LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

chopper king łoś 50 29

2014/07/24 15:01

Remont kx125 problem 1

2014/07/30 07:58

Olej w głowicy 0

1 Konspirator 17

2 Kuczu 16

4 AZ 11

5 Tmek 11

nr VIN motocykla KX250

Tomek W wilkxt_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Witam

Próbuje ustalic rok produkcji motocykla kawasaki KX250, jednak nie ma on na
ramie wybitego pełnego numeru VIN, numer jaki sie na nim znajduje to
KX250K-002363. Czy w motocyklach crossowych nierejestrowalnych jest inny
format oznaczenia ramy niż VIN?

Tomek Wilczak
Hard Enduro/motocross

Roman Niewiarowski newrom_USUN_TO_@_USUN_TO_spamcop.com

Dnia 30.07.2007 Tomek W <wilkxt_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał/a:
Witam

Czesc

ramie wybitego pełnego numeru VIN, numer jaki sie na nim znajduje to
KX250K-002363.

No i wszystko, dzwonisz do dilera kawasaki i prosisz o sprawdzenie rocznika
na podstawie nr ramy.
Mozesz tez sprobowac na www.buykawasaki.com
Jesli chcialbys sprawdzic na jakiejs stronie do sprawdzania vinow
to chyba zaden VIN motocyklowy wg tych stron nie byl poprawny.

Sprint ST 955i 2000r - sprzedam? Info na priv
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

[...]

znalazłem na stronie, która podałeś wyszukiwarke do VIN/HIN, HIN to 12
cyfrowy numer i taki jest moj, jednak wyszukiwarka nic nie znajduje, wiec
pozostal diler.

pozdrawiam

www.buykawasaki.com - moze Ci sie uda.

[...]

włąsnie na tej stronie wypisuje ze nie ma takiego numeru w bazie

pozdrawiam
Tomek Wilczak
Hard Enduro/motocross

kawasakikx125 stach48_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_interia.pl

Tomek Wnapisal

[...]

Witam.. Oto adres gdzie są podane  symbole i roczniki ramy. Ważna jest tylko pierwsza liczba po pojemnosci silnika.. Np: KX125E-003435 to ważna jest w tym przypadku litera E i to ona oznacza rocznik. Tytaj tabela roczników http://shop.wemoto.com/index.dyn?flag=17&make=Kawasaki  --

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY

.