kompresor V2 i tokarke. A wszystko za kilka zlotych :).

pozdr.
Mystik

Mystik pisze:

Taaaaa. Do tego tylko jeszcze "tylko" musi kupic kompresor V2

Nie kupilem a dostalem w prezencie :) Zreszta zawsze mozna znalezc znajomego ktory dysponuje jakims kompresorem.

i tokarke.

Mam w firmie to korzystam :) Taka koncowke dowolny tokarz wytoczy za przyslowiowa flaszke albo nawet dwa browary.
A wszystko za kilka zlotych :).

No w moim przypadku darmo :)

Wieca wieca_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Kuczu napisał(a) :
HONDACX pisze:
[...]

A ja mam końcówkę do piaskowania na mokro karcherem. Co prawda jeszcze nie
wiem jak działa bo nie używałem, ale jest to chyba najtańsze i najczystrze
rozwiązanie.

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli

Wieca pisze:

A ja mam końcówkę do piaskowania na mokro karcherem. Co prawda jeszcze nie wiem jak działa bo nie używałem, ale jest to chyba najtańsze i najczystrze rozwiązanie.

Wypiaskuj tym maly element trzymajac go w rece. Powodzenia :)

Kuczu napisał(a) :
Wieca pisze:
[...]

A ty piaskujesz małe elementy trzymając je w ręce ?

Poza tym dysponuję także imadłem. do małych elemntów się nada.

Pozdr
Wieca

Wieca pisze:

A ty piaskujesz małe elementy trzymając je w ręce ?

Tak, w grubej rekawicy. Inaczej sie nie da. W malej kabinie do piaskowania jest siatka na ktorej mozna polozyc detale, ja kabiny nie mam i piaskuje w reku. Strumien piasku z pistoletu jest na tyle waski i precyzyjny ze krzywdy sobie nie robie :)

Poza tym dysponuję także imadłem. do małych elemntów się nada.

Wlozyc cos w imadlo i piaskowac ? Powodzenia w sprzataniu blizszych i dalszych okolic imadla po takim zabiegu :)

Kuczu napisał(a) :
Wieca pisze:
[...]

No to pisz że ty masz pistolecik do piaskowanka, a nie pistolet.

Poza tym dysponuję także imadłem. do małych elemntów się nada.
Wlozyc cos w imadlo i piaskowac ? Powodzenia w sprzataniu blizszych i
dalszych okolic imadla po takim zabiegu :)

Czemu ? Wystawiam to na podwórko i chuj. Z resztą inaczej sobie nie
wyobrażam piaskowania na mokro.

Drutek drutek2_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Kuczu pisze:
Komory do piaskowania nie posiadam, jedyne udogodnienie jakie czasem stosuje to karton po TV w ktorym piaskuje niektore czesci.

Potwierdzam. Ten patent sie sprawdza.

DrUtek

--
burgman 250, 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; fjr; Złoty Felkowski Braincap'07

Drutek napisał(a) :
Kuczu pisze:
Komory do piaskowania nie posiadam, jedyne udogodnienie jakie czasem
stosuje to karton po TV w ktorym piaskuje niektore czesci.
Potwierdzam. Ten patent sie sprawdza.

Sprawdza się też świetnie jako komora lakiernicza.

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli

POLECAMY

NAJNOWSZE