LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Prądnica w Motorynce 22

2014/08/25 14:02

CBR 900 SC33 7

2014/08/24 18:16

enduro dla kobiety 6

2014/08/29 09:10

ubranie ogrzewane 5

1 AZ 17

2 Kuczu 15

3 Johnny 11

5 Magic 10

[?] Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać

kowal mkowalski.usun_USUN_TO_@_USUN_TO_skrzynka.getin.pl

Witam,

Noszę się z zamiarem kupna jakiegoś jednośladu, którym dojeżdżałbym do roboty
(9 km po mieście) do 50 cm3. Najlepiej żeby był w miarę tani i się nie psuł. I
chociaż pewnie tani skuter nie jest dobry, a dobry skuter nie jest tani, to
pomóżcie mi coś wybrać w przedziale cenowym do 3 kpln. Skuter na pewno nie
służyłby mi do ścigania się, ani do żadnych sportów ekstremalnych, więc nie
musi mieć żadnych bajerów, może to być zwykły, najprostszy model, wystarczy
żeby dał się rozpędzić po asfalcie do 50 - 60 kmh. W internecie znalazłem
skuter Colliber marki Kingway za przystępną cenę (2200 pln), który na oko by
mi wystarczył, ale czytałem, że jest on mocno awaryjny i często się psuje.
Może ktoś miał do czynienia z marką Kingway?
Myślałem też nad zamontowaniem silniczka spalinowego do roweru, który jest
dużo tańszy od skutera, który w sklepie kosztuje 1000 zł ale wydaje mi się że
słabo spisywałby się w warunkach deszczowo - zimowych, ponieważ rolka
napędzająca ślizgałaby się po oponie. Mankamentem jest również niska prędkość
(do 25 km/h). Może ktoś z was miał do czynienia z takim silnikiem?
Na allegro są tanie silniki spalinowe przekazujące napęd poprzez łańcuch i
dodatkową zębatkę, mają większą moc, więc dałoby się trochę szybciej nimi
jechać, ale to też w przeważającej ilości jest chińszczyzna, więc nie wiem jak
z jakoscią i chociażby częściami zamiennymi.

--
pozdrawiam kowal

m-kowalski_USUN_TO_@_USUN_TO_niedasie.wp.pl

Magic maciejsajeckiCIACHO_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Witek.
Najlepiej zadaj to pytanie na www.skutery.net .
Ze swej strony mogę doradzić kupno używanego za to dobrego, i to takiego który ma dobrego importera w Polsce albo dobry dostęp do części na rynku wtórnym. Większość chińczyków jest naprawialna przez wymianę całości. Ja celowałbym w Yamahę, Hondę lub Peugeota. Aprilia ma świeżego importera, więc nie wiadomo jak się będzie sprawował. Ze skośnookich najlepiej radzą sobie Keeway i SYM.
Weź też pod uwagę swoje gabaryty. Ja, przy 188 cm i 100 kg, bezproblemowo zmieściłem się tylko na Peugeocie Elyseo.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

skuter skuter_wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

jako posiadacz chińskiego skuta serdecznie odradzam:)

mój 10 letni koreański samochód jest w lepszym stanie technicznym niż mój skuter był kiedykolwiek:)

co do przeróbki roweru to IMHO interesujące jest cos takiego

http://www.ekonapedy.com/index.htm

ale dość drogie

szadok szadok375_USUN_TO_@_USUN_TO_terramail.pl

Dnia 02.09.2009 skuter <skuter_wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl> napisał/a:
jako posiadacz chińskiego skuta serdecznie odradzam:)

Bo ponieważ? Opisz co się psuło, czy części newralgiczne, czy pierdółki
które można naprawić samemu - co wiadomo upierdliwe jest, ale można ew.
przeboleć w zamian za niżsżą kwote zakupu

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

skuter skuter_wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Bo ponieważ?

 Od samego początku po dziś dzień kłopoty z odpalaniem, nikomu nigdy nie udało się ustalić dlaczego i co z tym fantem zrobić :)

Już po 500km trzeba było wymieniać łozyska w przednim kole i ślimaka od prędkosciomierza.

Tylne koło jest zaklejone na Loctite bo śrubka się odkręca!!!

Różne kontrolki czasami się świecą a czasami nie.

Tuż po gwarancji rura wydechowa odpadła.

Plastiki takie jak ogólnie wiadomo:)

Tyle pamietam na gorąco

k a t a s t r o f a l n y  serwis firmowy - ZIPP

To skuter za 4000zł a nie za  2000zł, więc z taniością bym nie przesadzał:)

Co do części to większość jest dostępna, bo powtarzalna w różnych skuterach, tylko trzeba się zorientować co od czego pasuje.
Jeden warunek: części są na allegro albo w sklepach internetowych, natomiast firma ZIPP i jej dystrybutorzy zwykle wysyłają na drzewo.

[ciach]
dzięki

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia
ANTYSPAM:usuń cyfry z adresu mail

Tobiasz golw1987_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Ja osobiście polecam KYMCO jest to porządna firma która ma bardzo
dobry stosunek ceny do jakości.

Użytkownik "kowal" <mkowalski.usun_USUN_TO_@_USUN_TO_skrzynka.getin.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000003d7.4a9e169fnewsgate.onet.pl...
słabo spisywałby się w warunkach deszczowo - zimowych,

a twoim zdaniem jak sprawuje się  skuter w warunkach zimowych?:)

Agent 0700 komar69_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

a twoim zdaniem jak sprawuje się  skuter w warunkach zimowych?:)

Moim zdaniem powinien stać w garażu.

Asmodeusz chris_USUN_TO_@_USUN_TO_tmp8.idx.tenwyraztnij.pl

skuter wrote:

[...]

To ja sie wtrace. Zdecydowanie lepiej niz motocykl i zdecydowanie gorzej niz samochod. Jezdzilem cala zime skuterem. Dalo rade. Tylko trzeba pocwiczyc balansowanie zeby utrzymac pion. Na lodzie troche slabo sie skreca :) Poza tym moze jestem zboczony ale duzo lepiej mi sie jedzie w czasie sniezycy niz w czasie deszczu. Zima na jednosladzie nie jest taka zla. Nie przeszkadzala mi temperatura i opady, przeszkadzaly mi tylko letnie opony.

Ps. Skuter zgodnie z zapowiedziami chinofobow w koncu sie popsul (8 tys. km). Spadla  mi obejma filtra powietrza i chyba jakiegos syfu nalapal do gaznika bo najpierw gasl na niskich obrotach a teraz w ogole nie odpala.

--
Honda CM250C
Benzhou costam sprzedawany jako Magnus Carave.

cpt. Nemo cpt__nemo_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik "Asmodeusz" <chris_USUN_TO_@_USUN_TO_tmp8.idx.tenwyraztnij.pl> napisał w
wiadomości news:h7mr3t$n9s$1news.onet.pl...

[...]

Ja mysle ze nie tyle z powodu iz chinski ile z powodu ze wlasciciel o
niego nie zadbal i w pore nie naprawil.
Chinole nie sa ostatnio takie zle, ale dbac o nie trzeba i przylozyc sie
do konserwacji i przegladow.

pozdrawiam, Leszek

Użytkownik "skuter" <skuter_wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl> napisał w wiadomości

a twoim zdaniem jak sprawuje się  skuter w warunkach zimowych?:)

Przejezdzilem w swoim czasie kilka moskiewskich zim ruskim skuterem
Viatka 150cc. Sprawowal sie doskonale i spoko dawal rade nawet przy
duzych mrozach, czasem mial tylko poranny klopot z odpaleniem jak bylo
bardzo zimno, ale pare minut kopania i ruszal jak burza.

Pozdrawiam, Leszek

Artur Zabroński artur.zabronski_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

On 2 Wrz, 08:54, "kowal" <mkowalski.u..._USUN_TO_@_USUN_TO_skrzynka.getin.pl> wrote:
[...]

Celuj w używany markowy sprzęt którego jest sensowna ilość na rynku
(części zamienne itd.), daj sobie spokoj z chińskimi wyrobami no
chyba, że chcesz żeby wywalili Cię z roboty za nagminne spóźnienia ;-)

--
Artur

PB piotr.spam_USUN_TO_@_USUN_TO_biegala.pl

Wed, 02 Sep 2009 08:54:23 +0200, na pl.rec.motocykle, kowal
napisał(a):

[...]

Uzywany - nastepujacych marek: Piaggio, Aprilia, Peugeot, Yamaha,
Benelli, SYM, Honda

Jak jestes z waw - to polecam:
http://www.skutery.waw.pl/ - sprowadzaja uzywki, remontuja i
sprzedaja.

Możesz też tutaj:
http://allegro.pl/item727046235_piaggio_vespa_lx_50_warszawa_skuteryvespa.html
Drozej, ale za to jakość i marka. Na zyczenie pomaluja jak chcesz.

Nie oszczedzaj bez sensu - nie kupuj w markecie byle czego - stracisz
nerwy, czas i pieniądze.

Piotr Biegała          Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Użytkownik "PB" <piotr.spam_USUN_TO_@_USUN_TO_biegala.pl> napisał w wiadomości

 sprowadzaja uzywki, remontuja i
sprzedaja.

To uzywki sprowadzaja czy padaki do remontu ?
Bo porzadnym uzywkom robi sie tylko porzadny przeglad i OK.

Pozdrawiam, Leszek

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY