LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

pomoc 3

2014/11/22 16:44

Gas Box Aprilia rs 125 2

2014/11/21 22:22

Okleiny 1

2 masti 6

5 AZ 4

kaski nolan - dlaczego nikt ich nie kupuje?

K.M.C. kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl

moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

pozdro
--
Krzysiek K.M.C Płock
"Każdy kiedyś umrze, ale nie każdy przecież żył"

Łukasz Jersak eujot_USUN_TO_@_USUN_TO_o[dwa].pl

On 2006-09-30 14:58:14 +0200, "K.M.C." <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

Bo Shoei lepszy? :-)

--
Łukasz Jersak

MZ ETZ 250

Sky Walker 13thefriday_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Użytkownik "K.M.C." <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisał
moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

bo mamy wielu Rossi :)

James tomciodmc_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAMpoczta.onet.pl

"K.M.C." wrote...
moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu
alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie
kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

Bo w PL sa dziwne zwyczaje ;)
Z tego samego powodu R1 sie tak dobrze sprzedaje, a z Hondy jaja sobie duzo
ludzi robi.
Na marginesie dodam ze mam Nolana :)

James
CBR F3 + DeLorean ;)

fv fake_USUN_TO_@_USUN_TO_cybax.com

James wrote:
Bo w PL sa dziwne zwyczaje ;)
Z tego samego powodu R1 sie tak dobrze sprzedaje, a z Hondy jaja sobie duzo
ludzi robi.

Można coś więcej o tej Hondzie i R1?

Na marginesie dodam ze mam Nolana :)

Ja niestety HJC, ale przynajmniej nie Shoei :>

--
fv

Nikanor nikanor.WYTNIJ_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

fv <fake_USUN_TO_@_USUN_TO_cybax.com> napisał(a):
Ja niestety HJC, ale przynajmniej nie Shoei :>

Dlaczego "przynajmniej nie Shoei"? Mam N101 i Syncroteca II. Nolana zakładam
już tylko jak w shuji wypiorę wykładzinę. Cięższy, głośniejszy, wentylacja do
dupy. Może dlatego ludzie nie kupują?

P.S. W N102 chyba wyposażyli w Wawie Policję. Więc ktoś jednak kupuje :)

Nikanor
DL650

Nikanor wrote:
fv <fake_USUN_TO_@_USUN_TO_cybax.com> napisał(a):
Ja niestety HJC, ale przynajmniej nie Shoei :>
Dlaczego "przynajmniej nie Shoei"?

Aj, źle się wyraziłem. Hymn pochwalny był na temat Nolana i tak sobie
zażartowałem niewinnie, że niby Shoei gorszy czy coś.

Nie wiem co sądzić o marce Nolan. Jakąś taką ma łagodno brzmiącą nazwę.
Kojarzy mi się też (irracjonalnie) z niską jakością, to pewnie szara cieć
czarnego piaru mnie omotała...

--
fv

Świdr masw_USUN_TO_@_USUN_TO_wirtualna.polska

moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

Nie nadużywaj kwantyfikatorów ogólnych, ja i moja nieżona mamy po Nolanie nie nie "nikt" ;-)

pzdr
świdr

de Fresz defresz_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAMgazeta.pl

On 2006-09-30 14:58:14 +0200, "K.M.C." <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

Kraza opinie o sredniej jakosci ich produktow, a cena (katalogowo) calkiem niemala. Wystarczy dolozyc ze 4-5 stowek (a moze i mniej) i mozna kupic Shoei lub Arai - a to jednak zdecydowanie wyzsza liga. A skad wiesz, ze na Allegro nikt ich nie kupuje?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

On 2006-10-01 23:23:00 +0200, "K.M.C." <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

[...]

Za tyle to IMHO warto. Za katalogowa 1200 - zdecydowanie nie. W tym budzecie warto tez spojzec na Airoh'a SV55 - blenda to jednak genialny wynalazek. O rozwiazaniu Nolana slyszalem juz od kilku osob niezbyt pochlebne opinie - przy wiekszych predkosciach bzyczy, buczy i wibruje.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

On 2006-10-01 23:23:00 +0200, "K.M.C." <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

[...]

linka zapomnialem
http://www.uhma-bike.pl/akcesoria_szczegoly.php?id=11589

--

de Fresz defresz.WYTNIJ_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

K.M.C. <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> wynalazek.

czytalem, tylko, pisli tez ze wlasnie glosny bardzo. Piekny jest jego

Eeeee, no za ta kase to ja nie mam watpliwosci - zaden Airoh tylko Shoei albo Schuberth. BTW ten
pierwszy wlasnie wypuscil nastepce Syncrotec'a za podobna kase.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

Sławek slawek_xj.WYTNIJ_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

[...]

Witam.

Nie wiem co to znaczy NIKT? Kto takie badania przeprowadził? Ty??
Ja posiadam Nolana N100 oraz drugiego N30 i uwazam je (wbrew roznym
niejednokrotnie glupim i zaslyszanym "gdziestam") opinia za bardzo dobre!
Przejezdzilem w nich wiele godzin w roznych porach roku i na roznych sprzetach
i nie zaobserwowalem w nich jakis szczegolnych wad co by w innych markach nie
wystepowaly.

Pozdro.

--
Slawek
xj600s

K.M.C. kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl

Sławek napisał(a):
K.M.C. <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisał(a): Witam.

rowniez

Nie wiem co to znaczy NIKT? Kto takie badania przeprowadził? Ty??

tak ja, to akurat nie wymaga wielkiej filozofii, wpisacnolan i posortowac pod wzgledem ilosci ofert..... oczywiscie caly czas pisze o alledrogo

--

MaciekS maciej.sztyk_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

K.M.C. napisał(a):
[...]

eee... ja mam juz drugiego nolana, jestem zniego (n84) bardzo zadowolony tak jak i z poprzedniego (n81) w ktorym mialem dzwona, przyszlifowalem bokiem glowy o asfalt i wyszedlem bez szwanku, wg mnie dobre kaski

MaciekS
vtr

Boleslaw Maliszewski b.maliszewski_wytnijto_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.fm

....ja mam Nolana N61 i nie narzekam. Jakosciowo bez zarzutu - a mocno go
eksploatuje....

--
Boleslaw Maliszewski
SevenFifty

cybersan@gmail.com cybersan_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

jak spotkalem na Ursynowie policyjne BMW i policyjne Diversion, to obaj
kierownicy mieli po Nolanie.

CyberSan z czarnym XR1000 :)

wojtekp50 wojtekp50_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

K.M.C.napisal

[...]

Ja mam X601 i jestem z niego bardzo zadowolony. Pokażcie mi kask za niecałe 1300 zł. o takiej jakości. Ma bardzo miłą w dotyku, bardzo wygodną, antyalergiczną, wyjmowaną wyściółkę. M. waży 1420g, jet do niego pokrowiec, nosek, zasłona na brodę, i podwójna szyba pin-lock, nigdy mi nie zaparowała. Ma najwygodniejsze zapięcie jakie kiedykolwiek widziałem, no może Uwex boss ma lepsze, ale kwestia gustu. Jest dość cichy i nigdy nie miałem problemów z aerodynamiką nawet przy 250 km/h. Wentylacja jest ok.

wojtekp50 napisał(a):

[...]

ożeszwmordejeża wehikuł czasu :-O
  skąd, żeś to wygrzebał ;-)

Krzysiek

Lipszy baskerville75_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Użytkownik "K.M.C." <kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisał w wiadomości
wojtekp50 napisał(a):

ożeszwmordejeża wehikuł czasu :-O
 skąd, żeś to wygrzebał ;-)

sie mowi: " nie wykopuj tropow"

--
Lipszy
K.M. Gryf

<92natalkak_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com>

92natalkak_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com
92.ilona_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com
92martyna_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com
Użytkownik "wojtekp50" <wojtekp50_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
K.M.C.napisal

[...]

sebalam seba007_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_op.pl

może
cena
tych
kasków
jest
za
droga
tak
nawiasem
ja
mam
kask
firmy
nolan
stwierdzam
że

bardzo
bobre
kaski
twarde
kaski

Arni arni_USUN_TO_@_USUN_TO_no.spam

sebalam pisze:
może
cena
tych
kasków
jest
za
droga

po
jaką
cholere
odpowiadasz
na
maila
wrzesnia
2006
roku
matole
?

--

delimiter jest zjebany

no własnie, moze to ktos w koncu wyłączyc?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

sebalam seba007_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_op.pl

Arninapisal

wypraszam
sobie
nie
matole
po
prostu
nie
spojrzałem
na
datę
ostatniej
odpowiedzi

Arni arni_USUN_TO_@_USUN_TO_no.spam

sebalam pisze:
Arninapisal

wypraszam
sobie
nie
matole
po
prostu
nie
spojrzałem
na
datę
ostatniej
odpowiedzi

mhm, a takie formatowanie to uwazasz tez nie jest nienormalne?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

Arni pisze:

mhm, a takie formatowanie to uwazasz tez nie jest nienormalne?

Pani na lekcjach nie zwrocila mu uwagi na roznice miedzy enterem a spacja. Stad taka forma a nie inna.

Harley Davidson FXR-C

Kuczu pisze:
Arni pisze:

mhm, a takie formatowanie to uwazasz tez nie jest nienormalne?

Pani na lekcjach nie zwrocila mu uwagi na roznice miedzy enterem a spacja. Stad taka forma a nie inna.

o kurcze, nie wpadłem na to :)
Aczkolwiek pani od polskiego dała ciała jesli on nie zauwazył ze cos jest nie tak :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Hinek hinek_USUN_TO_@_USUN_TO_autograf.pl.invalid

Użytkownik "sebalam" <seba007_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_op.pl> napisał

twarde
kaski

W Twoim wypadku kask jest zbedny. To ze masz go na co
zalozyc, nie znaczy oznacza ze jest co chronic.

--
Hinek
Deauville i inne..

[]v[]artec mb2_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

sebalam pisze:
stwierdzam
że

bardzo
bobre
kaski
twarde
kaski

Wiesław też tak twierdził. Są to statystycznie najczęściej pozostawiane kaski na bankomatach. Dlatego nikt ich nie kupuje.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: GSF 600S '00

POLECAMY