LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

XVI Zlot Pierników 2015 2

2014/12/16 04:17

Pierwszy motor 1

2014/12/14 19:57

ktm 380 1

2014/12/14 22:37

honda cr125/ honda crf250 0

1 Magic 6

2 masti 3

3 Arni 3

4 Zapek 3

5 johnny 3

data ważności prawa jazdy

damazy.kowalski_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Witam !!
Zauważyłem niedawno w moim prawku, że kończy mi się termin ważności
na A i B w 2010 roku. Co to oznacza? Wymianę prawka na nowe czy może
coś
innego? Pozdrawiam

Artur M. Piwko pipene-news_USUN_TO_@_USUN_TO_pu.kielce.pl

In the darkest hour on Mon, 17 Sep 2007 04:41:27 -0700,
damazy.kowalski_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl <damazy.kowalski_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> screamed:
Zauważyłem niedawno w moim prawku, że kończy mi się termin ważności
na A i B w 2010 roku. Co to oznacza? Wymianę prawka na nowe czy może
coś
innego? Pozdrawiam

Wymianę dokumentu. To data ważności dokumentu, nie uprawnień.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
[ 14:41:51 user up 11467 days,  2:36,  1 user, load average: 0.30, 0.38, 0.54 ]

          Esc key to reboot Universe, or any other key to continue...

masti gone_USUN_TO_@_USUN_TO_to.hell

Dnia pięknego 2007-09-17 o 13:41:27 osobnik zwany damazy.kowalski_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl
wystukał:

[...]

mówisz o rubryce 4b (data ważności prawa jazdy)? wtedy wymiana dokumentu
czy może o rubryce 11 (Data ważności uprawnień) ?

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)

damazy.kowalski_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

On 17 Wrz, 14:34, "masti" <g..._USUN_TO_@_USUN_TO_to.hell> wrote:
Dnia pięknego 2007-09-17 o 13:41:27 osobnik zwany damazy.kowal..._USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl
wystukał:

> [...]

mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)
"- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!."

w 4b i w 11 mam tą samą datę czyli 2010rok.

gonzik bi_ker_76-onet_USUN_TO_@_USUN_TO_yahoo.com

On Sep 18, 9:55 am, damazy.kowal..._USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl wrote:

w 4b i w 11 mam tą samą datę czyli 2010rok.- Hide quoted text -

Jak na moj gust 11 oznacza waznosc uprawnien. Ale najlepszejszym
bedzie zadzwonic do uroczych pan z UK.

Pozdrav,
Gonzik.

nowaczek087 nowaczek087_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

gonziknapisal

[...]

wiadomo cos moze na w/w wymieniony temat bo mam ten sam problem?

Koczis xj600sk21_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

[...]

Witaj.

Ja mam do czerwca :( i z tego co sie zaslyszalem to trzeba zrobic nowe
badania(takie jak podczas kursu na prawko) i z tym papierkiem do WK i tam
wypelniasz pisemko czemu chcesz wymienic dokument. Skladasz oba papierki plus
fotka i czekasz na nowe prawko. Potem oczywiscie jakas kasa na znaczki i na
kolejne 10 lat z glowy, chyba ze lekarz napisze, ze bezterminowe :)

Tak slyszalem, ale moze sie myle. Za jakies 2 miesiace sie za to zabieram to dam
znac, chyba ze Ktos tu wczesniej napisze(na co po cichu licze).

Pozdrawiam
Koczis
R1

nowaczek087 nowaczek087_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

Koczisnapisal

[...]

takie badania jak na początku? czyli w medycynie pracy czy jak?

Koczis xj600sk21_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

takie badania jak na początku? czyli w medycynie pracy czy jak?

Mi badali wzrok i sluch, ale gdzie to teraz zrobic to nie wiem, chyba podepne
sie pod jakas grupe nowych kursantow :) lub do lekarza co wydaje zaswiadczenia
dla zawodowych kierowcow.

Pozdr
Koczis
R1

[...]

Znalazlem takie cos, fajnie opisane co i jak:

http://prawo-jazdy.zwolnienielekarskie.pl/Bezterminowe

Pozdr
Koczis
R1