LOGOWANIE | REJESTRACJA

jakie ciuchy i buty na crossa?

quorek quorek_USUN_TO_@_USUN_TO_mati.com

Szukam stroju na crossa. Bardzo prosze o porade co wybrac. Podobaja mi sie
buty serii Alpinestars tech 10. czy warto je zakupic?

kamerdol papim_USUN_TO_@_USUN_TO_FUCKSPAM.o2.pl

Użytkownik "quorek" <quorek_USUN_TO_@_USUN_TO_mati.com> napisał w wiadomości
Szukam stroju na crossa. Bardzo prosze o porade co wybrac. Podobaja mi sie
buty serii Alpinestars tech 10. czy warto je zakupic?

Bo ja wiem, nie są zbyt ładne jak dla mnie... Warto kupić SIDI Crossfire bo
są bardzo estetyczne...

--
Pozdrowienia
Kamil

Marek B redywywalto_USUN_TO_@_USUN_TO_noe.net.pl

Witam

quorek pisze:
Szukam stroju na crossa. Bardzo prosze o porade co wybrac. Podobaja mi sie buty serii Alpinestars tech 10. czy warto je zakupic?
To dobre buty jednak wyglądem bym się nie sugerował jeżeli chodzi o obuwie tylko trwałością i wodoszczelnością.
Latałem w t10 ale kolano się przekręciło bo porządnych ochraniaczy na kolana nie zakupiłem więc lepiej wydać parę stówek mniej na buty i zakupić Asteriski na kolana.

Marek
crf250x

Magic maciejsajeckiCIACHO_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Answer Racing oraz 661, dobre i przystępne cenowo. Np. tu - www.motorista.pl

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

Kamil Nowak 'Amil' kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl

Magic napisał(a):

Answer Racing oraz 661, dobre i przystępne cenowo.

661 to porazka jakosciowa. Najdrozszy model rekawiczek rozpadl mi sie po pierwszym wyjezdzie w teren. Zbroja juz lepiej, ale tez nie wroze jej dlugiej kariery (tez najdrozszy model).

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dżapanis
Krakuf - Elyta Gróp

Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):
Magic napisał(a):

Answer Racing oraz 661, dobre i przystępne cenowo.

661 to porazka jakosciowa. Najdrozszy model rekawiczek rozpadl mi sie po pierwszym wyjezdzie w teren.

O rany, coś Ty tam wyprawiał ? :)

Zbroja juz lepiej, ale tez nie wroze jej dlugiej kariery (tez najdrozszy model).

Hmmmm ...

--

Rafał Tomaszewski srafi_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
 Zbroja juz lepiej, ale tez nie wroze jej
dlugiej kariery (tez najdrozszy model).

mam taką i nie bardzo wiem jak można to zniszczyć, chyba szkoda by było
zdrowia.

ja w swojej już śliwki z drzewa strząsałem i wygląda Like New:)

pozdrawiam
rafał
450exc

Blondyn blondyn.crew_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

Najdrozszy model rekawiczek rozpadl mi sie po
pierwszym wyjezdzie w teren. Zbroja (tez najdrozszy model).

Snob!

:P

--
Blondyn