LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

XVI Zlot Pierników 2015 2

2014/12/16 04:17

2014/12/15 08:43

2014/12/15 09:43

A ilu bezdomnych,
Ilu zapomnianych,
Dla których święta,
To wspomnień
Bolesne rany...

Na Święta Bożego Narodzenia
i Nowy rok 2011
składam najserdeczniejsze życzenia:
Niech Boża Dziecina znajdzie w każdym z nas
serce oczekujące, spragnione Jego Obecności.
Niech obdarza pokojem, miłością, radością i
nadzieją nasze serca. Niech obdarza zdrowiem
i dodaje sił w chwilach trudnych.

Pamiętajmy o tych którzy zginęli 8 lat temu
w Ździarce k.Czerwińska pod kołami Liaza

Jakub Dzik        DZiKU
Agnieszka Suszek  Jagienka
Emilia Gierczak   Iguana

A szczególnie ciepłe życzenia kieruję do :
- ks.Krzysztofa Masiulanis proboszcza parafii Sobowidz;
- fundacji z Dzierżoniowa;
- prowadzących i bywalców pubu 2 koła z ul.Tunelowej w Warszawie;
- przyjaciól, koleżanek, kolegów, motocyklistów z Polski i zagranicy;

Od serca mojego chciałbym szczególnie gorącymi
życzeniami obdarzyć panią Sabinę Suszek z rodziną
i panią Dorotę Gierczak i jej bliskich.

Bardzo dziękuję za pamięć i wiele życzeń które otrzymuję od kolegów
i znajomych Kuby Dzika.

Mama Kuby Dzika
Danuta Siadaczka

Kot Kuby Czaruś ma już 13 lat i u obecnych właścicieli cieszy się dobrym
zdrowiem, za co im serdecznie dziękuję.

dianicho diana.sapryk_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_gmail.com

Witam serdecznie,

Nie wiem czy już wiadomość dotarła do wszystkich Państwa - p.Danuta Siadaczka-Dzik (mama Kuby Dzika) nie żyje.
Zmarła w zeszłym tygodniu, w wieku 70lat.

Wiem, że od wielu lat kontaktowała się z Państwem za pomocą tego forum, pamiętała o Was w modlitwie, wobec czego jak tylko dowiedziałam się o jej śmierci - poszukałam grupy by napisać.

Módlmy się o spokój jej duszy. Nareszcie zazna spokoju - przebywając w niebie ze swoim ukochanym synem Kubusiem.

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY

.