LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Patent na stopke boczna? 15

2014/09/01 09:19

enduro dla kobiety 10

2014/08/29 09:10

ubranie ogrzewane 10

2014/08/30 09:59

Witam się. 9

2014/08/31 05:53

Chłodnica Derbi 5

1 AZ 7

2 Marcin N 3

3 WOJO 2

4 sebolwg 1

5 Magic 1

motobazar Warszawa

Wieslaw jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu

Witam,

Czy ktos wie kiedy bedzie jakis motobazar w Warszawie?

Pozdrawiam

Wieslaw

Tomek tomek_USUN_TO_@_USUN_TO_autko.pl

Wieslaw napisał(a):
Witam,

Czy ktos wie kiedy bedzie jakis motobazar w Warszawie?

Pozdrawiam

Wieslaw

Dopiero co było :-P

"Mototarg najblizszy: niedziela 18 lutego 2007 - info od organizatora."

--
Tomek
Virago 535'93

Wieslaw napisał(a):
> [...]
>
> Wieslaw

Dopiero co było :-P

"Mototarg najblizszy: niedziela 18 lutego 2007 - info od organizatora."

Dziekuje za odpowiedz. Cholera mnie bierze, kiedy mysle o tym ile jeszcze do
wiosny. Wyszalec sie nie mozna, trzeba siedziec na tylku a ja to tak chetnie
wrzucilbym migacz w prawo, tam w miejscu gdzie na wylotowce w Wawy skreca sie
na Lublin.

Pozdrawiam

Wieslaw

--
Tomek
Virago 535'93

wazny kudlaty82_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.fm

[...]

Oj nienarzekaj, wyjzyj za okno nie jest zle, dla chcacego nic trudnego :)

Pozdrawiam
-- -
Wazny
www.iem.pw.edu.pl/~waznyt

> [...]

> na Lublin.

Oj nienarzekaj, wyjzyj za okno nie jest zle, dla chcacego nic trudnego :).

Tak, ale jak wyjde z pracy bedzie juz ciemno. A w weekend ma padac.

Wieslaw

Pozdrawiam
-- -
Wazny
www.iem.pw.edu.pl/~waznyt

wazny kudlaty82_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.fm

Tak, ale jak wyjde z pracy bedzie juz ciemno. A w weekend ma padac.

A jesli tak, to Przepraszam :))

Pozdrawiam
-- -
Wazny
www.iem.pw.edu.pl/~waznyt

masti gone_USUN_TO_@_USUN_TO_to.hell

Dnia pięknego 2007-01-09 o 11:43:23 osobnik zwany
jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu wystukał:

> Oj nienarzekaj, wyjzyj za okno nie jest zle, dla chcacego
> nic trudnego :).

Tak, ale jak wyjde z pracy bedzie juz ciemno. A w weekend ma
padac.

bo to jest zemsta układu, pada tylko w weekendy :(

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)

cpt. Nemo cpt__nemo_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik <jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu> napisał w wiadomości

Tak, ale jak wyjde z pracy bedzie juz ciemno.

No wlasnie.
Przypomnialo mi sie.
Tez kiedys wsiadlem jak bylo ciemno, i nagle zrobilo sie widno. Wtedy
wlasnie pierwszy raz odkrylem ze moje moto ma reflektor.
Boze , jaka to pozyteczna rzecz taki reflektor, poszukaj, moze w Twoim
tez ktos kiedys cos podobnego zamontowal ?

pozdrawiam, leszek

> [...]

Boze , jaka to pozyteczna rzecz taki reflektor, poszukaj, moze w Twoim
tez ktos kiedys cos podobnego zamontowal ?

Zamontowal. Mam juz zaliczone kilka nocnych przelotow Rzeszow-Warszawa,
Kolobrzeg-Warszawa.

Ale widze ze robi sie wiosna!

Wieslaw

pozdrawiam, leszek

Terror terror_pl_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Dnia 09-01-2007 o 17:49:52 cpt. Nemo <cpt__nemo_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

za słabo świeci, zeby podrózować z rozsądnymi prędkościami, oczywiście po  niemieckich autostradach

Terror | B12
GG: 52182 | mailto: http://cerbermail.com/?pYKgNBpcAm
Archiwum: www.news.riders.pl | FAQ: http://tinyurl.com/8qpev

POLECAMY