LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Którego crossa wybrać ?? 5

2014/10/29 14:48

"chicken strips" na oponach 3

2014/10/26 21:05

Elektryka w GPZ 600R Ninja 2

2014/10/27 19:24

Na dobry początek 2

2014/10/29 15:06

Cichy kask 0

1 KillJohn 15

2 snoopek 11

3 Arni 10

4 Kuczu 8

jak sprawdzić rok produkcji suzi - hi lfe

K.M.C. kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl

Witam, poraz n-ty,
ponieważ jestem młotem z niemieckiego a patrze tępo w niemiecki DR i staram sie ustalić rok produkcji mojej suzi. Ustaliłem datę pierwszej rekestracji na 93 rok, ale w pozycji 6. opisanej jako "datum zu K" mam wpisany rok 1987 i pytam o co chodzi? Która pozycja w DR to rok produkcji, mam oba I i II.
BTW może ktoś po VIN-ie może to sprawdzić to podam.

Krzysiek
GSXF

boogie cmarchel_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

K.M.C. napisał(a):
[...]

poszukaj w internecie serwisówki do twojego moto - gdybym byl toba to
zaczal bym od przejzenia bazy linkow ze strony http://www.riders.pl

W serwisowce bedziesz mial dokladny opis numerow umieszczonych na ramie
/ silniku.

boogie

marc_in bitmr_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

K.M.C. napisał(a):

[...]

W punkcie K masz numer homologacji, pod poz. (6) masz date tejze. Nie ma ona nic wspolnego z data produkcji. Sprobuj wg VIN, rok prod. 93 powinien miec na 10 miejscu literke "P". Ale nie wszyscy producenci stosuja kodowanie roku produkcji.

marc_in
fjoterka

Roman Niewiarowski newrom_USUN_TO_@_USUN_TO_spamcop.com

Dnia 06.12.2006 marc_in <bitmr_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał/a:

ona nic wspolnego z data produkcji. Sprobuj wg VIN, rok prod. 93
powinien miec na 10 miejscu literke "P". Ale nie wszyscy producenci

A jak wszystko zawiedzie (wlacznie z przekopywaniem sie przez setke emili na
preclu i milion stron zaproponowanych przez gugla) warto zadzwonic do
ASO/dilera i grzecznie poprosic o sprawdzenie.

Transalp XL600v - sprzedam. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M282167
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY