LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

brembo w Longjia 5

2014/07/30 16:40

Remont kx125 problem 3

1 Kuczu 17

2 Konspirator 17

4 masti 11

5 AZ 11

Wypadek na wjeździe do Łodzi od strykowa

przemyslawkoper_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Jak w temacie właśnie wracam z Łodzi i trafiłem na wypadek motocykl
vs .... nie wiem co kupa glin zdjęcia itp ale nie o to chodzi pytanie
czy ktoś wie jak tam czy wszyscy ok czy komuś się coś stało, może ktoś
coś więcej wie mam nadzieje że wszystko ok.

Domino, Otwock. zabojcakretow_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Użytkownik napisal:
[...]

Motocykl na szczescie caly, nowa R1. Podnozek prawy sie zlamal tylko.

--
Pozdrawiam, Dominik.
m900

Arni arni.wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_motocykle.org

tak kurwa, podnózek sie złamał....

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

D@rek lancia_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

http://www.lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/914672.html

pzdr.Darek :-(
vt 750 & gsx 600f
ziemia obiecana ( ta od Reymonta )

solo rousbat_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.eu

D_USUN_TO_@_USUN_TO_rek pisze:
http://www.lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/914672.html

Tak sie zastanawiam co to za model Hondy CBL 1000? moze ktos taki zna?

Solo

cynoberek jozwik7_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_o2.pl

a co w tym wszystkim zmienia przekłamanie literowe autora nawet jeśli wynika z jego ignorancji??????????

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

solo pisze:

Tak sie zastanawiam co to za model Hondy CBL 1000?

To taki model motolu Hondy.

Harley Davidson FXR-C

POLECAMY

NAJNOWSZE